Ja, vaak wel. Risoco's zijn er om in te schatten en te nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Is die paar euro het waard het risico te nemen van projectielkotsen en spetterpoep, of nog erger?
Als je het van jongs af aan gewend bent ja.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:35 schreef sirdanilot het volgende:
Of zijn jullie van suiker gemaakt, dat jullie van iedere microbe 3 weken met hoge koorts op bed liggen en de hele plee onder schijten?
Je bent een vrouw naar mijn hart robinquote:
Ze moeten ouders die hun kinderen helemaal steriel en panisch opvoeden uit de ouderlijke macht ontzetten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je het van jongs af aan gewend bent ja.
Het zal idd wel goed gaan, maar niet echt zin om het te testen eigenlijk als je begrijpt wat ik bedoel "O.Bommel"
Heerlijk je vrije weekend op de pot zitten en dan maandag op het werk trots bij de koffie vertellen dat je het risico hebt durven nemenquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Risoco's zijn er om in te schatten en te nemen.
Haat-liefdeverhouding noemen ze dat toch.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:46 schreef RobinOok het volgende:
Nou, dat heb je wel eens anders gezegd....
Welnee, het is een risico. Kans is groter dat ie er niks aan overhoudt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heerlijk je vrije weekend op de pot zitten en dan maandag op het werk trots bij de koffie vertellen dat je het risico hebt durven nemen![]()
![]()
Ik ben eigenlijk nog nooit ziek geworden van mijn eigen eten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heerlijk je vrije weekend op de pot zitten en dan maandag op het werk trots bij de koffie vertellen dat je het risico hebt durven nemen![]()
![]()
Ik heb een paar maanden door India gereisd, vanalles gegeten, ook veel streetfood, salades, ongepeld fruit, heb zelfs een keer kraanwater gedronken, maar ik ben slechts 1 keer ziek geworden - nadat ik in een posh hotel een "westerse" kip cordon bleu heb gegeten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:03 schreef RobinOok het volgende:
Ik ken iemand die regelmatig naar India reist, voor zijn werk en er noooooiit, maar dan ook nooit uit eten gaat. Zijn regels zijn water uit een fles, fruit, goed zelf wassen en ik weet niet meer, maar hij eet dus echt noooooit een lekkere curry of snack of weet ik veel wat. Hij is er zelf erg content mee, want het risico dat hij ziek wordt heeft hij tot nul gereduceerd. Zijn collega's zijn wel eens beroerd.
Nou, ik zou dus echt, never nooit zijn strategie kiezen. Of het moest de dag voor een superbelangrijke meeting zijn of zo. Zo ben ik ook wel eens niet mee wezen wadlopen op een koude, natte dag, omdat ik die week dingen te doen had en niet het risico wilde lopen verkouden of erger te worden. Maar als je een beetje normaal wilt leven, dan neem je die risico's toch?
Typisch Nederlands vind ik zoietsquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:03 schreef RobinOok het volgende:
Ik ken iemand die regelmatig naar India reist, voor zijn werk en er noooooiit, maar dan ook nooit uit eten gaat. Zijn regels zijn water uit een fles, fruit, goed zelf wassen en ik weet niet meer, maar hij eet dus echt noooooit een lekkere curry of snack of weet ik veel wat. Hij is er zelf erg content mee, want het risico dat hij ziek wordt heeft hij tot nul gereduceerd. Zijn collega's zijn wel eens beroerd.
Nou, ik zou dus echt, never nooit zijn strategie kiezen. Of het moest de dag voor een superbelangrijke meeting zijn of zo. Zo ben ik ook wel eens niet mee wezen wadlopen op een koude, natte dag, omdat ik die week dingen te doen had en niet het risico wilde lopen verkouden of erger te worden. Maar als je een beetje normaal wilt leven, dan neem je die risico's toch?
Dit. En vlees heeft snel de neiging te bederven.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:53 schreef derLudolf het volgende:
Een magnetronmaaltijd zou ik sowieso wegflikkeren
Dat voorkom ik toch lieverquote:Op vrijdag 25 november 2016 15:50 schreef sirdanilot het volgende:
En nee, dat was niet prettig. Maar to be honest, toen ik terug kwam vroeg ik een antibioticapilletje aan de huisarts en eht was zo weer over.
Dus ja prettig is het niet, maar de kans is echt extreem klein dat je ergens ziek van wordt (tenminste als je niet van suiker bent), en het is ook zo weer opgelost.
Ik ook, maar ja, in pauperlanden als Roemenië kan het nu eenmaal gebeuren.quote:
Hebben we ons trolletje weerquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:27 schreef Spanky78 het volgende:
Nee, niet eten. Waarschijnlijk bedorven. Misschien word je er niet ziek van, zou het risico niet nemen.
Is dat lekker?quote:
Ja, de bacteriën die hierin goed gedijen maken melkzuur en dat is een uitstekend conserveermiddel maar smaakt ook nog eens erg lekker.quote:
Bereid vlees en zeker in een zurige saus bederft helemaal niet zo snel, gekookte pasta en vooral rijst zijn een veel groter risico.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:25 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit. En vlees heeft snel de neiging te bederven.
Ook als het een normale maaltijd was zou ik het weg hebben gegooid.
Risocos, is dat risotto van een dag of twee oud?quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Risoco's zijn er om in te schatten en te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |