abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 december 2016 @ 21:26:12 #226
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167241929
Dobbey, dat klinkt als een prachtige score zo! Succes maandag!

Jammer Silver, dat het toch echt mis lijkt te zijn. Misschien zit het mee en duurt de nasleep niet lang meer.

:* heel jammer Bobby, het klonk zo veelbelovend. Hopelijk kunt je het een beetje verwerken en toch een beetje genieten van de feestdagen. Was jullie volgende stap nu ICSI? :*
pi_167242823
Dobbey wat fijn! Fingers crossed dat jullie er een hoop mooie embryo's aan over gaan houden. :*
pi_167245401
Dobbey wat een goed nieuws! *O* Mijn duimen draaien voor jullie!

Hopelijk lost je lichaam het zelf op Silver!

Wat ontzettend jammer Bobby :* Ik deel je gevoel rond kerst. Ik twijfel zelfs of ik wel een boom neer ga zetten. Terwijl dat normaal gesproken het enige is wat ik leuk vind aan kerst

Meeschrijven hier lukt nog niet echt, maar lees wel alles, maar kan over veel (nog) niks zinnigs zeggen.
Wij hebben volgende week woensdag de afspraak bij de gyn staan. En het lijkt er al sinds donderdagavond op dat ik ongesteld ga worden, maar het zet niet door. Vandaag wat bruins tussen de afscheiding, dus wie weet. Aan de ene kant heel confronterend om ongesteld te worden de 1e keer na een miskraam, maar aan de andere kant fijn om te weten dat dat nog werkt zeg maar ;) Liever nog ben ik natuurlijk gelijk zwanger, maar ik geloof niet dat dat heel realistisch is :+
pi_167245762
Fuchsia, herkenbaar dat dubbele gevoel die eerste menstruatie na een miskraam. :*
  zondag 11 december 2016 @ 09:11:23 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167251598
een lach en een traan zo dicht bij elkaar in 1 topique!

gala en dobbey *G*

bobby silver en fuchsia :*

en spannend philo!

hier in de ww.. niks te melden :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 11 december 2016 @ 14:07:11 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167255757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:51 schreef Elleska het volgende:
Super zulke vriendinnen! dat ze na haar eigen medische molen gewoon nogmaals de medische molen in wil voor een ander O+

zonde trouwens dat er, nog niet eens zo heel lang geleden, zoveel embryo's moesten worden weggegooid.

[..]

Krijg je bij de kijkoperatie ook direct een uitslag? als dat niet het geval is zou dat denk ik een goede rede zijn om de ICSI iets op te schuiven. misschien komt er uit de kijkoperatie wel iets waardoor de kansen op een zwangerschap nog verder vergroot kunnen worden.
als je aan de pil gaat kan je in principe op elk moment beginnen aangezien je cyclus stil wordt gelegd.
Geen idee of de uitslag meteen besproken wordt, ik denk het wel :) het aan de pil gaan is wat dat betreft wel handig, dan kan ik makkelijk de icsi een paar weken opschuiven. Die extra weekjes maken toch niet zoveel uit op de totale wachttijd ;)

Dobbey je hoeft je niet steeds te verontschuldigen hoor :D je zegt helemaal geen rare dingen volgens mij. Dit topic is er juist om even lekker te kunnen spuien :* en wat een joekelfolikels zeg :o *O*

Philomijn succes morgen! Inderdaad handig om notities te maken. Mijn ervaring is ook dat je steeds verschillende artsen tegenover je hebt. En dat de mmm vooral uit wachten bestaat ;) inwendig onderzoek valt mij altijd erg mee, ze leggen goed uit wat ze gaan doen.

Balen bobby dat je ongesteld bent geworden -O- aan de andere kant kun je ook zo denken dat je nu met kerst en oud en nieuw alles kunt eten en drinken wat je wilt. Zo probeer ik het te relativeren :D
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator zondag 11 december 2016 @ 14:42:26 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167256336
Vergeet ik helemaal Sjois en Fuchsia :@

Sjois begrijp ik het goed dat er sprake was van een tweeling? Heel veel sterkte, hopelijk pakt je lichaam het inderdaad helemaal zelf op :*

Fuchsia ik kan me voorstellen dat dat tegenstrijdig is, maar ook fijn als je lichaam het allemaal weer goed oppakt. Maar ik duim natuurlijk gewoon voor een tweede streep :*
pi_167259690
Goed nieuws, Dobbey *O* succes!

Bobby & fuchsia :*
pi_167265524
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:42 schreef MaJo het volgende:
Vergeet ik helemaal Sjois en Fuchsia :@

Sjois begrijp ik het goed dat er sprake was van een tweeling? Heel veel sterkte, hopelijk pakt je lichaam het inderdaad helemaal zelf op :*

Fuchsia ik kan me voorstellen dat dat tegenstrijdig is, maar ook fijn als je lichaam het allemaal weer goed oppakt. Maar ik duim natuurlijk gewoon voor een tweede streep :*
Nee, dat denk ik niet. Tenminste, dat is niet specifiek benoemd en niet op de echo met levend vruchtzakje terug te zien.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  maandag 12 december 2016 @ 08:26:52 #235
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167273238
Silver, fuchsia en Bobby :*

Nu live verslag vanuit het ziekenhuis :D Ik voel me best nutteloos :X Eenzaam in de wachtkamer want manlief in kamer en donor op de pijnbank :{ De mensen hier in de wachtkamer snapten er weinig van
denk ik en het geouwehoer tussen donor en mij hielp ook niet echt mee _O-

Zodra de "score" bekend is weer een update (k hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik schijt zenuwachtig ben en bang voor de uitslag :+ )
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 09:06:20 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167273569
Ik ga voor je duimen dobbey!!
pi_167273981
Superspannend Dobbey! Ik zou wel raar opgekeken hebben in de wachtkamer :D Hopelijk is de opbrengst goed!

Ik ben naar het ziekenhuis geweest en mag nu met 150 mg Clomid beginnen. Gala, we gaan dus gelijk op nu? Fijn dat je nog net voor de kerst door mag.

quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 14:07 schreef MaJo het volgende:
Balen bobby dat je ongesteld bent geworden -O- aan de andere kant kun je ook zo denken dat je nu met kerst en oud en nieuw alles kunt eten en drinken wat je wilt. Zo probeer ik het te relativeren :D
Er is hier geen kerst-stop he, dus met een beetje mazzel/pech zit ik alweer in de derde ronde wachtweken met kerst of oud&nieuw ;)

Fuchsia :*
pi_167274609
Vraagje: is het beter om van Clomid drie tabletten in één keer te slikken of om ze verspreid over de dag in te nemen?
  maandag 12 december 2016 @ 11:27:34 #239
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167275485
Korte update: 6 eicellen gevonden dus nu duimen voor morgen. Donor heeft veel pijn gehad maar daarover later meer
pi_167275527
Ik duim mee dobbey. Wat is het toch spannend allemaal
  maandag 12 december 2016 @ 11:56:18 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167276076
Oeh dobs! 6 eicellen..
ben je tevreden met die uitslag?

Morgen worden de delingen gemaakt? wanneer verwacht je de tp?
pi_167276573
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:30 schreef BobbyMcGee het volgende:
Vraagje: is het beter om van Clomid drie tabletten in één keer te slikken of om ze verspreid over de dag in te nemen?
Ik neem ze gewoon in een keer.

Dobbey, ik duim met je mee
pi_167289743
Mijn duimen draaien ook dobbey!

Hier officieel ongesteld geworden }:| Op naar de gyn volgende week voor het oriënterende gesprek. Ben erg benieuwd en zie er tegen op tegelijktijd.
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:32:58 #244
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167296770
Bummer Fuchsia :{ Veel succes volgende week :*
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:48:30 #245
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167296992
Daar was ik weer :7

De punctie was aan de rechterkant goed te doen maar links drama (vorige donor ook al -O- ) De eierstok en de follikels links leken van rubber waardoor de naald er op af ketste of de follikel aan de naald bleef "hangen" bij het terug halen. De gyn kwam dit sporadisch tegen maar de oorzaak leek voor de hand. Onze donor heeft zelf 5 behandelingen gehad en 2x zware overstimulatie dus het spul is op/aangetast door al het gepoer de afgelopen jaren. Het advies van de gyn was daarom toch ook echt om dit de allerlaatste keer te laten zijn maar daar waren ze voor de punctie ook al uit omdat alles als een malle ging qua groei.

(Wij hebben met het eiceldonatie gebeuren trouwens de tofste, vrouwvriendelijkste gyn ooit *O* Heel voorzichtig, zachtaardig, duidelijke uitleg en vind het echt vervelend een vrouw pijn te doen tijdens de punctie waardoor veelvuldig "sorry" klinkt en de complimenten voor de donoren regelmatig ee ruimte in vliegen O+ )

De donor was niet tevreden met de score aangezien bij hun eigen trajecten 11+ normaal was. Ik had minder verwacht, ben dus helemaal happy, omdat de laatste keer voor hun nu ook 5 jaar terug is en zij er dus ook niet jonger op word (35 nu)

Zoals eerder gemeld zie ik als een berg op tegen het telefoontje straks. Ik ben weer alleen, man aan het werk, en ben zo bang dat ik hem weer huilend moet bellen op het werk dat het niet goed is :'( Ik probeer vertrouwen te hebben maar dat word hoe langer hoe moeilijker.

Anniehoe officieel krijg je tussen 12 en 14uur bericht maar de laborante probeert vanwege mijn verleden om direct om 12 uur te bellen dus das wel fijn. Stiekem dus toch een goede zet geweest om open kaart te spelen in het voortraject bij de medisch maatschappelijk werkster. Ik was er Spaans benauwd voor omdat ik bang was niet door te mogen maar daarentegen proberen ze op alle mogelijke manieren te helpen en mee te denken O+

Maar goed genoeg geblaat nu..... zodra ik meer weet probeer ik zsm te updaten hier :*
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:49:17 #246
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167297005
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef Barreltje het volgende:
Oeh dobs! 6 eicellen..
ben je tevreden met die uitslag?

Morgen worden de delingen gemaakt? wanneer verwacht je de tp?
Als ze straks bellen en het zit goed dan krijgen we direct een afspraak voor donderdagmiddag O+
pi_167297088
Dobbey wat ontzettend spannend!! Mijn duimen draaien keihard dat je een positieve uitslag krijgt :*
  dinsdag 13 december 2016 @ 11:32:38 #248
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_167297602
Spannend Dobbey. Alleen wachten is verschrikkelijk.... sterkte. Hoop dat ze meteen om 12 uur bellen met goed nieuws :* Duim voor jullie.
pi_167297669
Spannend, dobbey! Heel fijn dat er rekening met je wordt gehouden en wat een lieve gyn O+
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:28:09 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167299653
F5, F5?? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')