abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166868137
Ik heb hier nog een magnetronmaaltijd met vlees dat al 24 uur buiten de koeling staat. Is dit nog eetbaar?
  roze donderdag 24 november 2016 @ 13:27:31 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166868149
- Kijken
- Ruiken
- Proeven
Your beauty never ever scared me.
pi_166868286
Eten kan je het sowieso.
pi_166868399
Jawel hoor.
pi_166868586
Trek het open en trek je conclusie. :')
  donderdag 24 november 2016 @ 14:26:23 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_166869129
Goed voor de weerstand
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_166870148
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:27 schreef Amarantha het volgende:
- Kijken
- Ruiken
- Proeven
dit.

Ligt er ook aan of het vlees rauw is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 24 november 2016 @ 15:29:33 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_166870182
Als de folie bolt kun je het sowieso wegflikkeren, anders inderdaad even ruiken.
And so is the past
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 00:53:30 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166884969
Een magnetronmaaltijd zou ik sowieso wegflikkeren
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_166887144
Magnetronmaaltijden zijn sowieso niet eetbaar.

Maar goed, ik laat regelmatig eten gewoon op het aanrecht staan, zeker in de winter. Simpelweg omdat mijn koelkast vol staat, of zo. En dan eet ik het gewoon de volgende dag op. En ik heb nooit problemen gehad.

Dus ik snap niet waarom mensen hier altijd zo panisch over doen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:01:54 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166889097
Is die paar euro het waard het risico te nemen van projectielkotsen en spetterpoep, of nog erger?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166891029
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Is die paar euro het waard het risico te nemen van projectielkotsen en spetterpoep, of nog erger?
Het gaat niet 'om een paar euro'.

Het gaat mij om het compleet panische waarin veel mensen zijn doorgeslagen m.b.t. inschatten of eten nog goed is.

Ik heb familie in brazilie en daar is het veel warmer dan hier natuurlijk en is het ook gewoon normaal om pannen op het aanrecht te laten staan, of eventueel in de oven (die uit staat) en dan de volgende dag gewoon op te eten. Hele generaties doen dat en niemand wordt er ziek van. Ook rijst waarvan jij beweert dat je er dood aan gaat als je dat de volgende dag nog eet. As we speak staat er bij mij ook gewoon een pan rijst op het aanrecht want mijn koelkast was vol. Ga ik echt dood als ik dat straks eet denk je?

Dus waarom zou je een magnetronmaaltijd (die bovendien nog vol zit met chemicaliën, conserveermiddelen, bremzout is etc.) dan niet een dagje op het aanrecht kunnen laten staan? Zeker in een kouder klimaat.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166891213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:56 schreef sirdanilot het volgende:
Magnetronmaaltijden zijn sowieso niet eetbaar.

Maar goed, ik laat regelmatig eten gewoon op het aanrecht staan, zeker in de winter. Simpelweg omdat mijn koelkast vol staat, of zo. En dan eet ik het gewoon de volgende dag op. En ik heb nooit problemen gehad.

Dus ik snap niet waarom mensen hier altijd zo panisch over doen.
Ik eet al een jaar niets anders. :P
pi_166891284
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:08 schreef 0906 het volgende:

[..]

Tsja, is jouw keuze.
pi_166891320
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:08 schreef 0906 het volgende:

[..]

:|W
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:06:56 #16
45206 Pietverdriet
pi_166892335
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het gaat niet 'om een paar euro'.

Het gaat mij om het compleet panische waarin veel mensen zijn doorgeslagen m.b.t. inschatten of eten nog goed is.

Ik heb familie in brazilie en daar is het veel warmer dan hier natuurlijk en is het ook gewoon normaal om pannen op het aanrecht te laten staan, of eventueel in de oven (die uit staat) en dan de volgende dag gewoon op te eten. Hele generaties doen dat en niemand wordt er ziek van. Ook rijst waarvan jij beweert dat je er dood aan gaat als je dat de volgende dag nog eet. As we speak staat er bij mij ook gewoon een pan rijst op het aanrecht want mijn koelkast was vol. Ga ik echt dood als ik dat straks eet denk je?

Dus waarom zou je een magnetronmaaltijd (die bovendien nog vol zit met chemicaliën, conserveermiddelen, bremzout is etc.) dan niet een dagje op het aanrecht kunnen laten staan? Zeker in een kouder klimaat.
Klinkt als, mijn opa rookte iedere dag twee dozen sigaren en werd op zijn 90ste geschept door een bus bij het joggen
pi_166892511
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klinkt als, mijn opa rookte iedere dag twee dozen sigaren en werd op zijn 90ste geschept door een bus bij het joggen
Niet 'mijn opa', maar ik zelf heb het ook gegeten en heb nergens last van.

Het is ook niet zo alsof ze daar geen koelkasten hebben of zo. Het komt gewoon niet in ons op dat het een probleem zou zijn om eten even buiten de koelkast te laten staan. En niemand wordt er ziek van.
pi_166892526
Altijd dat panische gedoe met eten.

Als kind moest ik bedorven feta kaas eten, het zag helemaal blauw en was helemaal beschimmeld. 'Eet maar op, smaakt naar brie' zei m'n vader. En verrek het was nog waar ook. Helemaal niet ziek van geworden.

Ik ben opgegroeid onder het motto van dat je eten gewoon absoluut niet weggooit, tenzij het zelf wegloopt van je bord.

En ik heb daar niks aan overgehouden hoor. Ik loop nog steeds rond.
pi_166892665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:26 schreef 0906 het volgende:
Ik heb hier nog een magnetronmaaltijd met vlees dat al 24 uur buiten de koeling staat. Is dit nog eetbaar?
Ja natuurlijk kun je dat nog eten :') man man man met al die e-nummers kun je het na een week nog wel vreten
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_166892745
Ik laat regelmatig allerlei groente wekenlang buiten de koelkast staan, dan begint het te bubbelen en wordt het zuur, kun je gewoon eten en is nog gezond ook.
pi_166892747
Denk dat pietverdriet zo panisch is geworden doordat die in restaurants heeft gewerkt.

Dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan hoe je thuis kookt:

- Wat je thuis kookt, is voor jezelf. Jij bent dus verantwoordelijk voor wat je zelf eet. Als ik voor anderen kook dan ben ik ook veel strenger mbt hygiëne en versheid.
- In een restaurant gelden strenge HACCP regels en terecht. Er gaat veel meer eten in een restaurant om dan thuis dus dan is dat heel erg belangrijk.

Ik bedoel piet, proef jij ook nooit je eigen eten tijdens het koken en dan diezelfde lepel er terug in doen? Is in een restaurant uiteraard not done, maar thuis doe ik dat regelmatig. Het is immers míjn eten.

Restaurant koken =/= thuis koken.
pi_166892755
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:32 schreef Farenji het volgende:
Ik laat regelmatig allerlei groente wekenlang buiten de koelkast staan, dan begint het te bubbelen en wordt het zuur, kun je gewoon eten en is nog gezond ook.
Pics
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:33:58 #23
45206 Pietverdriet
pi_166892777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:32 schreef sirdanilot het volgende:
Denk dat pietverdriet zo panisch is geworden doordat die in restaurants heeft gewerkt.

Dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan hoe je thuis kookt:

- Wat je thuis kookt, is voor jezelf. Jij bent dus verantwoordelijk voor wat je zelf eet. Als ik voor anderen kook dan ben ik ook veel strenger mbt hygiëne en versheid.
- In een restaurant gelden strenge HACCP regels en terecht. Er gaat veel meer eten in een restaurant om dan thuis dus dan is dat heel erg belangrijk.

Ik bedoel piet, proef jij ook nooit je eigen eten tijdens het koken en dan diezelfde lepel er terug in doen? Is in een restaurant uiteraard not done, maar thuis doe ik dat regelmatig. Het is immers míjn eten.

Restaurant koken =/= thuis koken.
Ik weet gewoon waar ik het over heb.
pi_166892794
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik weet gewoon waar ik het over heb.
Ik ook. Ik eet het immers zelf op. En met mij mijn hele familie. En niemand wordt ziek van de manier waarop wij eten bewaren. Al generaties lang wordt het zo gedaan. Dan durf ik ook wel te beweren dat ik weet waar ik het over heb, dus.
pi_166892802
Of zijn jullie van suiker gemaakt, dat jullie van iedere microbe 3 weken met hoge koorts op bed liggen en de hele plee onder schijten?
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:45:11 #26
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166892985
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, vaak wel. Risoco's zijn er om in te schatten en te nemen.
pi_166893004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:35 schreef sirdanilot het volgende:
Of zijn jullie van suiker gemaakt, dat jullie van iedere microbe 3 weken met hoge koorts op bed liggen en de hele plee onder schijten?
Als je het van jongs af aan gewend bent ja.

Het zal idd wel goed gaan, maar niet echt zin om het te testen eigenlijk als je begrijpt wat ik bedoel "O.Bommel"
Ik zwaai naar dieren.
pi_166893008
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:45 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, vaak wel.
Je bent een vrouw naar mijn hart robin O+
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:46:43 #29
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893018
Nou, dat heb je wel eens anders gezegd....
pi_166893031
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als je het van jongs af aan gewend bent ja.

Het zal idd wel goed gaan, maar niet echt zin om het te testen eigenlijk als je begrijpt wat ik bedoel "O.Bommel"
Ze moeten ouders die hun kinderen helemaal steriel en panisch opvoeden uit de ouderlijke macht ontzetten.

Laat je kidneren door de modder wroeten, buitenspelen, en wees niet zo panisch met eten. Daar krijg je grote sterke weerbare kinderen van.
pi_166893032
quote:

[..]

Heerlijk je vrije weekend op de pot zitten en dan maandag op het werk trots bij de koffie vertellen dat je het risico hebt durven nemen _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_166893037
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:46 schreef RobinOok het volgende:
Nou, dat heb je wel eens anders gezegd....
Haat-liefdeverhouding noemen ze dat toch.
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:48:26 #33
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893048
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heerlijk je vrije weekend op de pot zitten en dan maandag op het werk trots bij de koffie vertellen dat je het risico hebt durven nemen _O_ _O_ _O_
Welnee, het is een risico. Kans is groter dat ie er niks aan overhoudt.
pi_166893060
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nog nooit ziek geworden van mijn eigen eten.

De laatste keer dat ik ziek werd van eten, was in Roemenië waar ik iets verkeerds heb gegeten. Maar goed da's ook een land waar het niet al te best is gesteld met voedselveiligheid, dus dat kan gebeuren. Dat was dan ook niet mijn eigengemaakte eten ;)
pi_166893084
En nee, dat was niet prettig. Maar to be honest, toen ik terug kwam vroeg ik een antibioticapilletje aan de huisarts en eht was zo weer over.

Dus ja prettig is het niet, maar de kans is echt extreem klein dat je ergens ziek van wordt (tenminste als je niet van suiker bent), en het is ook zo weer opgelost.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:03:15 #36
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893372
Ik ken iemand die regelmatig naar India reist, voor zijn werk en er noooooiit, maar dan ook nooit uit eten gaat. Zijn regels zijn water uit een fles, fruit, goed zelf wassen en ik weet niet meer, maar hij eet dus echt noooooit een lekkere curry of snack of weet ik veel wat. Hij is er zelf erg content mee, want het risico dat hij ziek wordt heeft hij tot nul gereduceerd. Zijn collega's zijn wel eens beroerd.

Nou, ik zou dus echt, never nooit zijn strategie kiezen. Of het moest de dag voor een superbelangrijke meeting zijn of zo. Zo ben ik ook wel eens niet mee wezen wadlopen op een koude, natte dag, omdat ik die week dingen te doen had en niet het risico wilde lopen verkouden of erger te worden. Maar als je een beetje normaal wilt leven, dan neem je die risico's toch?
pi_166893431
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:03 schreef RobinOok het volgende:
Ik ken iemand die regelmatig naar India reist, voor zijn werk en er noooooiit, maar dan ook nooit uit eten gaat. Zijn regels zijn water uit een fles, fruit, goed zelf wassen en ik weet niet meer, maar hij eet dus echt noooooit een lekkere curry of snack of weet ik veel wat. Hij is er zelf erg content mee, want het risico dat hij ziek wordt heeft hij tot nul gereduceerd. Zijn collega's zijn wel eens beroerd.

Nou, ik zou dus echt, never nooit zijn strategie kiezen. Of het moest de dag voor een superbelangrijke meeting zijn of zo. Zo ben ik ook wel eens niet mee wezen wadlopen op een koude, natte dag, omdat ik die week dingen te doen had en niet het risico wilde lopen verkouden of erger te worden. Maar als je een beetje normaal wilt leven, dan neem je die risico's toch?
Ik heb een paar maanden door India gereisd, vanalles gegeten, ook veel streetfood, salades, ongepeld fruit, heb zelfs een keer kraanwater gedronken, maar ik ben slechts 1 keer ziek geworden - nadat ik in een posh hotel een "westerse" kip cordon bleu heb gegeten.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:10:08 #38
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166893485
Ja, maar dat neemt niet weg dat je al die maanden wel risico's hebt genomen.
pi_166893673
quote:

Typisch Nederlands vind ik zoiets :')

Echt triest hoe sommige mensen leven.
pi_166902780
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:53 schreef derLudolf het volgende:
Een magnetronmaaltijd zou ik sowieso wegflikkeren
Dit. En vlees heeft snel de neiging te bederven.
Ook als het een normale maaltijd was zou ik het weg hebben gegooid.
pi_166902835
Nee, niet eten. Waarschijnlijk bedorven. Misschien word je er niet ziek van, zou het risico niet nemen.
Whatever...
pi_166904991
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:50 schreef sirdanilot het volgende:
En nee, dat was niet prettig. Maar to be honest, toen ik terug kwam vroeg ik een antibioticapilletje aan de huisarts en eht was zo weer over.

Dus ja prettig is het niet, maar de kans is echt extreem klein dat je ergens ziek van wordt (tenminste als je niet van suiker bent), en het is ook zo weer opgelost.
Dat voorkom ik toch liever :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_166906841
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 01:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat voorkom ik toch liever :') :')
Ik ook, maar ja, in pauperlanden als Roemenië kan het nu eenmaal gebeuren.
pi_166906846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 23:27 schreef Spanky78 het volgende:
Nee, niet eten. Waarschijnlijk bedorven. Misschien word je er niet ziek van, zou het risico niet nemen.
Hebben we ons trolletje weer :')
pi_166906883
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:32 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Pics
pi_166906926
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:48 schreef Farenji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat lekker?
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:55:01 #47
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_166906999
Zintuigen. Gebruik ze. Anders heetten ze wel onzintuigen.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_166907079
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Is dat lekker?
Ja, de bacteriën die hierin goed gedijen maken melkzuur en dat is een uitstekend conserveermiddel maar smaakt ook nog eens erg lekker.
  zaterdag 26 november 2016 @ 11:00:05 #49
45206 Pietverdriet
pi_166907086
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit. En vlees heeft snel de neiging te bederven.
Ook als het een normale maaltijd was zou ik het weg hebben gegooid.
Bereid vlees en zeker in een zurige saus bederft helemaal niet zo snel, gekookte pasta en vooral rijst zijn een veel groter risico.
  zaterdag 26 november 2016 @ 11:01:47 #50
45206 Pietverdriet
pi_166907118
quote:

[..]

Risocos, is dat risotto van een dag of twee oud?
pi_166907347
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bereid vlees en zeker in een zurige saus bederft helemaal niet zo snel, gekookte pasta en vooral rijst zijn een veel groter risico.
Gisteren nog rijst gegeten die een dag op mijn aanrecht heeft gestaan (24 uur)/

Zou ik nu dood moeten zijn volgens jou?
pi_166907594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hebben we ons trolletje weer :')
Ga eerst eens even afstuderen in culturele antropologie ( _O-) voordat je commentaar levert.

In tegenstelling tot jou heb ik namelijk wel een klein beetje verstand van voedeelmicrobiologie.

En donder eens op uit cul met je bullshit. 90 procent van wat je zegt klopt niet, dus begin niet over een ander

Dit soort maaltijden bevatten van zichzelf al aardig wat micro-organismen. Buiten de koelkast bederven ze heel snel. Je wordt niet direct ziek, maar gezond is het zeker niet. Met name de schimmels die gaan groeien maken allerlei kankerverwekkende stofjes. Doe proef je niet, die zie je niet, maar over 20 jaar heb je veel meer kans op heel nare ziektes.

Dit nog los van een gewone heel vervelende voedselvergiftiging.
Whatever...
pi_166907673
quote:

India is wel een apart land wat dat betreft. Een beetje voorzichtig moet je daar wel zijn. In principe is iets eten wat jij zelf ziet koken gewoon veilig.

Alles wat met water in aanraking is geweest en niet gekookt is voor onze zwakke immuunsysteempjjes een risico.
Whatever...
pi_166907740
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Yup. Alles wat zuur is bederft niet zo snel, ziek worden gebeurt iig bijna niet.

Alles wat neutraal is, dat heeft hogere risico's, zeker als er snelle suikers en eiwitten aanwezig zijn voor micro organismen. Pasta met tomatensaus is daarom veel veiliger dan gekookte pasta naturel.

En boerenkoolstamppot met azijn of mosterd kun je veel makkelijker bewaren dan zonder.
Whatever...
  zaterdag 26 november 2016 @ 11:49:06 #55
45206 Pietverdriet
pi_166907830
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:41 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

India is wel een apart land wat dat betreft. Een beetje voorzichtig moet je daar wel zijn. In principe is iets eten wat jij zelf ziet koken gewoon veilig.

Alles wat met water in aanraking is geweest en niet gekookt is voor onze zwakke immuunsysteempjjes een risico.
Belangrijkste doodsoorzaak in de ontwikkelingslanden is diaree.
pi_166907932
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Zou ik nu dood moeten zijn volgens jou?
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/bacillus-cereus.aspx

Wel verstandig om even te lezen.
Of je het gelooft, is een tweede, maar ik hoef gelukkig niet in jouw lijf rond te lopen :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 26 november 2016 @ 11:57:48 #57
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_166907988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dat zou ik dan weer niet doen.
Maar mijn vader bijvoorbeeld wel. Ik word soms kriegel van wat hij allemaal op het aanrecht laat staan.
pi_166908045
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ga eerst eens even afstuderen in culturele antropologie ( _O-) voordat je commentaar levert.

In tegenstelling tot jou heb ik namelijk wel een klein beetje verstand van voedeelmicrobiologie.

En donder eens op uit cul met je bullshit. 90 procent van wat je zegt klopt niet, dus begin niet over een ander

Dit soort maaltijden bevatten van zichzelf al aardig wat micro-organismen. Buiten de koelkast bederven ze heel snel. Je wordt niet direct ziek, maar gezond is het zeker niet. Met name de schimmels die gaan groeien maken allerlei kankerverwekkende stofjes. Doe proef je niet, die zie je niet, maar over 20 jaar heb je veel meer kans op heel nare ziektes.

Dit nog los van een gewone heel vervelende voedselvergiftiging.
Micro organismen zijn júist gezond. Zodner bacteriën in jouw darmen kon jij het meeste voedsel niet eens verteren. Van de slechtere micro organismen krijg je alleen maar een grotere werstand. Doe maar eens een linkje dan dat je er de kanker van krijgt. Sowieso krijg je van 90 procent van het eten tegenwoordig de kanker :') Daar geloof ik dus ook niks meer van.
pi_166908055
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Domme macho spreuken.
Ik heb het toch echt gegeten hoor.

Toch leef ik nog.

Voor mij is dat voldoende bewijs (niet 1x, maar het feit dat ik dit mijn hele leven al zo doe en met mij mijn volledige voorgeslacht en niemand wordt ooit ziek).
pi_166908133
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Of je het gelooft, is een tweede, maar ik hoef gelukkig niet in jouw lijf rond te lopen :)
Wist ik al, dat gedoe om bacillus cereus.

Maar iedereen die ik ken laat zelfs hele pasta maaltijden meerdere dagen buiten staan en eet het gewoon op en wordt nooit ziek dus ik geloof er eigenlijk niks van.

Dat laatste doe ik zelf overigens niet.
pi_166913106
Opgeschoond. Normaal doen hier svp. Thanks! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_166916691
quote:

Met een pilletje van de dokter is het weer opgelost? Dat is antibiotica, die je liever niet wilt gebruiken
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_166916798
Vraag me wel af of TS de maaltijd nog heeft opgegeten.
pi_166923650
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:26 schreef krakkemieke het volgende:

Met een pilletje van de dokter is het weer opgelost? Dat is antibiotica, die je l
Klopt je wil het liever niet.

Maar dit is dus gebeurdo p vakantie in roemenie (een ontwikkelingsland waar je nu eenmaal risico loopt op voedselvergiftiging, dat is niet anders).

Wat er uit mijn eigen keuken komt ben ik nog nooit ziek van geworden. Niemand.
pi_166935872
Ach, ziek worden kan overal.
Ik ben ooit ziek geworden na een prima maaltijd in een luxe hotel.
Niet kotsend op bed ofzo, maar gewoon niet lekker en buikpijn.

Ik zou TS echter wel afraden zoiets nog te eten.
pi_166983690
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

quote:
Warm gerechten van Chinees-Indische (afhaal)restaurants niet nogmaals op.
Oh, hier maak ik me weleens schuldig aan :@

Ook laat ik gekookte rijst weleens een dagje staan, dan bak ik het de volgende dag weer op met een uitje, bacon en ei :9

Maar dat blijkt dus slecht te zijn?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_167023446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:10 schreef RobinOok het volgende:
Ja, maar dat neemt niet weg dat je al die maanden wel risico's hebt genomen.
Definieer risico's. Wat Farenji zegt is gewoon waar. In India kun je net zo veilig eten kopen zonder ernstige gevolgen als hier zolang je maar common sense gebruikt. Dan vallen die risico's gewoon enorm mee.
pi_167023485
Bovendien definieer uit de koeling? Als het met dit seizoen 24 uur in de bijkeuken staat waar b.v. geen verwarming is dan kun je het nog prima eten als het vlees al gegaard is geweest.
  donderdag 1 december 2016 @ 16:16:25 #69
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_167024892
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Definieer risico's.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Risico
pi_167024926
quote:
Lolbroek, definieer het risico.
  donderdag 1 december 2016 @ 16:51:35 #71
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_167025528
Het risico op ziek worden en eventueel doodgaan.
pi_167026088
quote:
Waarom wachten op terugkomst?
  donderdag 1 december 2016 @ 19:19:43 #73
45206 Pietverdriet
pi_167028456
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Lolbroek, definieer het risico.
Impact maal kans is risico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')