Geen zwangerschaps diabetes maar diabetes type 1 alvorens zwanger te worden, dus al aantal jaar aan insuline...quote:Op woensdag 23 november 2016 12:00 schreef Jipster het volgende:
Zijn er hier momenteel dames met zwangerschapsdiabetes en ook aan de insuline?
Heeft je moeder nog veel kleertjes van jou van vroeger? Leuk vind ik dat!! Mijn kleertjes zijn helaas verloren gegaanquote:Op woensdag 23 november 2016 22:36 schreef Tweedledee het volgende:
Spannend Rady
Fijn van de goede controle Ooi!
Mijn moeder is nu al mijn oude kleertjes aan het wassen voor reserve bij kotsmomenten bij opa en omaIk ga zelf eerst nog meer kleertjes verzamelen, is nog heul karig wasje zo
Dat lage bloedduk oorsuizen ken ik wel, alsof je langzaam dichtklapt en doof wordt. Scary as f*ck inderdaad, niet tof voor jullie! Dat is dit niet bij mij. Ik denk gewoon combo van half kapotte oren en het extra bloed. Het kan voor de baby blijkbaar geen kwaad dus daar probeer ik me dan geen zorgen om te maken.
ik droeg altijd van dit soort pracht als baby:quote:Op donderdag 24 november 2016 07:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heeft je moeder nog veel kleertjes van jou van vroeger? Leuk vind ik dat!! Mijn kleertjes zijn helaas verloren gegaan
Verklaart wel waarom jouw ouders in T.ongelre neer zijn gestreken.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik droeg altijd van dit soort pracht als baby:
[ afbeelding ]
Kant, kraagje en ruches. Gotta love dem eighties
true, al was spanje natuurlijk ook een prima optie geweest in deze contextquote:Op donderdag 24 november 2016 08:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom jouw ouders in T.ongelre neer zijn gestreken.
Had ook gekund ja.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, al was spanje natuurlijk ook een prima optie geweest in deze context
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |