De Spanjaarden hebben ze in de 15e eeuw al een schopje gegeven terug naar Noord-Afrika, die waren er snel klaar mee.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil geen moslims meer in mijn land. Ik wil dat ze allemaal weggaan.
Gast wat een held ben je.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:29 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik mocht een deel openen, grijpgraag
Shariaquote:Op woensdag 23 november 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
De volgende film: De Sharia goedpraten.
sorry.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:29 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik mocht een deel openen, grijpgraag
Dat was mooi.quote:
Cordoba blijft een architectuur schoonheid. Dankzij die moslims.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De Spanjaarden hebben ze in de 15e eeuw al een schopje gegeven terug naar Noord-Afrika, die waren er snel klaar mee.
Straks even terugkijken.quote:
Omdat?quote:
Het zijn ook onze geradicaliseerde moslims. En nu ISIS gesloopt wordt moeten we ze weer veilig opnemen in Nederland.quote:
quote:
Dubaiquote:Op woensdag 23 november 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.cheaptickets.nl/vliegtickets/saoedi-arabie
Tot ziens. Veel plezier.
Nee het zijn zaadvragende, of haatdragende ogenquote:Op woensdag 23 november 2016 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kijk die zaaddragende ogen, ze gaat het roest van Pauw's trekhaak zuigen.
Die is echt Fok!ing pissed dat ie door Spong zo in de zeik gezet werd...quote:
Het gaat slecht met het Nederlands van Patrice sinds hij hele dagen Frans en Duits lult.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee het zijn zaadvragende, of haatdragende ogen
Autocorrect liet me in de steek.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee het zijn zaadvragende, of haatdragende ogen
Het is ook niet de bedoeling dat je als een zolderkamer-autist door het leven gaat en je dagprogramma afstemt op de VARA.quote:
Dat is wat ze net zei ja. eng eng engquote:Op woensdag 23 november 2016 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik krijg juist het idee dat die film blijkbaar toont aan radicaliserende jongeren: ga aub nog een stapje verder, dan kun je jezelf vinden en wat een geloof voor jou kan betekenen..
M.i. een gevaarlijke film
Bel de wouten. Bel de wouten.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik krijg juist het idee dat die film blijkbaar toont aan radicaliserende jongeren: ga aub nog een stapje verder, dan kun je jezelf vinden en wat een geloof voor jou kan betekenen..
M.i. een gevaarlijke film
Lul je er maar uit vriend.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Autocorrect liet me in de steek.
MJ was gewoon de messiasquote:Op woensdag 23 november 2016 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
MJ kon het hebben, dat messias-complex
Waarom moet je zo vaak benadrukken dat je iets al riep?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Kanye West is compleet geschift. Gelukkig is dat niet iets dat ik nu bedenk, maar dat ik al jaren roep. Onvoorstelbaar hoe zo'n mafketel is opgehemeld. Hij zit nu eindelijk op de plek waar -ie thuishoort: in een inrichting.
Die doen er toch niks mee, maar vind het een doodeng signaal..quote:
Bert van Marwijk is zijn idool.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom moet je zo vaak benadrukken dat je iets al riep?
Elfletterig is Bert van Marwijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom moet je zo vaak benadrukken dat je iets al riep?
Hier, sfeerplaatje gemaakt.quote:
Mr nekquote:Op woensdag 23 november 2016 23:37 schreef Stabiel het volgende:
Wie is die oudere man aan tafel? Dude is hip en cool.
Adquote:Op woensdag 23 november 2016 23:37 schreef Stabiel het volgende:
De vader van Justin Bieber.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:37 schreef Stabiel het volgende:
De Nederlandse Jimmy Saville.quote:Op woensdag 23 november 2016 23:37 schreef Stabiel het volgende:
Ik heb 'm nooit echt iets zinnigs horen zeggen. Zijn muziek is aardig, meer nietquote:Op woensdag 23 november 2016 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
Kanye is een visionair.
De wereld is gek geworden.
Ook dat nietquote:Op woensdag 23 november 2016 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit echt iets zinnigs horen zeggen. Zijn muziek is aardig, meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |