abonnement Unibet Coolblue
pi_167351723
Denk nog even rond de tafel met Massa en als dat rond is valt alles in elkaar. Alle teams houden steeds meer vast aan een bestaande rijder en bij gebrek aan ervaren invallers (denk alleen dat Kvyat en Nasr beschikbaar zijn, en die zijn niet zo ervaren) is Massa (of Button) terughalen echt nodig.

quote:
Insiders say the Austrian billionaire has a long-standing personal enmity towards Mercedes, and it is only just over a year since he believed he had agreed a deal to secure Mercedes engines for Red Bull, only for Wolff and Mercedes to refuse to supply them.

And Red Bull team boss Christian Horner has ruled out selling Sainz to Mercedes.

"Why would we do that?" Horner told BBC Sport. "Carlos has done a great job. He is a Red Bull driver. We have invested in him to get him into F1 and they are all on long-term contracts so it wouldn't make any sense to feed one of your main opponents with one of your assets."
Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.

[ Bericht 59% gewijzigd door Fer op 15-12-2016 20:55:59 ]
.
pi_167358525
Kvyat en Nasr zijn niet oud genoeg om promotiewerk voor Martini te kunnen doen dus niet geschikt voor Williams. Massa (of Button) lijkt me de meest logische keuze als vervanger van Bottas, maar eventueel kunnen Gutierrez of Maldonado ook nog, al is het de vraag of Williams dat (moet) wil(len).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167360156
Dat is wat ik ook bedoel, de goeden zitten opgesloten door de teams en de eventueel beschikbare zijn gewoon minder. Ook als je bereid bent iemand los te laten (Bottas) heb je geen geschikte vervanger.

Daarom dat het pensioen opschorten van Massa helemaal niet zo gek is.

Raar eigenlijk, hadden we 2 jaar geleden nog te weinig stoelen, nu stevenen we af op te weinig rijders. Nasr en Kvyat bijna afgeschreven. Wehrlein twijfelachtig, Gasly misschien toch niet. Palmer en Ericsson die toch ook niet lang zullen blijven.
.
pi_167360953
Wat ik nog het meest veel zeggend vind is dat de grote mercedeshype van de afgelopen 2(?) jaar Wehrlein door achtereenvolgens force india, mercedes en williams niet goed genoeg geacht wordt.
pi_167361695
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:39 schreef Fer het volgende:
Wehrlein twijfelachtig
Las vandaag dat Ocon naar FI ging ipv Wehrlein omdat hij daar een keer getest had en er toen "iets" is voorgevallen. Een dingetje. Wat verder niet gespecificeerd werd. En dat hij zelf denkt dat daarom Ocon nu naar FI gaat.

Geen idee wat dat "dingetje" of "iets" dan geweest is precies, maar ik lees overal dat het nogal een teringknaker is. Waar rook is is vuur denk ik dan altijd maar en als ie dan zelf ook nog aangeeft dat er iets is geweest waardoor hij niet naar FI kon nu dan denk ik die zien we over 2 jaar niet meer terug. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167362561
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Fer het volgende:
Denk nog even rond de tafel met Massa en als dat rond is valt alles in elkaar. Alle teams houden steeds meer vast aan een bestaande rijder en bij gebrek aan ervaren invallers (denk alleen dat Kvyat en Nasr beschikbaar zijn, en die zijn niet zo ervaren) is Massa (of Button) terughalen echt nodig.

[..]

Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Fer het volgende:
Denk nog even rond de tafel met Massa en als dat rond is valt alles in elkaar. Alle teams houden steeds meer vast aan een bestaande rijder en bij gebrek aan ervaren invallers (denk alleen dat Kvyat en Nasr beschikbaar zijn, en die zijn niet zo ervaren) is Massa (of Button) terughalen echt nodig.

[..]

Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Fer het volgende:
Denk nog even rond de tafel met Massa en als dat rond is valt alles in elkaar. Alle teams houden steeds meer vast aan een bestaande rijder en bij gebrek aan ervaren invallers (denk alleen dat Kvyat en Nasr beschikbaar zijn, en die zijn niet zo ervaren) is Massa (of Button) terughalen echt nodig.

[..]

Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.
is helemaal niet hetzelfde. motoren staan in het reglement, rijders staan niet in hetzelfde reglement
  vrijdag 16 december 2016 @ 06:34:38 #158
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_167363158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:57 schreef opreis het volgende:
Wat ik nog het meest veel zeggend vind is dat de grote mercedeshype van de afgelopen 2(?) jaar Wehrlein door achtereenvolgens force india, mercedes en williams niet goed genoeg geacht wordt.
dit soort taferelen krijg je dus als je werkgever je reputatie kunstmatig omhoog helpt....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_167413818
Nieuwe eigenaar F1 wil budget cap.

http://www.motorsport.com(...)t-cap-report-860066/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 18 december 2016 @ 16:35:16 #160
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_167419717
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
Nieuwe eigenaar F1 wil budget cap.

http://www.motorsport.com(...)t-cap-report-860066/
De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zondag 18 december 2016 @ 16:52:11 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167420229
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:35 schreef 4-elements het volgende:

[..]

De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.
Zelfs al zal het lukken zal toch niemand er zich aan houden.

Deze onzin komt om de zoveel jaar terug. Gaap :O.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 18 december 2016 @ 17:13:14 #162
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_167420946
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:35 schreef 4-elements het volgende:

[..]

De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.
Ik kan me het niet voorstellen. Is absoluut niet in het belang van teams als Ferrari, Mercedes, RB en Renault. Zodra dit ergens serieus voorgesteld wordt zullen die teams dreigen met stoppen en dan kan deze discussie weer voor een paar jaar terug de kast in.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_167441259
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:35 schreef 4-elements het volgende:

[..]

De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.
Vanaf 2020 moet er weer een nieuwe Concorde Agreement worden afgesproken en het is de vraag hoever Liberty Media wil gaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167448438
Giovinazzi is de nieuwe reserverijder van Ferrari. En de nieuwe Ferrari wordt op 24 februari gepresenteerd.

http://en.f1i.com/news/84(...)car-launch-date.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167448959
23 jaar oud, dat is ondertussen bejaard. Bizar eigenlijk..
pi_167449795
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:39 schreef Fer het volgende:
Dat is wat ik ook bedoel, de goeden zitten opgesloten door de teams en de eventueel beschikbare zijn gewoon minder. Ook als je bereid bent iemand los te laten (Bottas) heb je geen geschikte vervanger.

Daarom dat het pensioen opschorten van Massa helemaal niet zo gek is.

Raar eigenlijk, hadden we 2 jaar geleden nog te weinig stoelen, nu stevenen we af op te weinig rijders. Nasr en Kvyat bijna afgeschreven. Wehrlein twijfelachtig, Gasly misschien toch niet. Palmer en Ericsson die toch ook niet lang zullen blijven.
Ik vond het wel gaaf dat Kamui Kobayashi ook zijn CV op Twitter had geggooid naar het stoeltje van Mercedes. Hypothetisch gezien zou hij ook nog kandidaat kunnen zijn voor Williams, maar denk niet echt in trek bij de media, Japanners en F1 is nooit echt een goede combi geweest (helaas in het nadeel van Kamui, want hij is wel rete snel).
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2016 @ 18:58:16 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167450588
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
Giovinazzi is de nieuwe reserverijder van Ferrari. En de nieuwe Ferrari wordt op 24 februari gepresenteerd.

http://en.f1i.com/news/84(...)car-launch-date.html
Fijn dat ie toch zijn route heeft gevonden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167450789
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:32 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik vond het wel gaaf dat Kamui Kobayashi ook zijn CV op Twitter had geggooid naar het stoeltje van Mercedes. Hypothetisch gezien zou hij ook nog kandidaat kunnen zijn voor Williams, maar denk niet echt in trek bij de media, Japanners en F1 is nooit echt een goede combi geweest (helaas in het nadeel van Kamui, want hij is wel rete snel).
En te weinig ervaring met de huidige auto's.

En als Bottas naar Mercedes gaat verwacht ik Wehrlein bij Sauber en Nasr bij Manor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167450854
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 19:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En te weinig ervaring met de huidige auto's.

En als Bottas naar Mercedes gaat verwacht ik Wehrlein bij Sauber en Nasr bij Manor.
En wie bij Williams? :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_167451061
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 19:06 schreef franklop het volgende:

[..]

En wie bij Williams? :)
Massa. Ik denk dat dat de enige reden zal zijn om Bottas te laten vertrekken. Er is geen andere geschikte vervanger.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167451452
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 19:13 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Massa. Ik denk dat dat de enige reden zal zijn om Bottas te laten vertrekken. Er is geen andere geschikte vervanger.
Ik weet het niet hoor.. de wagens worden volgend jaar breder, sneller in de bochten.. Massa is niet heel slecht geweest in de afgelopen twee jaar, maar heeft ook weinig meer laten zien aan de andere kant. Ik denk dat hij komend jaar in de vernieuwde F1 wagens het nog moeilijker gaat krijgen. Nou niet echt de meest fitte rijder waar ik aan denk bij alle F1 coureurs. Terughalen van Massa kan Williams denk ik een hoop punten kosten tov een jongere coureur als het om motivatie en snelheid gaat. De wil van de sponsors (met name Martini) kan ik begrijpen, maar je wil met je team toch ook weer een gooi doen naar die 4e/5e plaats. ? (Wat al erg genoeg is voor het Williams team).
  maandag 19 december 2016 @ 19:28:49 #172
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167451525
Genoeg goede rijders beschikbaar. Maar F1 kijkt niet graag buiten het eigen wereldje. Wel vaker een probleem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_167465290
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 19:26 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.. de wagens worden volgend jaar breder, sneller in de bochten.. Massa is niet heel slecht geweest in de afgelopen twee jaar, maar heeft ook weinig meer laten zien aan de andere kant. Ik denk dat hij komend jaar in de vernieuwde F1 wagens het nog moeilijker gaat krijgen. Nou niet echt de meest fitte rijder waar ik aan denk bij alle F1 coureurs. Terughalen van Massa kan Williams denk ik een hoop punten kosten tov een jongere coureur als het om motivatie en snelheid gaat. De wil van de sponsors (met name Martini) kan ik begrijpen, maar je wil met je team toch ook weer een gooi doen naar die 4e/5e plaats. ? (Wat al erg genoeg is voor het Williams team).
Ik verwacht sowieso volgend jaar niet veel van williams. Helemaal als ze Bottas kwijt raken en Massa terugnemen. P7 of P8 zou ik niet van opkijken
  dinsdag 20 december 2016 @ 09:42:09 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167467230
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 19:26 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.. de wagens worden volgend jaar breder, sneller in de bochten.. Massa is niet heel slecht geweest in de afgelopen twee jaar, maar heeft ook weinig meer laten zien aan de andere kant. Ik denk dat hij komend jaar in de vernieuwde F1 wagens het nog moeilijker gaat krijgen. Nou niet echt de meest fitte rijder waar ik aan denk bij alle F1 coureurs. Terughalen van Massa kan Williams denk ik een hoop punten kosten tov een jongere coureur als het om motivatie en snelheid gaat. De wil van de sponsors (met name Martini) kan ik begrijpen, maar je wil met je team toch ook weer een gooi doen naar die 4e/5e plaats. ? (Wat al erg genoeg is voor het Williams team).
De Williams gaat kneiterhard rechtdoor maar in de bochten is die auto niet zo goed. Die gaan het moeilijk krijgen volgend jaar denk ik
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 december 2016 @ 09:42:59 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167467244
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 19:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En te weinig ervaring met de huidige auto's.

En als Bottas naar Mercedes gaat verwacht ik Wehrlein bij Sauber en Nasr bij Manor.
Waarom Nasr bij Manor als hij zijn sponsorgeld verliest? Manor heeft centjes nodig. Ik zie Haryanto wel terugkomen eigenlijk en misschien een Jordan King ofzo
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')