twitter:F1 twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 10:47:50Game Of Zones*Davos Seaworth has appeared at the #AbuDhabiGP 🇦🇪 #FP1 😮(*DRS) https://t.co/qfszvDTxCB reageer retweet
Lekke bandquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:00 schreef exile79 het volgende:
Ik heb het begin gemist, is kvyat gecrasht ofzo dat hij z'n tijd niet meer verbetert?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:00 schreef exile79 het volgende:
Ik heb het begin gemist, is kvyat gecrasht ofzo dat hij z'n tijd niet meer verbetert?
hier in Zuid-Limburg gaat het overwegend zonnig zijn, met overdag 7° en 's nachts -1°, opletten met grondvorst....quote:
Mwah, ik vind het meer overkomen als "kijk mij F1-coureur zijn, dit is allemaal een beetje beneden mijn niveau"quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel eigenlijk, op mijn 19e zou ik dat ook allemaal snel beu zijn
Zijn auto is pas net terugquote:
Omdat ie zo achterlijk was om heel de flikkerse boel naar de kloten te rijden ipv rustig terughobbelen naar de pits.quote:
Hij heeft er niks mee, en geef m s ongelijk. Ik heb er ook niks mee, die sportgala's. En als Max iets vindt, zegt ie dat meestal ook.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het meer overkomen als "kijk mij F1-coureur zijn, dit is allemaal een beetje beneden mijn niveau"
Wat ik eigenlijk erg jammer vind. Maar goed, als hij niet wint is het prima natuurlijk, een prijs via videoverbinding in ontvangst nemen omdat je op vakantie bent is echt de aids van zo'n gala.
Max op soft en Mercedes op ultra hun snelste tijd toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:36 schreef Mothzor het volgende:
Sector 3 verliezen de bulls nog erg veel op de mercs. Zou toch de sector van de bulls moeten zijn.
Voor nu heeft Ricciardo behoorlijk het nakijken. Snap dat ze pas net begonnen zijn, maar 6/7 tienden op dezelfde compound is best veel ookal is het vrijdag.
Hij is waarschijnlijk gewoon intens eerlijk, hij houdt niet van die gala's in smoking en dat stilzitten en luisteren naar geleuter. Als hij iets wint dan graag op de baan. Dat zal idd wel weer heel ondankbaar klinken en arrogant, maar we kunnen ook zijn eerlijkheid waarderen. Logisch eigenlijk wel dat zulke jongens helemaal niet op dat opgeprikte gedoe zitten te wachtenquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het meer overkomen als "kijk mij F1-coureur zijn, dit is allemaal een beetje beneden mijn niveau"
Wat ik eigenlijk erg jammer vind. Maar goed, als hij niet wint is het prima natuurlijk, een prijs via videoverbinding in ontvangst nemen omdat je op vakantie bent is echt de aids van zo'n gala.
Hoe 'je iets vindt overkomen' zegt gelukkig meer over jou dan over Verstappen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat ik persoonlijk ook zou bedanken voor dergelijke flauwekul. Max is een man met een missie en die missie is Wereldkampioen worden en niet verkozen worden voor een of ander debiel prijsje wat totaal nietszeggend is verder.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:02 schreef heywoodu het volgende:
Dat hij er eerlijk over is is prima natuurlijk, maar kan hij niet gewoon ff naar de organisatie stappen en officieel zeggen "jongens, nomineer mij niet, ik doe niet mee"? Dan is de kans dat hij wint en je zo'n flopshow krijgt er ook niet en heb je, net als in zoveel landen, gewoon een mooie show met aanwezige winnaarquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk gewoon intens eerlijk, hij houdt niet van die gala's in smoking en dat stilzitten en luisteren naar geleuter. Als hij iets wint dan graag op de baan. Dat zal idd wel weer heel ondankbaar klinken en arrogant, maar we kunnen ook zijn eerlijkheid waarderen. Logisch eigenlijk wel dat zulke jongens helemaal niet op dat opgeprikte gedoe zitten te wachtenMoet ie zijn petje af enzo.
Ik kan me herinneren dat ene Sven Kramer ook wel eens wilde dat andere sporters zouden winnenquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hij er eerlijk over is is prima natuurlijk, maar kan hij niet gewoon ff naar de organisatie stappen en officieel zeggen "jongens, nomineer mij niet, ik doe niet mee"? Dan is de kans dat hij wint en je zo'n flopshow krijgt er ook niet en heb je, net als in zoveel landen, gewoon een mooie show met aanwezige winnaar
Als hij dat alléén tegen de organisatie zegt, dan is straks weer half F1-minnend Nederland op de barricades om tegen de organisatie te krijsen dat Max niet is genomineerdquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hij er eerlijk over is is prima natuurlijk, maar kan hij niet gewoon ff naar de organisatie stappen en officieel zeggen "jongens, nomineer mij niet, ik doe niet mee"? Dan is de kans dat hij wint en je zo'n flopshow krijgt er ook niet en heb je, net als in zoveel landen, gewoon een mooie show met aanwezige winnaar
Voor het eerst in de geschiedenis dat een Nederlandse coureur een race wint. Olympische kampioenen hebben we al zoveel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, Verstappen die niet wint zou ook gewoon eerlijk zijn natuurlijk. Hij heeft één race gewonnen, terwijl we olympisch kampioenen hebben. Tja.
Dat is ook weer zo. Al had ik het op zich best prima gevonden als hij wel had gewonnen, want hij heeft wel heel Nederland (oké, driekwart) in de ban gebracht van F1. En als eerste Nederlander ooit (toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, Verstappen die niet wint zou ook gewoon eerlijk zijn natuurlijk. Hij heeft één race gewonnen, terwijl we olympisch kampioenen hebben. Tja.
Dat welquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij dat alléén tegen de organisatie zegt, dan is straks weer half F1-minnend Nederland op de barricades om tegen de organisatie te krijsen dat Max niet is genomineerdEerlijk is eerlijk, toch? SMERIGE LIJERS MAX HAD MOETEN WINNEN!!!!!*^$*(^ Etc.
Om de organisatie dit te besparen zegt hij nu dus maar gewoon dat het aan hem zelf ligt. Dan neemt hij ook de reacties, dat ie een lulletje of arrogante gozer is. Eigenlijk héél netjes van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |