Blues Brothersquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
Grote optocht van nazi's in Amerika.
[ afbeelding ]
Nou, die optocht in Neurenberg was toch wel iets groter.
[ afbeelding ]
Dit dus. Dat filmpje is echt walgelijk. Jammer dat het hier een beetje wordt goedgepraat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
Laten we asjeblieft niet doen alsof dit normaal is, alleen omdat het Sylvana overkomt.
Dit gaat nergens over.
kunnen wel leuke baby's wordenquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Je privacy inleveren, dat moet Wilders ook. Misschien kunnen ze vriendje en vriendinnetje worden.
Wat die beveiliging precies omvat is nog onduidelijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
ze heeft niet voor niets beveiliging gekregen. zal wel wat meer aan de hand zijn.
Vorige week nog via Twitter omdat een of ander meneer een boos tweetje over PVV'ers had gestuurdquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoor je Wilders ook zo janken over al z'n bedreiginen? Of over een troll filmpje?
Meer kapsels dan dat Karjakin endgame kasteelbouwtechnieken heeft.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef Coco98 het volgende:
Trapt Sylvana alweer in de social media valkuil.
oude vrouwen met een pittig kort kapsel die vaak in een dorp wonenquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef marcodej het volgende:
Ik ben altijd benieuwd wat voor persoon nou achter zo'n gruwelijk bericht schuilt.
iemand die zegt dat alle pvv aanhangers uitgeroeit moeten worden krijgt nietsquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Zo een plaatje krijgt weer groot aandacht en die man krijgt waarschijnlijk een celstraf terwijl dit
soort mensen 120 uur taakstraf krijgen.
Het kan in Nederland!
Ik ben de hele dag al verdrietig omdat Magnus blunderde.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meer kapsels dan dat Karjakin endgame kasteelbouwtechnieken heeft.
Kijk eens op een pagina als PVV Aanhangers, krijgen Samsom en Rutte en vluchtelingen constant doodsbedreigingen. Maar Sylvana is zielig.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef marcodej het volgende:
Ik ben altijd benieuwd wat voor persoon nou achter zo'n gruwelijk bericht schuilt.
Grapjes moet gewoon kunnen. Doodsbedreigingen en racisme daarentegen niet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Haha grappig al die grapjes over haar.
Gewoon schandalig wat er gebeurt natuurlijk.
Peterrrr had er laatst 1 opgezochtquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef marcodej het volgende:
Meer. Maar nog steeds 0.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Levert dit gedoe nou meer of minder zetels op voor Denk?
Moet ik je troosten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al verdrietig omdat Magnus blunderde.
Vaak posten ze deze shit onder hun eigen naam bij Facebook. Eigenlijk best wel dom...quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:09 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |