Atlético zit momenteel in een dip. Even leek Atlético te vliegen, te zweven maar sinds een paar weken is er de klad ingekomen. Er werd in La Liga van de afgelopen vier wedstrijden drie keer verloren. Sevilla, Sociedad en Real Madrid waren te sterk. Niet de meest misselijke ploegen maar vooral tegen Sociedad en Real Madrid was het niet goed. In de weken ervoor dansten ze langs alle tegenstanders. Griezmannetje was in zijn sas met Gameiro, Carrasco flitste langs alles en iedereen, maar dan is er toch die dip. Die dekselse dip waar Simeone zijn elftal uit moet zien te loodsen. In de komende weken moet de groepswinst in de Champions League veilig worden gesteld met onder andere een opgave in de Allianz Arena tegen Bayern München. In de competitie is het sprokkelen geblazen en hopen dat Real Madrid (9punten voor) ergens zijn been stoot. De titel is vér weg.quote:De beelden van de strafschop en het zingen van De Vos verschenen nog tijdens de wedstrijd op Twitter met de vraag wat de PSV-supporters ervan moesten denken. "Een schandalige tweet", noemt De Vos het. "Nota bene van iemand die zich collega noemt, maar dat natuurlijk niet is. De tweet werd ook nog een keer of 200 geretweet, terwijl mijn uitleg van een seconde of vijftig waarin ik vertelde waarom de fans het lied zongen ontbrak. Althans, daarvan zijn maar vijf seconden weergegeven. Het was een poging om mij in diskrediet te brengen. Maar goed, achteraf bezien was het verstandiger geweest dat lied helemaal niet te zingen."
Heeft Ajacied422 de duur niet bepaald op basis van de mening van anderen?quote:Op woensdag 23 november 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Terwijl wij gezamenlijk de termijn voor je UI hebben bepaald
ERG vreemd, dit
Nahquote:Op woensdag 23 november 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik las dat mensen nieuwe UI's zoeken? Toevallig heb ik nog wat leuke Rusnak UI's over
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het ging middels een pollquote:Op woensdag 23 november 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heeft Ajacied422 de duur niet bepaald op basis van de mening van anderen?
We hebben nergens gesteld of het raadgevend of bindend was. Derhalve.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heeft Ajacied422 de duur niet bepaald op basis van de mening van anderen?
Je kan de TT toch lezen? Mankeert er iets aan je hoofd?quote:
Nou nou, een beetje rustig aan Fredquote:Op woensdag 23 november 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan de TT toch lezen? Mankeert er iets aan je hoofd?
VBL / [2016/17] Champions League #17 GENOT
Ik zit op mobiel bruhquote:Op woensdag 23 november 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan de TT toch lezen? Mankeert er iets aan je hoofd?
VBL / [2016/17] Champions League #17 GENOT
Raar dat je dit in een livetopic bespreekt.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zusje is matig. Nee grapje. Is ze knap geworden stijn?
Verwijder ook gelijk de spoiler.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat je dit in een livetopic bespreekt.
Is er al een apart topic voor je zusje dan?quote:Op woensdag 23 november 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja want stormlooptopic en spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zap desnoods naar ZDF voor Kladbak - Man Cityquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flopland supportert niet voor Bayernquote:Op woensdag 23 november 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dan vooral die van FC Bayern
KingRoland en ik supporten die club vanaf nu niet meer.
Nou nu moeten ze PSV een goaltje gunnenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:11 schreef PSVCL het volgende:
2-0 Griezmann
Tegen een B team van PSV durven ze wel.
Wat een drama iddquote:Op woensdag 23 november 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dan vooral die van FC Bayern
KingRoland en ik supporten die club vanaf nu niet meer.
Dan nog scoren ze nietquote:Op woensdag 23 november 2016 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou nu moeten ze PSV een goaltje gunnen
PSV heeft het anders nog altijd in eigen hand.quote:
Niet meer toen de tweet geplaatst werdquote:Op woensdag 23 november 2016 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PSV heeft het anders nog altijd in eigen hand.
Zou je mij niet over één kam willen scheren met die flapdrol?quote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al zin in de posts van GGMM en Bronson_ in het PSV topic.
Sorry.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je mij niet over één kam willen scheren met die flapdrol?
Broekje ging uit?quote:Op woensdag 23 november 2016 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dortmund was topshow gisteren met Reus erbij oh oh oh
Oh wacht, zie nu pas, dat het van maart is.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:20 schreef Drxx het volgende:
[..]
Niet meer toen de tweet geplaatst werd
Ik hoop op weer een wedstrijdverslag, lekker kwoten met z'n allen ha ha haquote:Op woensdag 23 november 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al zin in de posts van GGMM en Bronson_ in het PSV topic.
PSV met een B elftalquote:Op woensdag 23 november 2016 22:23 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En dan nog niet kunnen winnen van Atletico 🤔
Gewoon met hun normale elftal dus.quote:
Neuh, dan was het een G-elftal.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon met hun normale elftal dus.
KingFloplandquote:Op woensdag 23 november 2016 22:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat wordt er omgeroepen in het Nederlands?
Wat restauranttips van ElSierd voor na de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Met zijn alle naar het PSV-topic.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Met zijn alle naar het PSV-topic.
Je hebt het er maar moeilijk mee. Succes joh.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:31 schreef PSVCL het volgende:
Komt die Koffieplanter dadelijk weer stoer doen terwijl PSV met een halve B elftal speelde.
Heb een 2-0 voorspeldquote:Op woensdag 23 november 2016 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee. Succes joh.
Je bent in de war met Cavaliers.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter was ooit voor PSV.
En ooit voor de Cleveland Cavaliers.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter was ooit voor PSV.
Dus heb ik geen moeite met deze uitslag , wist van te voor als dat PSV b zou verliezenquote:Op woensdag 23 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een bijzonder relevant antwoord op mijn post.
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Phillip Cocu?quote:
0-2 betekent dat PSV wint, dom varken.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dus heb ik geen moeite met deze uitslag , wist van te voor als dat PSV b zou verliezen
Alsof ze dat halen.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EL is ook een prima toernooi.
Een varken is niet halalquote:Op woensdag 23 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-2 betekent dat PSV wint, dom varken.
Bedoel 2-0quote:Op woensdag 23 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-2 betekent dat PSV wint, dom varken.
1 club maxquote:Op woensdag 23 november 2016 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Balen. Misschien volgend jaar meer geluk voor de Nederlandse clubs in de CL.
En dan toch weer veel te zware loting met een paar afgangen, welke club er ook in de CL gaat spelen.quote:
Zijn seizoen is wel compleet nu.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Griezmann heeft het shirtje van Narsingh
Griezmann moet wel stoppen nu, het hoogtepunt is bereikt.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Griezmann heeft het shirtje van Narsingh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 22:48 schreef Vasion het volgende:
Rostov uit is altijd lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Maar toch, PSV in de vorm van vorig seizoen had gewonnen daar en thuis een beter resultaat tegen Altetico gepakt. Het is gewoon een chagrijnig seizoen voor PSV.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Rostov uit is altijd lastig.
Voor Feyenoord al 16 jaarquote:Op woensdag 23 november 2016 23:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is gewoon een chagrijnig seizoen voor PSV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |