Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.quote:Insiders say the Austrian billionaire has a long-standing personal enmity towards Mercedes, and it is only just over a year since he believed he had agreed a deal to secure Mercedes engines for Red Bull, only for Wolff and Mercedes to refuse to supply them.
And Red Bull team boss Christian Horner has ruled out selling Sainz to Mercedes.
"Why would we do that?" Horner told BBC Sport. "Carlos has done a great job. He is a Red Bull driver. We have invested in him to get him into F1 and they are all on long-term contracts so it wouldn't make any sense to feed one of your main opponents with one of your assets."
Las vandaag dat Ocon naar FI ging ipv Wehrlein omdat hij daar een keer getest had en er toen "iets" is voorgevallen. Een dingetje. Wat verder niet gespecificeerd werd. En dat hij zelf denkt dat daarom Ocon nu naar FI gaat.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Fer het volgende:
Denk nog even rond de tafel met Massa en als dat rond is valt alles in elkaar. Alle teams houden steeds meer vast aan een bestaande rijder en bij gebrek aan ervaren invallers (denk alleen dat Kvyat en Nasr beschikbaar zijn, en die zijn niet zo ervaren) is Massa (of Button) terughalen echt nodig.
[..]
Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Fer het volgende:
Denk nog even rond de tafel met Massa en als dat rond is valt alles in elkaar. Alle teams houden steeds meer vast aan een bestaande rijder en bij gebrek aan ervaren invallers (denk alleen dat Kvyat en Nasr beschikbaar zijn, en die zijn niet zo ervaren) is Massa (of Button) terughalen echt nodig.
[..]
Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.
is helemaal niet hetzelfde. motoren staan in het reglement, rijders staan niet in hetzelfde reglementquote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Fer het volgende:
Denk nog even rond de tafel met Massa en als dat rond is valt alles in elkaar. Alle teams houden steeds meer vast aan een bestaande rijder en bij gebrek aan ervaren invallers (denk alleen dat Kvyat en Nasr beschikbaar zijn, en die zijn niet zo ervaren) is Massa (of Button) terughalen echt nodig.
[..]
Nog steeds die fittie over die motoren van vorig jaar. Wat Horner zegt is hetzelfde wat Wolff vorig jaar zei over de motoren.
dit soort taferelen krijg je dus als je werkgever je reputatie kunstmatig omhoog helpt....quote:Op donderdag 15 december 2016 23:57 schreef opreis het volgende:
Wat ik nog het meest veel zeggend vind is dat de grote mercedeshype van de afgelopen 2(?) jaar Wehrlein door achtereenvolgens force india, mercedes en williams niet goed genoeg geacht wordt.
De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
Nieuwe eigenaar F1 wil budget cap.
http://www.motorsport.com(...)t-cap-report-860066/
Zelfs al zal het lukken zal toch niemand er zich aan houden.quote:Op zondag 18 december 2016 16:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.
Ik kan me het niet voorstellen. Is absoluut niet in het belang van teams als Ferrari, Mercedes, RB en Renault. Zodra dit ergens serieus voorgesteld wordt zullen die teams dreigen met stoppen en dan kan deze discussie weer voor een paar jaar terug de kast in.quote:Op zondag 18 december 2016 16:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.
Vanaf 2020 moet er weer een nieuwe Concorde Agreement worden afgesproken en het is de vraag hoever Liberty Media wil gaan.quote:Op zondag 18 december 2016 16:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De vraag is: gaat het deze keer wel lukken? Zoals in het artikel al wordt aangegeven zijn er altijd teams die uit eigenbelang zo'n budgetcap tegenhouden. Ik vrees dat het deze keer niet anders zal zijn.
Ik vond het wel gaaf dat Kamui Kobayashi ook zijn CV op Twitter had geggooid naar het stoeltje van Mercedes. Hypothetisch gezien zou hij ook nog kandidaat kunnen zijn voor Williams, maar denk niet echt in trek bij de media, Japanners en F1 is nooit echt een goede combi geweest (helaas in het nadeel van Kamui, want hij is wel rete snel).quote:Op donderdag 15 december 2016 23:39 schreef Fer het volgende:
Dat is wat ik ook bedoel, de goeden zitten opgesloten door de teams en de eventueel beschikbare zijn gewoon minder. Ook als je bereid bent iemand los te laten (Bottas) heb je geen geschikte vervanger.
Daarom dat het pensioen opschorten van Massa helemaal niet zo gek is.
Raar eigenlijk, hadden we 2 jaar geleden nog te weinig stoelen, nu stevenen we af op te weinig rijders. Nasr en Kvyat bijna afgeschreven. Wehrlein twijfelachtig, Gasly misschien toch niet. Palmer en Ericsson die toch ook niet lang zullen blijven.
Fijn dat ie toch zijn route heeft gevonden.quote:Op maandag 19 december 2016 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
Giovinazzi is de nieuwe reserverijder van Ferrari. En de nieuwe Ferrari wordt op 24 februari gepresenteerd.
http://en.f1i.com/news/84(...)car-launch-date.html
En te weinig ervaring met de huidige auto's.quote:Op maandag 19 december 2016 18:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik vond het wel gaaf dat Kamui Kobayashi ook zijn CV op Twitter had geggooid naar het stoeltje van Mercedes. Hypothetisch gezien zou hij ook nog kandidaat kunnen zijn voor Williams, maar denk niet echt in trek bij de media, Japanners en F1 is nooit echt een goede combi geweest (helaas in het nadeel van Kamui, want hij is wel rete snel).
En wie bij Williams?quote:Op maandag 19 december 2016 19:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En te weinig ervaring met de huidige auto's.
En als Bottas naar Mercedes gaat verwacht ik Wehrlein bij Sauber en Nasr bij Manor.
Massa. Ik denk dat dat de enige reden zal zijn om Bottas te laten vertrekken. Er is geen andere geschikte vervanger.quote:
Ik weet het niet hoor.. de wagens worden volgend jaar breder, sneller in de bochten.. Massa is niet heel slecht geweest in de afgelopen twee jaar, maar heeft ook weinig meer laten zien aan de andere kant. Ik denk dat hij komend jaar in de vernieuwde F1 wagens het nog moeilijker gaat krijgen. Nou niet echt de meest fitte rijder waar ik aan denk bij alle F1 coureurs. Terughalen van Massa kan Williams denk ik een hoop punten kosten tov een jongere coureur als het om motivatie en snelheid gaat. De wil van de sponsors (met name Martini) kan ik begrijpen, maar je wil met je team toch ook weer een gooi doen naar die 4e/5e plaats. ? (Wat al erg genoeg is voor het Williams team).quote:Op maandag 19 december 2016 19:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Massa. Ik denk dat dat de enige reden zal zijn om Bottas te laten vertrekken. Er is geen andere geschikte vervanger.
Ik verwacht sowieso volgend jaar niet veel van williams. Helemaal als ze Bottas kwijt raken en Massa terugnemen. P7 of P8 zou ik niet van opkijkenquote:Op maandag 19 december 2016 19:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.. de wagens worden volgend jaar breder, sneller in de bochten.. Massa is niet heel slecht geweest in de afgelopen twee jaar, maar heeft ook weinig meer laten zien aan de andere kant. Ik denk dat hij komend jaar in de vernieuwde F1 wagens het nog moeilijker gaat krijgen. Nou niet echt de meest fitte rijder waar ik aan denk bij alle F1 coureurs. Terughalen van Massa kan Williams denk ik een hoop punten kosten tov een jongere coureur als het om motivatie en snelheid gaat. De wil van de sponsors (met name Martini) kan ik begrijpen, maar je wil met je team toch ook weer een gooi doen naar die 4e/5e plaats. ? (Wat al erg genoeg is voor het Williams team).
De Williams gaat kneiterhard rechtdoor maar in de bochten is die auto niet zo goed. Die gaan het moeilijk krijgen volgend jaar denk ikquote:Op maandag 19 december 2016 19:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.. de wagens worden volgend jaar breder, sneller in de bochten.. Massa is niet heel slecht geweest in de afgelopen twee jaar, maar heeft ook weinig meer laten zien aan de andere kant. Ik denk dat hij komend jaar in de vernieuwde F1 wagens het nog moeilijker gaat krijgen. Nou niet echt de meest fitte rijder waar ik aan denk bij alle F1 coureurs. Terughalen van Massa kan Williams denk ik een hoop punten kosten tov een jongere coureur als het om motivatie en snelheid gaat. De wil van de sponsors (met name Martini) kan ik begrijpen, maar je wil met je team toch ook weer een gooi doen naar die 4e/5e plaats. ? (Wat al erg genoeg is voor het Williams team).
Waarom Nasr bij Manor als hij zijn sponsorgeld verliest? Manor heeft centjes nodig. Ik zie Haryanto wel terugkomen eigenlijk en misschien een Jordan King ofzoquote:Op maandag 19 december 2016 19:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En te weinig ervaring met de huidige auto's.
En als Bottas naar Mercedes gaat verwacht ik Wehrlein bij Sauber en Nasr bij Manor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |