Met dit tempo en een beperkt aantal onderwerpen is het wel te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Dat jullie nog op de juiste manier op elkaars posts weten te reageren...
quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, oeh... ik wil op mijn grafsteen/urn: uitgekookt
Ik heb er een hekel aan dat 9 van de 10 keer soep niet bloedheet is als ik het bestel in een restaurant. Het gaat dan ook weer terug tot de stoom er vanaf komt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind je bril ook mooi staan..
Vanaf mijn kleins af aan al een bril gehad.. Nu gelukkig lensimplantaten.. -9 en -9.75 met bril vond ik echt een klotecombinatie.
wat ijskoud gedronken moet worden is melk.. hmmmmmmm
Maar wat warm moet zijn moet bij mij heet. Zo heet dat het eigenlijk wel wat gevaarlijk wordt, niet alleen met blaren op verhemelte maar je smaakpapillen die gaan zo ook naar de knoppen.
Wat ga je doen met de tijd die vrij kom Borisz?
best beetje positief nieuws eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Betreft vriendin; volgens mij zien de doktoren het wel positief. Ze denken een beknelde zenuw in haar arm en met een spuit die ze vandaag erin kreeg moet het gevoel terugkomen, vanavond nog.
Hartfilmpje werd gezien dat ze hartritmestoornissen heeft maar medicijnen ervoor gekregen waarmee het weer constant moet lopen. Over 2 weken controle.
Hopen dat het ook zo is en dat dit het is
Moet ik morgen terug kijken.. goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben de docu aan het kijken op NPO3 over Anna die is overleden aan anorexia. Vreselijk
Emmaquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben de docu aan het kijken op NPO3 over Anna die is overleden aan anorexia. Vreselijk
Ze willen zelf toch niets liever dan eten/calorieën binnen krijgen?quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:16 schreef Lonaa het volgende:
Ook aan dwangbehandeling zitten grenzen...
Niet per se. En los daarvan, de angst is zo groot, zeker als ze er al zo lang inzitten. Ze KUNNEN niet meer eten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze willen zelf toch niets liever dan eten/calorieën binnen krijgen?
Uhu, dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet per se. En los daarvan, de angst is zo groot, zeker als ze er al zo lang inzitten. Ze KUNNEN niet meer eten.
Maar ze durven niet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu, dat bedoel ik ookze willen niets liever toch?
Inderdaad, het begint weliswaar omtrent af willen vallen, maar als zoiets zich door bijkomende problemen doorontwikkelt tot anorexia heb je eigenlijk te maken met een dwangneurose. Nou zijn heftige dwangneuroses sowieso altijd heel naar en beperkend, maar als zo'n neurose zich toevallig richt op niet eten dan kun je er heel erg dood aan gaan.quote:
Moeder van een vriend van me poetste iedere dag het hele huis, zelfs de stopcontacten nam ze met een vochtig doekje af. Net als fobieen zijn het geen prettige zaken om te hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:39 schreef minilot het volgende:
Ja, dwangstoornissen kunnen bijzonder akelig zijn. Brrr.
We hopen mee!quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopen dat het ook zo is en dat dit het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |