abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169699946
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja had precies hetzelfde :D. Ongelooflijk slecht geregeld, ze doen dit al jaren, en toch niet goed voorbereid :').

Chatrier R16, nice hoor.
Nice R2 op de bijbanen, veel gelijkwaardige potjes waar je met je neus bovenop zit. Lenglen ook mooi natuurlijk. Hopen op goed weer :) Eerste keer daar?
  woensdag 22 maart 2017 @ 20:55:31 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_169708553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:01 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Nice R2 op de bijbanen, veel gelijkwaardige potjes waar je met je neus bovenop zit. Lenglen ook mooi natuurlijk. Hopen op goed weer :) Eerste keer daar?
Het is in Parijs dit jaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_169712274
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:01 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Jaartje of vijf terug ook geweest. Toen alleen bijbanen. Enne, twee jaar achter elkaar slecht weer gaat heus niet gebeuren O-)
pi_169715738
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het is in Parijs dit jaar.
Sterker nog, ieder jaar zelfs.
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:46:02 #255
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_169716279
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Sterker nog, ieder jaar zelfs.
Klopt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:31:49 #256
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_169717885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Klopt.
dat wist ik niet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:15:25 #257
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_169721868
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch zullen hij en djoko ergens de forse achterstand die ze nu al op Federer hebben, moeten goedmaken.
Vergis je niet in het gravel-seizoen. 3 masters-toernooien en RG, dat kan flink aantikken. Daarbij is het nog maar de vraag of Federer dit niveau het hele jaar kan vasthouden. Traditioneel is hij sterk aan het einde van het jaar, maar geen idee hoe hij zijn seizoen nu opgebouwd heeft?!

Volgens live-tennis.eu doet Federer al niet mee in Monte Carlo. Ik heb dat nog nergens bevestigd gezien door Federer zelf, maar als het klopt dan is dat al een eerste kans om op hem in te lopen..
Rini dankjewel.
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:19:11 #258
466281 WismutVeilchen83
pi_169721940
Check, hij staat vooralsnog dus daadwerkelijk niet op de deelnemerslijst voor MC. Jammer, één van de twee masters-toernooien die hij nog niet won..

ATP Monte-Carlo, outdoor clay-courts (15-23 April 2017)

Eight top ten players are committed to play the first of three Masters 1000 events on clay. Roger Federer and Kei Nishikori won´t play there, Roger´s absence is not 100% sure though: he could be awarded with a wild card, that´s what the tournament director Zeljiko Franulovic hopes, but it´s unlikely to see Roger playing on clay two weeks after Miami. He will release his schedule for the clay-courts season in early April. The French players Jo-Wilfried Tsonga and Gael Monfils are in the entry list, but the first one will become father soon and so he is not sure to play, while the defending finalist is currently suffering a knee and Achilles injury. Juan Martin Del Potro won´t be there, as he will start his clay-courts season in Estoril. Obviously Rafael Nadal defends his title and he will try to get his 11th trophy in Monte Carlo, where he always won from 2005 to 2012, and in 2016.
Rini dankjewel.
pi_169722534
Denk eigenlijk dat Federer enkel Madrid speelt van de Masters-toernooien op gravel, misschien Rome nog als hij in Madrid vroeg uitgeschakeld wordt.

Maar goed, gezien de vorm van Murray en Djoko dit seizoen (en ook de fysieke gesteldheid) ben ik wel benieuwd of die "zomaar" die graveltoernooien gaan domineren, kan best leuk gaan worden in ieder geval.
pi_169722907
quote:
Del Potro en Cilic naar ATP Rosmalen

Twee grote namen uit de tenniswereld hebben vandaag toegezegd mee te doen aan het grastoernooi van Rosmalen. De Argentijn Juan Martin del Potro en de Kroaat Marin Cilic zullen in juni op de Brabantse baan verschijnen.

Beide tennissers deden één keer eerder mee aan het toernooi. Del Potro (foto, rechts) strandde in 2008 in de halve finales en Cilic (links) verloor in 2006 in de openingsronde. Del Potro is na langdurig blessureleed aan beide polsen bezig aan een knappe comeback. De Argentijn staat inmiddels weer op de 34ste plaats van de wereldranglijst. Cilic is de mondiale nummer negen.

Eerder had David Goffin, de nummer twaalf, al laten weten naar Rosmalen te komen. De Belg stond vorige maand in de finale van het ABN AMRO World Tennis Tournament, waarin hij verloor van de Fransman Jo-Wilfried Tsonga. Bij zijn laatste deelname in Rosmalen, twee jaar geleden, was Goffin verliezend finalist.

De Nederlandse inbreng komt dit jaar vooralsnog van Robin Haase en Kiki Bertens.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169723560
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:48 schreef Marcoss het volgende:
Denk eigenlijk dat Federer enkel Madrid speelt van de Masters-toernooien op gravel, misschien Rome nog als hij in Madrid vroeg uitgeschakeld wordt.

Maar goed, gezien de vorm van Murray en Djoko dit seizoen (en ook de fysieke gesteldheid) ben ik wel benieuwd of die "zomaar" die graveltoernooien gaan domineren, kan best leuk gaan worden in ieder geval.
Verwacht Nadal wel op 1 in de Race na het gravelseizoen.
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:17:08 #262
466281 WismutVeilchen83
pi_169728766
Wat een saaie passieve partij dit zeg (Coric-Granolles).. Gelijk opgaande potjes zijn lang niet altijd ook aantrekkelijk..
Rini dankjewel.
pi_169728846
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 20:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat een saaie passieve partij dit zeg (Coric-Granolles).. Gelijk opgaande potjes zijn lang niet altijd ook aantrekkelijk..
SPT / [Tennis] Miami 2017 #1 - Zonder Djokovic en Murray, met Haase
pi_169994577
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_169994731
Ik wil even kwijt dat ik het niet direct eens ben met zijn argumenten dat Federer de boel oplicht en hij doping gebruikt, en dat argument over zijn aderen vind ik onzin. Misschien heeft hij wel doping gebruikt, maarja, er is geen bewijs.

Maar dit artikel is ook een artikel gericht aan de Fed-fanboys. Het is een legitieme klacht dat als Nadal zo'n comeback zou maken als Fed, de wereld te klein zou zijn geweest. Nu doet Fed het, en is hij de GOAT en is hij de beste mens die ooit op de aarde heeft gestaan.
Dit stuk citaat vind ik inderdaad treffend:
quote:
That applause for Federer started when he first appeared out of the tunnel, and it continued all the way into the media room after his win, where the clapping was so great, he gently chided the world’s tennis writers, the supposed beacons of neutrality.

“You’re not supposed to clap,” he said.
Dat is niet Federer zijn schuld natuurlijk, en het zou flauw zijn om steeds alle kritiek op Federer zelf te richten. Maar hoe het Federer-fanboyism is ontstaan, is de hoofdreden dat mensen zoals Chris en ook ikzelf zo'n hekel hebben gekregen aan het hele gebeuren rondom Federer. Je hoeft maar een kritische noot op Fed te richten, en de hele wereld valt over je heen. Het is gewoon triest en misselijkmakend.

Ik wil voorop stellen dat het fantastisch knap is wat Fed aan het doen is. Net als wat Rafa in 2013 heeft gedaan na een lange "blessure"afwezigheid. Maar waar Rafa alle kritiek die maar mogelijk was te verduren kreeg toen, is het nu louter Fed in hemel prijzen dat de klok slaat. Tsja, laten we hopen dat het allemaal legitiem is. Maar dat het wel een beetje raar is hoe dit alles door de media opgepakt wordt staat toch wel vast....

[ Bericht 1% gewijzigd door Norrage op 04-04-2017 14:34:18 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:33:56 #266
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169994859
Ja, ik zou de tegenstrijdigheden in zijn eigen betoog eruit halen als er verder wat zinvols in zou staan, maar dit is wel de ondergrens van leeswaardig. Ik laat het maar zitten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169994981
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:28 schreef Norrage het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het niet direct eens ben met zijn argumenten dat Federer de boel oplicht en hij doping gebruikt, en dat argument over zijn aderen vind ik onzin. Misschien heeft hij wel doping gebruikt, maarja, er is geen bewijs.

Maar dit artikel is ook een artikel gericht aan de Fed-fanboys. Het is een legitieme klacht dat als Nadal zo'n comeback zou maken als Fed, de wereld te klein zou zijn geweest. Nu doet Fed het, en is hij de GOAT en is hij de beste mens die ooit op de aarde heeft gestaan.

[..]

Dat is niet Federer zijn schuld natuurlijk, en het zou flauw zijn om steeds alle kritiek op Federer zelf te richten. Maar hoe het Federer-fanboyism is ontstaan, is de hoofdreden dat mensen zoals Chris en ook ikzelf zo'n hekel hebben gekregen aan het hele gebeuren rondom Federer. Je hoeft maar een kritische noot op Fed te richten, en de hele wereld valt over je heen. Het is gewoon triest en misselijkmakend.

Ik wil voorop stellen dat het fantastisch knap is wat Fed aan het doen is. Net als wat Rafa in 2013 heeft gedaan na een lange "blessure"afwezigheid. Maar waar Rafa alle kritiek die maar mogelijk was te verduren kreeg toen, is het nu louter Fed in hemel prijzen dat de klok slaat. Tsja, laten we hopen dat het allemaal legitiem is. Maar dat het wel een beetje raar is hoe dit alles door de media opgepakt wordt staat toch wel vast....
Mij niet noemen :') _!
pi_169994995
ChrisGod
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:40:47 #269
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169995003
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Weet je, we doen net alsof hij voor zijn blessure top 30 stond en nu voor nummer 1 gaat. Hij was afgezakt door kwakkelen en lange afwezigheid, hij was gewoon top 4 van de wereld voor het mis ging. Dat hij pijnvrij een stukje hoger staat, in een periode waarin 2 spelers die boven hem stonden het laten afweten. Is dat nu zo ongeloofwaardig? Zeker ook gezien zijn technische aanpassing.

Doe jezelf een plezier en laat je niet leiden door wat andere tennisfans van hem vinden, maar beoordeel zijn spel. De fans op Roland Garros zijn vervelend bij fransen, zijn vervelend bij federer en kunnen ook fel partij kiezen tegen spelers die fransen uitschakelen. Heeft alles niks met tennis te maken. Ik begrijp wel dat het vervelend is, maar zoals hij speelt toch ook logisch. Zo arrogant is arroganterer echt niet, maar als je het wil zien en je telt zijn irritante fans mee... tuurlijk. Er zijn ook mensen die denken te zien dat Djokovic sympathiek is :')

Het meest storende bij Chris vind ik dan het aanhalen van Kyrgios die moe is omdat hij Federer uit zijn ritme haalt door lang te wachten tussen punten. Niks vermoeiheid, dat is het spel. Daarbij is Kyrgios wel het schoolvoorbeeld van iemand die recuperatie niet serieus neemt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_169995063
Ach, als hij nu doping zou gebruiken, zou dat betekenen dat hij in zijn topjaren clean was O+

Vind die opmerking over die aderen wel extreem vergezocht ja, denk dat je zelfs bij elke tennisser (of zelfs bij elke sporter) wel zo'n foto kan vinden als je goed zoekt.

Vind het trouwens wel een verschil qua Nadal en Federer. Federer heeft het nooit van het fysieke aspect moeten hebben, terwijl dat bij Nadal één van z'n belangrijkste krachten was. Dan vind ik het logischer dat zo'n speler, ook op latere leeftijd, nog mee kan met de absolute top, al was hij wel heel snel weer op topniveau na zijn blessure ja. Al denk ik nog steeds dat hij niet beter is dan op Wimbledon/US Open 2015, maar toen stond Djokovic in de weg die geniaal stond te spelen. Met een topfitte Djokovic en Murray had Federer de AO-titel niet gepakt.

Maar goed, 100% cleane topsporters zijn er amper en zullen ook nooit bestaan, daar ben ik allang van overtuigd.
pi_169995744
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:43 schreef Marcoss het volgende:
Ach, als hij nu doping zou gebruiken, zou dat betekenen dat hij in zijn topjaren clean was O+
:r
pi_169995794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:r
Niet zo serieus reageren op die opmerking ;)
pi_169996259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:39 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Mij niet noemen :') _!
Jij bent toch fan fan Fed? :o
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:44:46 #274
194695 franklop
Fran knock
pi_169996286
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jij bent toch fan fan Fed? :o
Nee
Fed fan is fan fan Fed
pi_169996300
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:44 schreef franklop het volgende:

[..]

Nee
Fed fan is fan fan Fed
huh die is toch fan van Nadal?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')