100% eens. Net als Inso en Typisch hadden wij dat allang gezien. Mooi dat het nu ook bij anderen door komtquote:Op zondag 20 november 2016 18:50 schreef Caland het volgende:
Onderschat in zijn rol, Vilhena. Met defensieve arbeid erg belangrijk. Vandaag weer ijzersterk. 100% suc. tackles (5/5) en 4 intercepties.
Wat een god
Ik noem een kapiteintje.quote:Op zondag 20 november 2016 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
100% eens. Net als Inso en Typisch hadden wij dat allang gezien. Mooi dat het nu ook bij anderen door komt.
Hij is alleen nog erg slordig wat betreft zijn passing. Maar goed, dat waren ze bijna alle elf in de beginfase van de tweede helft.quote:Op zondag 20 november 2016 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
100% eens. Net als Inso en Typisch hadden wij dat allang gezien. Mooi dat het nu ook bij anderen door komt.
Zou ik ook niet laten lopen als het mijn land was. Maar geloof dat het weer ruzie in de selectie was daar ofzo, dus wie weet lost het probleem zich vanzelf op, of is ie al na de groepsronde weer thuis.quote:Op zondag 20 november 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi zeer duidelijk voor de camera: "Ik ga niet afzeggen voor de Afrika Cup. Ben 31 en dit is mijn laatste kans op een groot toernooi."
En terecht natuurlijk
Jens. Normaal zou ik KEA zeggen, maar die assist was wel érg mooi.quote:Op zondag 20 november 2016 21:29 schreef Scrummie het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
Karim of Jens?
Volgens mij nomineren ze expres twee Feyenoorders om zo de kans te open te laten dat een niet-Feyenoorder speler van de week wordt.quote:Op zondag 20 november 2016 21:29 schreef Scrummie het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
Karim of Jens?
Daarom zijn de concurrenten 2 ajaxspelers?quote:Op zondag 20 november 2016 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij nomineren ze expres twee Feyenoorders om zo de kans te open te laten dat een niet-Feyenoorder speler van de week wordt.
Vraag me af hoe Berghuis zich voelt. Die zal wel balen. Maarja pech voor hem, hij laat niks zien.quote:
Gelukkig hebben we hem niet gekocht.quote:Op zondag 20 november 2016 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe Berghuis zich voelt. Die zal wel balen. Maarja pech voor hem, hij laat niks zien.
Baas die Toornstra altijd al vertrouwen in gehad riep al jaren dat ze hem moeten halen waar Sjaak Bauer altijd op tegen was.quote:
Echt mooi hoe hij zich terug geknokt heeft. Kunnen anderen van leren.quote:Op zondag 20 november 2016 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Baas die Toornstra altijd al vertrouwen in gehad riep al jaren dat ze hem moeten halen waar Sjaak Bauer altijd op tegen was.
Dat blijft toch een heikel punt bij Gio, die doet dat echt nauwelijks. Invalbeurtjes zoals die van Bilal en vooral Berghuis zouden perfect zijn geweest voor El Hankouri of Fernandes. Ik ben ook benieuwd wanneer Hamer z'n debuut mag maken.quote:Op zondag 20 november 2016 23:33 schreef IkBenNietFries het volgende:
Jeugd de kans geven, aan Elia, Bilal en Berghuis hebben we toch geen flikkerVond El Hankouri het niet onverdienstelijk doen, die paar minuten die hij in mocht vallen dit seizoen.
Vasthouden aan Bilal is op zich wel logisch. Hij kan er geen kut van, maar is wel beter in vorm dan Elia en brengt meer dreiging.quote:Op zondag 20 november 2016 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat blijft toch een heikel punt bij Gio, die doet dat echt nauwelijks. Invalbeurtjes zoals die van Bilal en vooral Berghuis zouden perfect zijn geweest voor El Hankouri of Fernandes. Ik ben ook benieuwd wanneer Hamer z'n debuut mag maken.
Beginfase tweede helft was het tergend slecht. Waarom accepteert iedereen door die uitslag dat er zoveel balverlies en slordigheden op het middenveld was? Misschien heb ik die vraag in mijn vraagstelling al beantwoord.quote:Op zondag 20 november 2016 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Het voetbal van Feyenoord was niet best vandaag, zegt men. Maar het is ook wel mooi om te zien dat Feyenoord een ploeg als PEC fysiek wegblaast. Met 80% spierballenvoetbal en 20% vernuft kunnen we in de eredivisie ver komen, maar of het genoeg is om de snavels van ons af te houden..
Liever niet. Dit moet toch het seizoen worden na zo'n droomstart.quote:
Wow, dit is inderdaad het beste jaar om kampioen te worden in tijden. Toch vrees ik dat het Ajax gaat worden.quote:Op zondag 20 november 2016 23:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Liever niet. Dit moet toch het seizoen worden na zo'n droomstart.
Want:
- Jubileumseizoen Eredvisie met de gouden schaal.
- Wellicht is dit het laatste seizoen waarin de kampioen direct de CL ingaat. Ik hoor de Champions League hymne graag terug in De Kuip. Vanaf volgend seizoen speelt ook de kampioen van de Eredivisie vCL.
- Ik wacht al godverdomme sinds 1999.
Er zit een jaar vertraging op die plaatsingslijst, er wordt voor dit seizoen gekeken naar Ranking 2015.quote:Op zondag 20 november 2016 23:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
- Wellicht is dit het laatste seizoen waarin de kampioen direct de CL ingaat. Ik hoor de Champions League hymne graag terug in De Kuip. Vanaf volgend seizoen speelt ook de kampioen van de Eredivisie vCL.
3 -0 winnen van een tegenstander die extreem verdedigend speelt is op alle fronten prima.quote:
Het heeft ook weinig zin om je iedere week op te winden over het spel, heb me er een beetje bij neergelegd dat baggervoetbal bij Feyenoord hoort.quote:Op zondag 20 november 2016 23:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Beginfase tweede helft was het tergend slecht. Waarom accepteert iedereen door die uitslag dat er zoveel balverlies en slordigheden op het middenveld was? Misschien heb ik die vraag in mijn vraagstelling al beantwoord.
Onder Rutten was het spel goed. En ik vrees dat als je in een wedstrijd het fysiek niet kan opbrengen en het even niet loopt, dat je dan net zo'n wedstrijd als tegen GAE krijgt.quote:Op maandag 21 november 2016 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig zin om je iedere week op te winden over het spel, heb me er een beetje bij neergelegd dat baggervoetbal bij Feyenoord hoort.
Weinig fonteinen daar helaas. Dan die pubs maar van een nieuw interieur voorzien.quote:Op maandag 21 november 2016 11:33 schreef KingRadler het volgende:
hoop niet dat supporters gaan rellen.
Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:quote:Op zondag 20 november 2016 22:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Echt mooi hoe hij zich terug geknokt heeft. Kunnen anderen van leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
quote:Op maandag 21 november 2016 13:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:
Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet ook aan Jan-Arie van der Heijden. Die werd veel uitgefloten en nu maakt hij drie keer een schaar op het middenveld en is hij ineens Jan Scharie... De nieuwe cultheld. Dat is het voetbal. Je moet het echt relativeren.
Jan Scharie
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.quote:Op maandag 21 november 2016 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
3 -0 winnen van een tegenstander die extreem verdedigend speelt is op alle fronten prima.
Denk niet dat iemand daar serieus in gelooft dus dat is het streven dan ook nietquote:Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.
Maar misschien betekent "prima" wel gewoon dat er naar de mogelijkheden werd gevoetbald.
Dat Nelom een paar keer per wedstrijd een wegtrekkertje heeft bijvoorbeeld, kan ie waarschijnlijk niks aan doen. Waarom hij dan opgesteld word is dan wél weer de vraag.
Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.quote:Op maandag 21 november 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
http://www.ad.nl/offside/(...)kerde-fans~a794e908/
Zoontje Larsson moet shirt afgeven aan doorgesnoven randdebielen. Gozer scoort in tweede helft de 1-0 (wat genoeg was voor lijfsbehoud) maar tegenstander weet toch nog om te buigen, en daarna blijft ie als enige speler dus staan voor de supporters.
Wat een totaal idioten joh, een 19 jarig ventje ff omduwen nadat je als een stel gekken zijn shirt hebt uitgetrokken.
Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.quote:Op maandag 21 november 2016 14:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.
Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?quote:Op maandag 21 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.
Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.quote:Op maandag 21 november 2016 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?
Zou leuk zijn als-ie het aankon. In Rotterdam geboren.quote:Op maandag 21 november 2016 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.
Jorgensen.quote:Op maandag 21 november 2016 15:16 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als-ie het aankon. In Rotterdam geboren.
Ik zou eerder mijn geld zetten op Alexander Isak van AIK. Maar goed, volgens mij hebben we überhaupt geen scouting.
Jensgod.quote:Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef hafcfan het volgende:
No player has provided more assists this Eredivisie season than @Feyenoord's Jens Toornstra. Creator.-6
Niet heel spannend hoor.quote:Op maandag 21 november 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
Goed interview, lekker kort.
Ben nou wel nieuwsgierig naar dat filmpje van hem en z'n Suzuki
Die kerel op 2:52 zal wel balen dan.quote:
Feyenello.quote:Op maandag 21 november 2016 19:37 schreef nostra het volgende:
Nieuwe trainingsaccommodatie op Hillesluis.
Geen vierbaansweg meer hoeven oversteken. Topsportklimaat.
net als ziyechquote:Op maandag 21 november 2016 15:58 schreef hafcfan het volgende:
No player has provided more assists this Eredivisie season than @Feyenoord's Jens Toornstra. Creator.-6
quote:Op maandag 21 november 2016 13:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:
Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"Prima gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:‘Feyenoord en Fenerbahçe staan op het punt om transfer af te ronden’
Feyenoord en Fenerbahçe zijn dit seizoen opponenten in de Europa League, maar doen volgens Habertürk achter de schermen zaken met elkaar. Een transfer van buitenspeler Bilal Basacikoglu naar de Turkse grootmacht is 'heel dichtbij', stelt de nieuwszender, al worden verder geen details prijsgegeven over de deal.
Het is bijvoorbeeld niet bekend hoeveel de club van Dick Advocaat over heeft voor de 21-jarige aanvaller, maar het lijkt logisch dat Feyenoord een verlies moet accepteren bij een eventuele transfer. Basacikoglu kwam in de zomer van 2014 over van sc Heerenveen en heeft de hoge verwachtingen zelden kunnen waarmaken. Feyenoord telde destijds 3,5 miljoen euro neer en legde de aanwinst vast tot medio 2018.
Eind september deed Basacikoglu nog een halfuur mee in Istanbul tijdens het Europa League-duel met Fenerbahçe. Eerder deze maand vertelde de Turkse jongeling het 'helemaal niet verkeerd' te vinden om nog jaren in De Kuip te blijven spelen. "Maar misschien kan ik naar een club in Spanje. Villarreal of Sevilla spreekt me wel aan. En als ik daar presteer, wie weet komt er dan een club als Arsenal. Engeland en Duitsland vind ik mooie competities", droomde hij hardop in Hand in Hand.
Ben benieuwd. Schept ruimte voor een nieuwe buitenspeler die er wat meer van kan.quote:
Dat bericht circuleerde in de zomerstop toch ook al?quote:
Ik denk dat we wel in de buurt van het aankoopbedrag kunnen terugkrijgen, al maakt dat de oorspronkelijke transfer niet echt goed. Er lopen wel een paar leuke buitenspelers rond bij AZ en Heerenveen, maar dan zal 3,5 miljoen niet meer genoeg zijn vrees ik.quote:
Ging het toen niet om Galatasaray?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat bericht circuleerde in de zomerstop toch ook al?
Al zou het me niet verbazen dat er geflirt is, wedstrijd in Turkije speelde hij weliswaar niet bijzonder maar wel met overdreven veel inzet.
Trabzonspor.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel in de buurt van het aankoopbedrag kunnen terugkrijgen, al maakt dat de oorspronkelijke transfer niet echt goed. Er lopen wel een paar leuke buitenspelers rond bij AZ en Heerenveen, maar dan zal 3,5 miljoen niet meer genoeg zijn vrees ik.
[..]
Ging het toen niet om Galatasaray?
Helaas wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Trabzonspor.
Maar wat Caland zegt niet serieus te nemen. Turkse sportmedia heeft niveau Story.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, welke Fokker is dit?
Vrijdagochtend staat er daar alleen nog een grote gele M overeindquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:55 schreef Haringkop het volgende:
Jongens gedragen jullie je allemaal in Manchester? De gehele toekomst van Feyenoord hangt hier vanaf. Gudde is langer bezig met deze wedstrijd dan met het stadiondossier, als er maar niets gebeurt! Want oh oh anders spelen we 150 jaar geen Europees voetbal! Dus allemaal netjes je speciale polsbandje om en twee aan twee lopen!
ps: ohja Legia kreeg weer een flut straf na het zoveelste incident
Strik eromheen.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:26 schreef Brammess het volgende:
HelpmefokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, welke Fokker is dit?Ik ben inmiddels overleden.
moet jij niet in england zitten?quote:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 23:06:53Forse tegenvaller voor #Feyenoord. Karim El Ahmadi speelt donderdag zo goed als zeker niet tegen Manchester United. #voetblessure #feyman reageer retweet
Dat wordt een monsterscore.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 22-11-2016 om 23:06:53Forse tegenvaller voor #Feyenoord. Karim El Ahmadi speelt donderdag zo goed als zeker niet tegen Manchester United. #voetblessure #feyman reageer retweet
Even Pogba kapot spelen. Vejinogod.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:26 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord moet het aanstaande donderdag stellen zonder Karim El Ahmadi. De middenvelder komt ‘zo goed als zeker’ niet in actie tegen Manchester United. Dit meldt het Algemeen Dagblad zojuist. Afgelopen zondag kwam de middenvelder wel in actie in de wedstrijd tegen PEC Zwolle. In de weken daarvoor miste hij al de wedstrijden tegen Zorya Luhansk en Go Ahead Eagels.
Renato Tapia was de afgelopen weken de vervanger van de Marokkaan op het middenveld van Feyenoord. De Peruviaan zou tegen Manchester United de meest logische vervanger van Eric Botteghin, die geschorst is, in de Feyenoord-defensie zijn. Wanneer trainer Giovanni van Bronckhorst kiest voor Tapia als centrale verdediger en El Ahmadi daadwerkelijk ontbreekt, lijkt Marko Vejinovic de meest logisch vervanger van de vice-aanvoerder.![]()
![]()
![]()
0-3.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even Pogba kapot spelen. Vejinogod.
Lees het ook net vooral dat laatste inderdaad..quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:26 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord moet het aanstaande donderdag stellen zonder Karim El Ahmadi. De middenvelder komt ‘zo goed als zeker’ niet in actie tegen Manchester United. Dit meldt het Algemeen Dagblad zojuist. Afgelopen zondag kwam de middenvelder wel in actie in de wedstrijd tegen PEC Zwolle. In de weken daarvoor miste hij al de wedstrijden tegen Zorya Luhansk en Go Ahead Eagels.
Renato Tapia was de afgelopen weken de vervanger van de Marokkaan op het middenveld van Feyenoord. De Peruviaan zou tegen Manchester United de meest logische vervanger van Eric Botteghin, die geschorst is, in de Feyenoord-defensie zijn. Wanneer trainer Giovanni van Bronckhorst kiest voor Tapia als centrale verdediger en El Ahmadi daadwerkelijk ontbreekt, lijkt Marko Vejinovic de meest logisch vervanger van de vice-aanvoerder.![]()
![]()
![]()
Neuh, die zullen bij 4-0 ook wel hun krachten gaan sparen.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
Kan zomaar weer 10 -0 worden als Manchester los gaat.
Als we uiteindelijk 3e eindigen heb ik er toch liever ook een overwintering in Europa op zitten. Gewoon alles geven en zien waar het schip strandt. Donderdag gaan we niet winnen, maar thuis tegen Fener met Botteghin en El Ahmadi er weer bij is alles mogelijk.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:15 schreef De_Pel het volgende:
Overigens twijfel ik of we het ergmoeten vinden om er uit te vliegen, we hebben gewoon niet genoeg kwaliteit in de breedte voor 3 competities. Een 6-0 zou alleen wel een anticlimax zijn...
Geloof dat er anderen voor 'm staan in de pikorde. Toornstra had 'm laatst ook al om dacht ik, en Vilhena ook al geloof ik.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:39 schreef Pascalus het volgende:
Maar als Kuyt en KEA er niet in staan krijgen we dus the return of Captain Nelom
Tja, wat is logisch. Het is zijn plek, maar aan de andere kant kan je net zo goed met 10 man spelen als hij er in staat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:26 schreef PIETR het volgende:
![]()
![]()
Huilen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
[ afbeelding ]
Het meest trieste is dat hij waarschijnlijk ook nog veel 'likes' krijgt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is satire. Toch?quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan je ook afrvragen wat er mis is met Woudenbergquote:Op woensdag 23 november 2016 11:29 schreef HulkHeld het volgende:
Dit wordt een afstraffing zegWat is er in godsnaam mis met Gio dat hij Woudenberg niet inzet?
Zou kunnen, maar die heeft in dit seizoen betere potjes op de mat gelegd dan Nelom. Wel is hij technisch iets minder en volgens mij ook wat trager.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan je ook afrvragen wat er mis is met Woudenberg.
Oh eens hoor, ik begrijp het ook niet op basis van de wedstrijdjes die ik van Woudenberg heb gezien, maar ik zie de trainingen niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar die heeft in dit seizoen betere potjes op de mat gelegd dan Nelom. Wel is hij technisch iets minder en volgens mij ook wat trager.
Dat zou jij wel willen he.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:15 schreef mokkiemok het volgende:
enig idee hoelang Karim aan de kant staat?
Is hij bijvoorbeeld zondag weer van de partij?
Is een oprechte vraag, hoewel ik Ajacied ben en niet zal ontkennen dat het niet slecht uit komt dat Karim er niet bij zou zijn. Ben ik in de eerste plaats gewoon voetbalsupporter en oprecht benieuwd naar de situatie van Karim. Enige speler die mij kan bekoren momenteel bij Feyenoord.quote:
21:00 dacht ik.quote:
Heb je een hond? Zo ja dan heb je iig je tijd nog nuttig besteed.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rond die tijd ga ik maar een wandelingetje maken...
Nee, geen hond hier. Mezelf kennende ga ik toch weer via een stream zitten kijken, ondanks mijn grote mond nu...quote:Op woensdag 23 november 2016 16:10 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heb je een hond? Zo ja dan heb je iig je tijd nog nuttig besteed.
Net als Fenerbahce, zodat we ManU direct uitschakelenquote:Op woensdag 23 november 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ook gewoon kijken. We winnen ook gewoon.
Ganzenharten ja?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef GwaiLow het volgende:
"Toen ik bij Ajax zat, was Feyenoord niets. Ik heb geen gevoelens voor Feyenoord, alleen voor Ajax. Ik heb een geweldige tijd daar gehad en heb met veel geweldige spelers gespeeld" Aldus Zlatan.
Ik hoop van ganzenharten dat dit jullie echt op scherp zet.
Zo is dat. Een beetje lef tonen in je verwachtingen.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb steeds wel wat hoop, maar dan denk ik aan Fiets, Neel en de panfluit.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat. Een beetje lef tonen in je verwachtingen.![]()
We weten allemaal van binnen wel dat het waarschijnlijker is dat Feyenoord op de kloten krijgt terwijl iets verderop auto's en pubs in de hens staan
Dit! Moet toch hoop houden he hahahaquote:Op woensdag 23 november 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
Tapia vind ik dit seizoen, muv GAE, prima spelen. Vejinovic is nog steeds een drama. Ik zou dan liever Karsdorp op het middenveld zetten en Nieuwkoop RB. Of gewoon met 10 man spelen.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb steeds wel wat hoop, maar dan denk ik aan Fiets, Neel en de panfluit.
Dan Nieuwkoop op het middenveld en Karsdorp gewoon rechtsback. Misschien zie ik dat ook wel gewoon liever ja.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tapia vind ik dit seizoen, muv GAE, prima spelen. Vejinovic is nog steeds een drama. Ik zou dan liever Karsdorp op het middenveld zetten en Nieuwkoop RB. Of gewoon met 10 man spelen.
Maar goed, zonder El Ahmadi, Kongolo én Botteghin kunnen we Kuyt en Jørgensen net zo goed sparen voor zondag. Ik kan me niet voorstellen dat United in welke formatie dan ook in eigen huis punten laat liggen tegen dit Feyenoord.
Wij wonnen de UEFA Cup ouwe haakneusquote:Op woensdag 23 november 2016 17:17 schreef GwaiLow het volgende:
"Toen ik bij Ajax zat, was Feyenoord niets. Ik heb geen gevoelens voor Feyenoord, alleen voor Ajax. Ik heb een geweldige tijd daar gehad en heb met veel geweldige spelers gespeeld" Aldus Zlatan.
quote:Op woensdag 23 november 2016 19:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tapia vind ik dit seizoen, muv GAE, prima spelen. Vejinovic is nog steeds een drama. Ik zou dan liever Karsdorp op het middenveld zetten en Nieuwkoop RB. Of gewoon met 10 man spelen.
Maar goed, zonder El Ahmadi, Kongolo én Botteghin kunnen we Kuyt en Jørgensen net zo goed sparen voor zondag. Ik kan me niet voorstellen dat United in welke formatie dan ook in eigen huis punten laat liggen tegen dit Feyenoord.
Nieuwkoop heeft echt nog helemaal niets laten zien waarvan ook maar iemand onder de indruk was denk ik. Vejinovic ook niet, maar Nieuwkoop kan echt geen optie zijn.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:09 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan Nieuwkoop op het middenveld en Karsdorp gewoon rechtsback. Misschien zie ik dat ook wel gewoon liever ja.
Ja. Een standpunt innemen waar je niet in gelooft puur om een ander op de kast te jagen is trollen.quote:Op donderdag 24 november 2016 06:55 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Een feit vertellen is een debiele trolluitspraak? 🤔
Ja, ik denk dat Zlatan nog in een Ajax pyjama slaapt.quote:Op donderdag 24 november 2016 07:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Een standpunt innemen waar je niet in gelooft puur om een ander op de kast te jagen is trollen.
Of denk jij dat Zlatan of Guidette daadwerkelijk nog met Ajax of Feyenoord bezig zijn? Die willen de tegenstander gewoon een beetje op de kast jagen.
Ving ik altijd wel leuk dat soort streken
Blijkbaar wel, als je denkt dat deze 'waarheid' geen troll is. Beetje genantquote:Op donderdag 24 november 2016 09:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Zlatan nog in een Ajax pyjama slaapt.
Ik heb zijn boek gelezen, hij was vooral fan van Don Leo.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:55 schreef Pascalus het volgende:
Is toch lachen joh, die Zlatan. Die gaf gewoon Van der Vaart een doodschop bij een interland terwijl ze allebei nog bij Ajax zaten. Zijn zogenaamde liefde voor Ajax is een nog grotere act dan Guidetti's zogenaamde liefde voor Feyenoord.
Ik denk dat jij jezelf nog aftrekt op een foto van Zlatanquote:Op donderdag 24 november 2016 09:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Zlatan nog in een Ajax pyjama slaapt.
Dat laatste zeker. Maar dat eerste gedeelte doet je moeder dan.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf nog aftrekt op een foto van Zlatan
Echt een jongen van Zuid dus.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zijn boek gelezen, hij was vooral fan van Don Leo.
Ja dat is misschien wel treuriger dan een halfleeg Old Trafford.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)n-klm-meisje-stoppen
Leuk jongens.
Is het niet eens vol daar? Wat raar.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:54 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel treuriger dan een halfleeg Old Trafford.
Er schijnen zo 40.000 kaarten te zijn verkocht. Nu zal er aan de loketten nog wel wat verkocht worden, maar ik verwacht veel lege plekken.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het niet eens vol daar? Wat raar.
Ik zag in die samenvatting van Man Utd tegen Luhansk en Fenerbahce dat het wel redelijk vol zat nog.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Er schijnen zo 40.000 kaarten te zijn verkocht. Nu zal er aan de loketten nog wel wat verkocht worden, maar ik verwacht veel lege plekken.
Laat mijn moeder hier buiten klootzak!quote:Op donderdag 24 november 2016 12:57 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Maar dat eerste gedeelte doet je moeder dan.
Gaat veel via losse verkoop daar.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag in die samenvatting van Man Utd tegen Luhansk en Fenerbahce dat het wel redelijk vol zat nog.
Denk dat ze ze liever in het stadion hebben met zijn allen in 1 vak.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:08 schreef KingRadler het volgende:
er zullen wel veel Fans in Cafe gaan kijken in Manchester.
ze laten daar echt niet iedereen binnen in stadion.
5-0 denk ik. Man man man. Dammers had niet eens basis bij Cambuur.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:39 schreef Scrummie het volgende:
Opstelling Feyenoord: Jones; Karsdorp, Dammers, Van der Heijden, Nelom; Tapia, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jørgensen, Elia.
Mooi voor die Dammers
Dammers werd hard uitgelachen bij Cambuur. Dat was comedy in de categorie Westermann.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
5-0 denk ik. Man man man. Dammers had niet eens basis bij Cambuur.
Dammers faalde al hopeloos in de voorbereiding vorig seizoen tegen VVV Venlo, die we, mede dankzij fouten van hem, met 3-2 verloren.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
5-0 denk ik. Man man man. Dammers had niet eens basis bij Cambuur.
1 2 3 4 | 1. Fenerbahçe 5-10 ( 7- 6) 2. FEYENOORD 4- 7 ( 3- 2) 3. Manchester Utd 4- 6 ( 6- 4) 4. Zorja Loegansk 5- 2 ( 2- 6) |
Ik vermoed dat het voor ons wel einde verhaal is in Europa.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Fener gewonnen.
[ code verwijderd ]
Vriendquote:Op donderdag 24 november 2016 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi die Feyenoord supporters zo te horen zingen.
Ik vond ze tegen de turken er de 2e helft goed uit zien, conditioneel.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso tweede helft onderuit omdat je het fysiek aflegt
Daar loop je er minder achteraan dan tegen Man Utd verwacht ik. Dan word je ook minder moe.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen de turken er de 2e helft goed uit zien, conditioneel.
Als, dan wel ja. We gaan het zienquote:Op donderdag 24 november 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar loop je er minder achteraan dan tegen Man Utd verwacht ik. Dan word je ook minder moe.
twitter:FrankStout twitterde op donderdag 24-11-2016 om 21:15:53Zeker een paar honderd supporters zijn geweigerd. Sommigen moesten in Engels tot 10 tellen. Werden er daarna uitgepikt. reageer retweet
eerste comment : waarom tot 10 tellen danquote:Op donderdag 24 november 2016 21:19 schreef Grifte het volgende:
twitter:FrankStout twitterde op donderdag 24-11-2016 om 21:15:53Zeker een paar honderd supporters zijn geweigerd. Sommigen moesten in Engels tot 10 tellen. Werden er daarna uitgepikt. reageer retweet
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:19 schreef Grifte het volgende:
Doen ze in op Rotterdam Centraal ook hoor als we tegen Twente spelen. Laten ze alle supporters 'Scheveningen' zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:19 schreef Grifte het volgende:
Ze kunnen in Manchester ook gewoon de 'Komen wij uit Rotterdam' reflex testen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doen ze in op Rotterdam Centraal ook hoor als we tegen Twente spelen. Laten ze alle supporters 'Scheveningen' zeggen.
Je toch niet echt verwacht dat Feyenoord daar zou winnen, toch?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:41 schreef Oldground het volgende:
Volgens mij was het net buitenspel. Tapia was wel echt kansloos bezig.
Hij sliep niet. Hij stond zeer actief buitenspel op te heffen en tegelijk te claimen dat het buitenspel was. Zoveelste keer dat hij puten kost, de kloothommel.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je toch niet echt verwacht dat Feyenoord thuis zou winnen, toch?
Is dat rullevant?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je toch niet echt verwacht dat Feyenoord daar zou winnen, toch?
Hij heeft tijd zat, PSV speelt straks niet zo veel wedstrijden meer... Geen beker, geen Europees, in de competitie hebben ze geen flikker te vertellen...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Komt hij weer. Ga je druk maken om PSV
Tapia wordt tegen de grond gewerkt. Kan daar vrij weinig aan doenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:41 schreef Oldground het volgende:
Volgens mij was het net buitenspel. Tapia was wel echt kansloos bezig.
Haha ja, het vertrouwen is groot. Maar het Nederlands kampioenschap zou al een wondertje zijn.quote:
Dat was ook een momentopname bij een op dat moment top draaiend Feyenoord met El Ahmadi, Botteghin en Kongolo.quote:
Bullshit, hij zei stelde dat als we deze groep zouden overleven, we ook best de EL zouden kunnen winnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat was ook een momentopname bij een op dat moment top draaiend Feyenoord met El Ahmadi, Botteghin en Kongolo.
Inderdaad lekker uit zijn verband gerukt. Maar dat is voor sommige moeilijk te begrijpen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Bullshit, hij zei stelde dat als we deze groep zouden overleven, we ook best de EL zouden kunnen winnen.
Ik denk oprecht dat hij er niks aan kan doen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:49 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inderdaad lekker uit zijn verband gerukt. Maar dat is voor sommige moeilijk te begrijpen.
Zo stond het niet op de voorpagina van de VIquote:Op donderdag 24 november 2016 21:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Bullshit, hij zei stelde dat als we deze groep zouden overleven, we ook best de EL zouden kunnen winnen.
Breaking: citaten in koppen zijn niet altijd een natuurgetrouwe weergave van een volledige uitspraak in de juiste context!quote:Op donderdag 24 november 2016 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo stond het niet op de voorpagina van de VI
Hij meende het serieusquote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat was ook een momentopname bij een op dat moment top draaiend Feyenoord met El Ahmadi, Botteghin en Kongolo.
Hij zei ALS we de groep overleven kunnen we ook winnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha ja, het vertrouwen is groot. Maar het Nederlands kampioenschap zou al een wondertje zijn.
Ach, het klopt feitelijk nog steeds hoor. Feyenoord kán de EL nog winnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij meende het serieus
Zulke uitspraken moet je doen als je in de kwartfinale zit.
Alleen heeft niemand van PSV zo een uitspraak gedaan .quote:Op donderdag 24 november 2016 21:54 schreef Pokkelmans het volgende:
H
[..]
Ach, het klopt feitelijk nog steeds hoor. Feyenoord kán de EL nog winnen.
Een uitspraak die feitelijk niet meer klopt zou zijn "PSV kan de CL winnen".
Doet dat afbreuk aan de feitelijke juistheid van de uitspraak van Jensiejens dan?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen heeft niemand van PSV zo een uitspraak gedaan .
Laat nou zitten.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doet dat afbreuk aan de feitelijke juistheid van de uitsprak van Jensiejens dan?
Jawel hoor, die uitspraak klopt ook nog. Psv kan volgend jaar de CL gewoon winnen. Een uitspraak die niet meer klopt: "PSV kan de cl dit jaar winnen".quote:Op donderdag 24 november 2016 21:54 schreef Pokkelmans het volgende:
H
[..]
Ach, het klopt feitelijk nog steeds hoor. Feyenoord kán de EL nog winnen.
Een uitspraak die feitelijk niet meer klopt zou zijn "PSV kan de CL winnen".
Enige onvoldoendes tot nu toe voor Dammers, Nelom, en de Toorn.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jorgensen speelt echt een goede pot
wat een onzinquote:Op donderdag 24 november 2016 21:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind ze het niet eens zo slecht doen. Het is gewoon kansloos natuurlijk, maar ja
Vooruit. Feyenoord kan de Champions League winnen. U hoorde het hier voor het eerst.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel hoor, die uitspraak klopt ook nog. Psv kan volgend jaar de CL gewoon winnen. Een uitspraak die niet meer klopt: PSV kan de cl dit jaar winnen.
Ik vind Toornstra lekker spelen hoorquote:Op donderdag 24 november 2016 21:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Enige onvoldoendes tot nu toe voor Dammers, Nelom, en de Toorn.
Je kan die vergelijking met PSV niet maken omdat niemand een uitspraak als Jens heeft gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doet dat afbreuk aan de feitelijke juistheid van de uitspraak van Jensiejens dan?
Gewoon laten gaan joh, zijn niet goed wijsquote:Op donderdag 24 november 2016 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iemand die het concept "kunnen" niet begrijpt. Maar goed, ik ga weer lekker verder kijken.
Nelom vind ik geen omvoldoende halen. We leken de druk van United sowieso redelijk te weren, los van dat ene ongelukkige moment.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Enige onvoldoendes tot nu toe voor Dammers, Nelom, en de Toorn.
Abstract redeneren is duidelijk niet je sterkste punt. Maar goed, veel plezier met de tweede helftquote:Op donderdag 24 november 2016 22:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan die vergelijking met PSV niet maken omdat niemand een uitspraak als Jens heeft gedaan.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nelom vind ik geen omvoldoende halen. We leken de druk van United sowieso redelijk te weren, los van dat ene ongelukkige moment.
Alleen zelf creëren we tot nu toe te weinig.
Vind ze te slordig, al is dat wat Nelom betreft geen verrassing.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind Toornstra lekker spelen hoor
Die gaan gewoon winnen van Zorya.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:08 schreef hhh38 het volgende:
Als we verliezen zou het wel fijn zijn als het 2-1 of 3-2 wordt, dan heb je in ieder geval een positief onderling resultaat tegen United.
Als zij dan gelijkspelen tegen Zorya en wij winnen van Fener staan we alledrie op 10 punten.
gewoon niet goed, maar ok.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Die scheids is een beetje vreemd af en toe.
En daarna op de 3-0 vrees ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Beetje wachten op de 2-0 inderdaad als het zo doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |