Alleen voor crew met grote handen en lange armenquote:Op donderdag 24 november 2016 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal de pit crew leuk vinden om met van de reuze units te sjouwen.
Nee, gewoon nee. Die man praat met teveel spaties.quote:Op donderdag 24 november 2016 17:41 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Tijd dat Allard Kalff terug komt.
Zou jij dat doen als je Doornbos bent dacht ik eerst. Maar goed, hij zit ook elke race naar het gezwets van Rob te luisteren, houdt ie ook vol.quote:
Lekkere job welquote:Op donderdag 24 november 2016 17:25 schreef Gezicht het volgende:
Jack kan beter gewoon naast Olav gaan zitten ja. Die 3 pitsberichten iedere race voegen (als ze al te verstaan zijn) zo weinig toe.
Ben benieuwd of de pittijden nu ook weer wat oplopenquote:Op donderdag 24 november 2016 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen voor crew met grote handen en lange armen
Ik hoor toch liever Allard dan Jack.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Die man praat met teveel spaties.
[..]
Zou jij dat doen als je Doornbos bent dacht ik eerst. Maar goed, hij zit ook elke race naar het gezwets van Rob te luisteren, houdt ie ook vol.
Oh zo, ik dacht als commentator van de race. Ja, iedereen heeft er meer verstand van dan Jack.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:13 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever Allard dan Jack.
Voor mijn gevoel had Allard er ook meer verstand van....
Als pitreporter deed Allard het niet slecht. Als commentator wist je hoe de hond van de buurman van de tuinman van een coureur heette, maar niet wie er gewonnen hadquote:Op donderdag 24 november 2016 18:13 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever Allard dan Jack.
Voor mijn gevoel had Allard er ook meer verstand van....
Het is echt een liefhebber van de sport en overal waar hij verschijnt draagt hij dat uit! Dat de scherpte er wat af is, en er af en toe wat onhandigheden zijn na al die jaren.. ach...quote:Op donderdag 24 november 2016 18:34 schreef Jane het volgende:
Ik heb een zwak voor Olav als commentator, maar hij kan idd wel een extra paar ogen en oren gebruiken.
Denk niet dat het veel invloed zal hebben op de pitcrews. Die gasten trainen sowieso al vrij hard om topfit te blijven. Dan maakt een kilotje extra op die banden niet veel uit.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de pittijden nu ook weer wat oplopen
Zelfs Jumbokijkers?quote:Op donderdag 24 november 2016 18:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht als commentator van de race. Ja, iedereen heeft er meer verstand van dan Jack.
Kicken om met die intermediates te rijden... Die sturen het water naar het midden van de band, ipv naar buitenquote:Op donderdag 24 november 2016 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bandjes voor volgend jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet eens een Toro Rosso?quote:Op donderdag 24 november 2016 19:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
JAAAhhh, Maks in die ret boel auwtoo staat vooraaan![]()
*Insert Auto van Ricciardo
Ik mis de optiequote:Op donderdag 24 november 2016 20:01 schreef franklop het volgende:
Maar even een polletje erin;
Poll: Wie wil je dat er Wereldkampioen wordt?
• Nico Rosberg
• Lewis Hamilton
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je sluit de echte fans uitquote:
Die! man gooit gewoon. Overal leestekens! tussen die. Er! Helemaal niet horen te. Staan. Als hij! Praat.quote:Op donderdag 24 november 2016 18:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Die man praat met teveel spaties.
Dat inderdaad. Goed omschreven.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Die! man gooit gewoon. Overal leestekens! tussen die. Er! Helemaal niet horen te. Staan. Als hij! Praat.
Uhm nee hoor.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
Kicken om met die intermediates te rijden... Die sturen het water naar het midden van de band, ipv naar buiten
Dit is oprecht leuke televisie. Vettel stijgt weer iets in mijn achting.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:46 schreef franklop het volgende:
Buiten de winst van Max en zijn race in Brazlie vind ik onderstaand ook wel een van de mooiste momenten van het seizoen;
Waarschijnlijk gewoon een verzameling van zijn columns. Heb er wel meer van in mijn kast staan.quote:Op donderdag 24 november 2016 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee ik zal er wat uitgebreider op ingaan.
Het is echt niveau middelbare school opstel. Volgens mij heeft niemand het nagekeken.
De anekdotes zijn veeeel te kort en qua tijdsloop is het ook niet goed.
Ene hoofdstuk is het 1994 het volgende 1998.
Dieptepunt was een 'hoofdstuk' over Taki Inoue dat bestond uit 10 regels.
Het enige goede stuk was waar hij over de ziekte van zijn vrouw schreef.
videofuck uiteraard, Obama geeft geen neuk om VESquote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klopt dat filmpje waar Obama het over Max Verstappen heeft of is dat een gemonteerd filmpje?
quote:"Obama wasn't referring to verstappen he was talking about Kareem Abdul-Jabbar that the ncaap ban dunking because of his skills"
Gemonteerd !quote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klopt dat filmpje waar Obama het over Max Verstappen heeft of is dat een gemonteerd filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |