Lage bloeddruk? Ik had dan ook wel eens oorsuizen als ik zo'n dipje had. Maar daarna werd ik ook duizelig en moest ik echt even zitten.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:23 schreef Tweedledee het volgende:
Hm, dat is het allebei lijkt me niet, hb was 7.8 paar weken geleden. Of zou dat zo snel kunnen zakken? Voel me prima verder (op vandaag heel moe na dan). Ik vraag het maandag tijdens de controle sowieso nog een keer, want het begint behoorlijk irritant te worden.
Mijn bloeddruk is vrij laag en ik heb af en toe ook last van m'n oren. Alsof ze dicht slaan en dan suizen. Voor mij is het een teken dat ik moet eten heb ik gemerktquote:Op woensdag 23 november 2016 19:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lage bloeddruk? Ik had dan ook wel eens oorsuizen als ik zo'n dipje had. Maar daarna werd ik ook duizelig en moest ik echt even zitten.
Dat had ik dus vanavondquote:Op woensdag 23 november 2016 20:20 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is vrij laag en ik heb af en toe ook last van m'n oren. Alsof ze dicht slaan en dan suizen. Voor mij is het een teken dat ik moet eten heb ik gemerkt
Geen zwangerschaps diabetes maar diabetes type 1 alvorens zwanger te worden, dus al aantal jaar aan insuline...quote:Op woensdag 23 november 2016 12:00 schreef Jipster het volgende:
Zijn er hier momenteel dames met zwangerschapsdiabetes en ook aan de insuline?
Heeft je moeder nog veel kleertjes van jou van vroeger? Leuk vind ik dat!! Mijn kleertjes zijn helaas verloren gegaanquote:Op woensdag 23 november 2016 22:36 schreef Tweedledee het volgende:
Spannend Rady
Fijn van de goede controle Ooi!
Mijn moeder is nu al mijn oude kleertjes aan het wassen voor reserve bij kotsmomenten bij opa en omaIk ga zelf eerst nog meer kleertjes verzamelen, is nog heul karig wasje zo
Dat lage bloedduk oorsuizen ken ik wel, alsof je langzaam dichtklapt en doof wordt. Scary as f*ck inderdaad, niet tof voor jullie! Dat is dit niet bij mij. Ik denk gewoon combo van half kapotte oren en het extra bloed. Het kan voor de baby blijkbaar geen kwaad dus daar probeer ik me dan geen zorgen om te maken.
ik droeg altijd van dit soort pracht als baby:quote:Op donderdag 24 november 2016 07:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heeft je moeder nog veel kleertjes van jou van vroeger? Leuk vind ik dat!! Mijn kleertjes zijn helaas verloren gegaan
Verklaart wel waarom jouw ouders in T.ongelre neer zijn gestreken.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik droeg altijd van dit soort pracht als baby:
[ afbeelding ]
Kant, kraagje en ruches. Gotta love dem eighties
true, al was spanje natuurlijk ook een prima optie geweest in deze contextquote:Op donderdag 24 november 2016 08:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom jouw ouders in T.ongelre neer zijn gestreken.
Had ook gekund ja.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, al was spanje natuurlijk ook een prima optie geweest in deze context
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nou, ja, ik ben wel goed van slag. Maar ik kan ook wel goed relativeren van nature, gelukkig.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:21 schreef WupWup het volgende:
SQ wat een verschrikkelijk heftig bericht. Heb jij daar 'last' van ook?
wanneer mag jij weer terug naar de verloskundige? Nog bloedingen gehad?quote:Op donderdag 24 november 2016 14:32 schreef missbrunette het volgende:
Rady gefeliciteeerd!!![]()
39 weken
Heul lang geleden was dat 2 weken. Weet niet zeker of dat nu nog zo isquote:Op donderdag 24 november 2016 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Mag je na een keizersnede ook 6 weken niet in bad?
Haha, een kennis van mij heeft op het moment een zwangere dochter en twee zwangere schoondochters, plaatsen 2-wekelijks foto's met z'n drietjes van de buiken, erg leuk om te zienquote:Op donderdag 24 november 2016 15:17 schreef Franny_G het volgende:
Het is wel echt grappig om samen met twee andere collega's zwanger te zijn (zij allebei in april uitgerekend). We beginnen nu alle drie gelijktijdig een buikje te krijgen..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Da's leuk! (minder leuk voor je baasquote:Op donderdag 24 november 2016 15:17 schreef Franny_G het volgende:
Brrrrrr, wat een nieuws SQ. Ik kan dat soort dingen ook wel goed rationaliseren, maar ik denk dat we allemaal onze momenten hebben dat zo'n angst je ineens om het hart kan slaan.
Het is wel echt grappig om samen met twee andere collega's zwanger te zijn (zij allebei in april uitgerekend). We beginnen nu alle drie gelijktijdig een buikje te krijgen..)
quote:Op donderdag 24 november 2016 15:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Haha, een kennis van mij heeft op het moment een zwangere dochter en twee zwangere schoondochters, plaatsen 2-wekelijks foto's met z'n drietjes van de buiken, erg leuk om te zien
is het voor haar de eerste keer? Dat wordt waarschijnlijk vanzelf wel wat minder, het is nu natuurlijk nog erg nieuw! Maar kan idd wel awkward zijn, snap ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Tweede!quote:Op donderdag 24 november 2016 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het voor haar de eerste keer? Dat wordt waarschijnlijk vanzelf wel wat minder, het is nu natuurlijk nog erg nieuw! Maar kan idd wel awkward zijn, snap ik.
Slechts 2 weken geen bad, zwembad of seksquote:Op donderdag 24 november 2016 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Laatste dagje relatieve rust voor radyhyn!
Mag je na een keizersnede ook 6 weken niet in bad?
En fatsoenlijk plassen Burdiequote:Op donderdag 24 november 2016 15:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Slechts 2 weken geen bad, zwembad of seks. Toch een voordeeltje
.
Ja toch? Want jij bent toch wel behoorlijk ontsloten geweest? Of telt het alleen als er ook daadwerkelijk een kind gepasseerd is?quote:Op donderdag 24 november 2016 15:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
Hier was het gewoon 6wk niks. Want de wond zit er wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 15:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
Ja, 16 weken nu. Mijn rector heeft zelf vier dochters gekregen toen zij nog 'gewoon' docent was, dus zij kan niet zeuren.quote:Op donderdag 24 november 2016 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's leuk! (minder leuk voor je baas)
Hoeveel weken ben jij nu? 16?
quote:Op donderdag 24 november 2016 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Lees dit net pas... wat erg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Klopt, maar het is van binnen op de OK allemaal al heel goed schoon gemaakt natuurlijk. Ik kreeg iig als richtlijn mee: minstens 2 weken of zo lang je nog bloedverlies/kraamzuivering hebt.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:32 schreef snoenk het volgende:
Rady succes! Morgen ben je mama van 2![]()
![]()
Bij een keizersnede heb je toch ook gewoon een wond van de placenta? Daarom mag je toch niet in bad ed?
Heb je nog wel een positieve zwangerschapstest?quote:Op donderdag 24 november 2016 16:37 schreef missbrunette het volgende:
Sq ik mag volgende week maandag naar de verloskundige toe. Normaal deze week, maar me schoonmoeder werd geopereerd. Heb geen bloedverlies meer gehad. Maar alsnog ben ik heel erg onzeker.
Ok. Weer wat nieuws geleerdquote:Op donderdag 24 november 2016 16:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is van binnen op de OK allemaal al heel goed schoon gemaakt natuurlijk. Ik kreeg iig als richtlijn mee: minstens 2 weken of zo lang je nog bloedverlies/kraamzuivering hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |