Op zich geen gekke vergelijking, het lijkt me dat als een gyneacoloog een assistente aanneemt, er niet ook wordt gezegd dat ze dus ook gelijk zelf patient moet worden bij de praktijk? Is een wat extremer voorbeeld dan de cursussen die TS beschrijft, maar komt op hetzelfde neer!quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en de assistente van de gynaecoloog moet verplicht ....
Dat las ik anders, de werkgever vindt dat ze dit maar in haar eigen tijd moet doen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:02 schreef Vermar het volgende:
Het is niet zozeer werk/prive (titel topic) wat de werkgever door elkaar haalt, want ik begrijp dat de cursus in doorbetaalde werktijd zou plaatsvinden.
Ik ook idd; het staat er zelfs heel duidelijk:quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat las ik anders, de werkgever vindt dat ze dit maar in haar eigen tijd moet doen volgens mij.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:12 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, in je eigen tijd...mag wettelijk gezien niet eens.
Nou ja, hoe dan ook: mij zou het vooral storen dat ik mij prive/persoonlijk in een cursus bloot moet geven ten overstaan van degene die tevens de rol heeft van "mijn werkgever".quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat las ik anders, de werkgever vindt dat ze dit maar in haar eigen tijd moet doen volgens mij.
TS ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:13 schreef Vermar het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook: mij zou het vooral storen dat ik mij prive/persoonlijk in een cursus bloot moet geven ten overstaan van degene die tevens de rol heeft van "mijn werkgever".
lolwutquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:14 schreef diginoob2 het volgende:
en ook nog de helft terugbetalen als je binnen een jaar ontslag neemt
Dat is redelijk normaal, als je een cursus/studie volgt via je baas en dan zelf weg gaat binnen een bepaalde tijd.quote:
Ja, een algemene studie, certifiecering etc. maar niet een bedrijfsinterne cursus waar je baas je toe verplicht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal, als je een cursus/studie volgt via je baas en dan zelf weg gaat binnen een bepaalde tijd.
Staat meestal in het contract, iig bij mij wel.
TS heeft een baan aangenomen. Niet bij een sekte gegaan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:38 schreef vaduz het volgende:
TL; DR TS zit bij een club die bedenkelijke zweverige cursussen slijt en krijgt morele problemen, nu er van haar verlangd wordt om deel te nemen.
Dat denkt de TS.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
TS heeft een baan aangenomen. Niet bij een sekte gegaan.
Als je ambtenaar bent misschienquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, met dat soort cursussen ben je meestal tien dagdelen verder. Terugkomdagen, persoonlijke coachingsessies, reflectiemomenten, de theorie, rollenspellen, feedback geven en krijgen en weet ik het allemaal.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:10 schreef Wespensteek het volgende:
Gewoon tegen werkgever zeggen dat je al die cursussen maar onzin en geldverspilling vindt. Als je het helemaal duidelijk wil maken kun je nog zeggen dat je geen zin hebt bij al die andere zweverige types in één ruimte te zitten. Ik denk dat je dan echt niet naar die cursus hoeft.
En dan zou ik maar zo serieus mogelijk meedoen en heel filosofisch gelul uitkramen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Niet 1 op 1 aan klanten nee, maar desalniettemin lijkt het me goed dat TS weet wat het bedrijf verkoopt. En kom op, het kost een middagje.
Apart "bedrijf" hoor. Je gaat geen namen noemen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 08:06 schreef diginoob2 het volgende:
Maar mevrouw was onverbiddelijk. Ik moest tenminste één cursus volgen. Dat was nodig om alle clienten 'in hun eigen stijl' aan te spreken, die stijlen leerde je op haar cursus.
Je hoeft je ziel er ook niet neer te leggen. Deed ik ook niet bij mijn opleidingen, ik had vaak verzonnen persoonlijk casussen om toch mijn inzet te tonen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:12 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, in je eigen tijd...mag wettelijk gezien niet eens. Overigens vind ik dat niet eens zo erg, het gaat me meer om dat het geen 'veilig klimaat' is bij je eigen werkgever dit te doen
quote:Op maandag 28 november 2016 09:22 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je hoeft je ziel er ook niet neer te leggen. Deed ik ook niet bij mijn opleidingen, ik had vaak verzonnen persoonlijk casussen om toch mijn inzet te tonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |