SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Die kende ik ook nog nietquote:Op maandag 21 november 2016 22:04 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Gewoon, die bij je activity tracker hoort: Fitbit
Ik word alleen maar dikkerquote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik word alleen maar dikker![]()
Weet niet wat het is maar ik kan zo geen maat houden. Ik koop niks ongezonds maar eet me dan alsnog vol met rijstwafels of goji bessen of ik haal 3 bekertjes chocolademelk uit de automaat op mijn werk. En er zit gewoon geen enkele logica meer in wat ik in mijn hoofd stop, gisteren kwam ik thuis, vlak voor het hardlopen en er lag nog een stuk pizza in de koelkast en toen ik die weg wilde gooien nam ik een hap (koud) en ineens was hij helemaal op. Echt een dikke wtf voor mezelf :s
Weet niet wat ik moet doen om dit probleem op te lossen, met iemand gaan praten of zo. Ik dacht eerst aan de huisarts maar die ziet me aankomen, ik heb natuurlijk alsnog geen overgewicht maar 5kg aankomen in 2 maanden is wel absurd.
Mja ik zou vooral willen weten of het psychisch is of dat het komt door een gebrek aan een bepaalde voedingsstof of energie of slaap of zo.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik herken het wel ergens hoor. Ik heb dat ook een tijdje gehad. Het is nu soort van over, maar ik weet niet precies hoe ik dat gedaan heb
Na een buikgriep wel op een mooi gewicht, maar volgens de regeltjes nog steeds te zwaar. En ik snoep teveel op dit moment. Ik moet maar weer wat alternatieven daarvoor in huis halen.quote:
Yupquote:
Echt? Ik hou niet van Nutella, maar dat klinkt toch wel geniaal.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:14 schreef MutedFaith het volgende:
Jamin wil me weer dik hebben.
Chocoladeletters gevuld met nutella.
Mensen die dingen met geluid op hun telefoon, tablet, laptop, gameboy of watdanook doen in het OV, of gewoon op straat of in een andere publieke plaats tbh, horen niet in, maar voor de trein.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:40 schreef Myraela het volgende:
Vandaag patat oorlog en een frikandel speciaal gegeten.Moest voor een evenement organiseren voor school. Wij hadden vandaag dus een kinderevenement en daarna was ik zo gesloopt dat ik overal schijt aan had.
En nu zit er iemand in de metro zo'n dom candycrush spek ofiets te spelen met het geluid keihard aan. Fucking irritant.
Ja, ik zag m op hun Instagram.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik hou niet van Nutella, maar dat klinkt toch wel geniaal.
Ik heb 'm gevraagd aan Sinterklaasquote:Op woensdag 23 november 2016 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zag een salted caramel chocoladeletter, die lijkt me toch ook wel erg lekker
Dik, moe en meer van dat alles. En na 6 weken wachten vorige week eindelijk bericht gehad dat ik mn internationaal examen gehaald heb en nu officieel lid ben van de Internationale acedemie (quote:
Beterschap! had ik ook vorige weekquote:Op donderdag 24 november 2016 09:43 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ziek en ongesteld tegelijk. Perfecte recept om vocht vast te houden.
Ahh geen fijne combi, hopelijk voel je je snel beterquote:Op donderdag 24 november 2016 09:43 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ziek en ongesteld tegelijk. Perfecte recept om vocht vast te houden.
10/10 would try.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zag een salted caramel chocoladeletter, die lijkt me toch ook wel erg lekker
Tnx! Het is lastig te bepalen of iets snel/langzaam/normaal is, wantja vergelijken is lastig. Dus moet je dat af en toe maar met je eigen resultaten doen.quote:
Tnx voor de info!quote:Op donderdag 24 november 2016 20:54 schreef Rauw. het volgende:
Hoe lang ben je?
Ik weet dat veel vrouwen rond de 1.55/2 minuten zitten bij ons. Een aantal daaronder, maar de meesten toch echt wel rond de 2 minuten.
Mijn hardste 500m toen ik wedstrijdroeide was rond de 1.35 of zo. Maar dat was dan ook na 2 jaar volop trainen. Toen ik de selectie in kwam met wedstrijdroeien deed ik ook rond de 1.50 of zo, maar ik was met mijn 1.73 al één van de kleinsten dus met jouw lengte is dat zeker niet slecht!quote:
Netjes!quote:Op donderdag 24 november 2016 21:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn hardste 500m toen ik wedstrijdroeide was rond de 1.35 of zo. Maar dat was dan ook na 2 jaar volop trainen. Toen ik de selectie in kwam met wedstrijdroeien deed ik ook rond de 1.50 of zo, maar ik was met mijn 1.73 al één van de kleinsten dus met jouw lengte is dat zeker niet slecht!
Het doet altijd alleen wel pijn aan mijn ogen, de techniek van crossfitters die gaan roeienKan nooit goed zijn voor je rug..
Klopt, maar dat deed ik dan ook met heel weinig gewicht. Het gevaar met de roeiergometer is dat je toch best wel veel kracht zet en het een repetitieve beweging is, zeker als je 10 mnuten of langer gaat roeien, dus dan kan er best wel gauw een blessure in slijten.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:18 schreef Rauw. het volgende:
Ik kan mij nog een snatch-video herinneren.
Om goed te worden moet je eerst de status van slecht en matig voorbij natuurlijk he, binnenkort is er een roeiclinic in de buurt, daar wil ik msischien nog heen.
Neuh niet per se, gewoon een krachtoefening met een stang met gewichten.quote:
1 van de olympische disciplines in gewichtheffen.quote:
Ik lust best wel wat. Maar een kilozak chocoladepepernoten krijg ik in een dag niet weg naast normale voeding.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:39 schreef Henrys het volgende:
Snap eindelijk waarom ik vroeger dik was. Toen at ik rond deze tijd makkelijk een kilozak chocoladeppernoten weg en daar blijkt dus iets van 4300 kcal in te zitten en als je dan ook nog de hele dag stil zit
Wie weet zie ik je straks nog je weet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:27 schreef Cue_ het volgende:
-0.7 vandaag trouwens.
Zal morgen wel in de plus zijn ivm goed feestje vanavond.
vast welquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wie weet zie ik je straks nog je weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Prima vakantie toch? Daar was niet tegenin te lopenquote:Op maandag 28 november 2016 18:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
De meer dan 120.000 stappen zullen wel meegeholpen hebben.
Heb ook best wat verkeerde dingen gegeten.
Weet je ook wat je ondergrens is, waaronder je niet wilt komen qua gewicht? Ook niet fijn als het straks doorslaat de andere kant op.. je moet ook erachter komen hoeveel je moet eten om op gewicht te blijven..quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben weer wat lichter geworden. 58,1 op de weegschaal. Zou ik dan de 57 ook in beeld gaan krijgen? Zou wel tof zijn!![]()
Ik eet inmiddels alweer een ruime week 'normaal'. Het dieet is helemaal opgebouwd. Eigenlijk had ik vorige week nog 2 maaltijdvervangers moeten hebben, maar was wat ziekig en was ze ook zat.
Ik wil zelf niet onder de 55 komen. Ik 'mag' niet onder de 48 komen volgens tabellen en berekeningen. In theorie weet ik wat ik moet eten voor onderhoud, maar dat moet straks in de praktijk nog blijken natuurlijk. Voor nu vind ik dit wel erg fijnquote:Op dinsdag 29 november 2016 12:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Weet je ook wat je ondergrens is, waaronder je niet wilt komen qua gewicht? Ook niet fijn als het straks doorslaat de andere kant op.. je moet ook erachter komen hoeveel je moet eten om op gewicht te blijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |