SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooiOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
Mooi blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oooh niet, ze zit in de serie die ik nu kijk, maar helaas gaat ze straks doodquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi blond haar.
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.
ik denk dat KS dat niet zo zietquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Als zij niet knap is, ben ik spuuglelijk.
ik hoop dat hij met iets beters komt dan datquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
Voor mij ben je een absolute 10 toch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
dan doe je wat verkeerd tochquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet spuuglelijk noemen
Godverdomme man, wat doe je me aanquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
SORRIE JONGENS IK STOP MET MIJN CHOOCHLE/YOUTUBE KANAAL VEEL SPEIT VOOR DE FANS SORRY!! MAR BEDANKT VOOR DE STEUN
ik weet het, effe fles vodka achterover tikken om de pijn te dempenquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat doe je me aan
Ik heb daar niets aan zonder kennis van de schaal waarop dit cijfer ligt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij ben je een absolute 10 toch.
Okéquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
Verliefd op sofs goddelijke lijf en ze mag alles met me doen.
woorden die ik graag hoorquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
Verliefd op sofs goddelijke lijf en ze mag alles met me doen.
Nou, Emmy-waardig inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:13 schreef badschaap het volgende:
Ik zit net probleemwijken weer terug te kijken, wat voor een serie was dat zeg
zal ik dat wel doen?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
YNG / [CENTRAAL] YNG's Selfie Arena
Koekoek
Waar is jouw selfie?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
YNG / [CENTRAAL] YNG's Selfie Arena
Koekoek
ach meidquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
heb net twee mandarijnen op en misselijkheid begint weer
Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
Loka, ga even die video van Darcy en Thomas kijken omg
gedaanquote:Op woensdag 23 november 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.
Ze komt hier niet vaak.
lekker gaan slapen manquote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog leren maar ben ook te moe. Zal ik nu gaan slapen en dan vannacht/morgenochtend gaan leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |