Zouden we wel moeten hebben om van hal 1 naar hal 2 te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:59 schreef Jump het volgende:
Heb je nog gen fiets van Makita waar die batterijen oppassen?
eventjes een föhn of verfbrander (met beleid uiteraardquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
Deze week een aantal mini l-boxxen binnen gekregen.![]()
Alleen, heeft iemand tips om de witte stickers er vanaf te krijgen? Heb ze ook nog op mijn normale l-boxxen zitten, bang dat ik met chemische meuk het plastic ga aantasten.
Als powerbank is dat niet heel duur als je de accus al hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Niet echt een klus aanschaf; en toch weer wel zeg maar![]()
Zojuist aangeschaft
[ afbeelding ]
Grootmoeders recept: lampolie 😉quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
Alleen, heeft iemand tips om de witte stickers er vanaf te krijgen? Heb ze ook nog op mijn normale l-boxxen zitten, bang dat ik met chemische meuk het plastic ga aantasten.
Inspuiten met WD40 even laten inwerken en vervolgens krab/trek je het er zo af !quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef SHERMAN het volgende:
Dat. Anders dastyquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Nat maken met remmenreiniger en 20 sec wachten werkt ook prima.
Als je ze niet vaak gebruikt; dan kan het toch best een B-merk zijn ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:58 schreef gateway het volgende:
stonden al langer op mijn wensenlijstje (al gebruikt ik ze niet heel veel zulke sleutels.....)
Nee preciesquote:
Een GCM 8 SJL is wel lastig voor onder de boom. Die GEX moet lukkenquote:Op maandag 19 december 2016 20:21 schreef Movinghead het volgende:
Ook ik krijg weer kerst aankoop kriebels. Iets leuks onder de boom is natuurlijk wel een mooie afsluiter.
Momenteel heb ik voor de hobby:
Knipex Tangen / schroevendraaiers VDE in koffer
Fluke T130 VDE
Bosch GSS 160- Multi
Bosch GOP 300 SCE
Bosch GAS 35M AFC
Bosch GBH 3-28 DFR
Bosch GSR 10.8
Bosch GST 160 BCE
Bosch GLM 40
Bosch GMS 120
Zit te denken nog aan een GCM 8 SJL of een GEX 125-150 / PBS 75 AE of iets van een GAM / GIM / GLL of Gatenzaagset!
Sta open voor suggesties!
Thanks, Guirlandes gaan het worden maar GEX zou ook passen in het totaaltje, of kijkende naar het totaal mis ik nog items?quote:Op maandag 19 december 2016 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een GCM 8 SJL is wel lastig voor onder de boom. Die GEX moet lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ligt er ook aan wat je er mee wilt doen natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2016 20:32 schreef Movinghead het volgende:
[..]
Thanks, Guirlandes gaan het worden maar GEX zou ook passen in het totaaltje, of kijkende naar het totaal mis ik nog items?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |