'Maar toch....' heb ik ook altijd (wij hebben er nogal veel, dus hier komt het wat bovenmatig voor dat we moeten beslissen wat te doen). Maar als je met de beste intenties en naar eer en geweten je beslissingen neemt, dan is het altijd goed!quote:Op woensdag 23 november 2016 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Dank je wel. Ik hoop inderdaad dat we het beste hebben gedaan/gaan doen. Ik weet bijna zeker van wel, maar toch
.
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 23 november 2016 13:15 schreef Queller het volgende:
[..]
'Maar toch....' heb ik ook altijd (wij hebben er nogal veel, dus hier komt het wat bovenmatig voor dat we moeten beslissen wat te doen). Maar als je met de beste intenties en naar eer en geweten je beslissingen neemt, dan is het altijd goed!
Duidelijk verhaal. Veel sterkte straksquote:Op woensdag 23 november 2016 13:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, dat is ook zo. De DA zei dat als het haar kat was, ze het ook had laten aflopen..
Ja en nu? Uiteindelijk in laten slapen is de oplossing.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:06 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Waar heb jij het over dan? TS is een paar dagen verder.
JIj hebt het over 1,5 jaar en nu kom je met nog meer bullshitquote:Op woensdag 23 november 2016 13:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja en nu? Uiteindelijk in laten slapen is de oplossing.
Als iets niet direct te behandelen is of er maar mee door laten kwakkelen moet je knopen door hakken en niet onnodig laten lijden.
Sterkte met alsnog in laten slapen van je poes, en de dierenarts schrijft wel en raad aan om het " even aan te kijken " maar ondertussen loopt de rekening op.
Erg sensitief ben je niet, hè. Jemig.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:44 schreef Rozevla het volgende:
Plus, als het je niet bevalt wat mijn mening is op een forum waar iedereen zijn kijk erop mag geven moet je het lekker in je dagboek schrijven.
naar menselijke maatstaven omgedacht heeft je kat volgens mij zo ongeveer een zware hartaanval en dubbele longembolie gehad.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe ontzettend sneu he. Paar dagen daarvoor zat ze nog gewoon d'r luie ding te doen en zo nu en dan te spelen enzo.
.
Dus jij mag alles zeggen maar daar mag niet op gereageerd worden? Zo werkt dat niet he, Mao.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:44 schreef Rozevla het volgende:
Plus, als het je niet bevalt wat mijn mening is op een forum waar iedereen zijn kijk erop mag geven moet je het lekker in je dagboek schrijven.
Maoquote:Op woensdag 23 november 2016 14:15 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dus jij mag alles zeggen maar daar mag niet op gereageerd worden? Zo werkt dat niet he, Mao.
Dag
quote:Op woensdag 23 november 2016 14:22 schreef Valerie. het volgende:
'je hebt gedaan wat het beste is' kon mij ook niet echt helpen, maar zo is het wel.
En jij bent sowieso één van de betere voor de dieren natuurlijk, dus ik hoop wel dat je dat zelf ook gelooft en niet twijfelt aan jezelf.
Ik hoop dat je nog een paar mooie laatste minuten met haar hebt.
Ik moest toch ook opzouten?quote:Op woensdag 23 november 2016 14:15 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dus jij mag alles zeggen maar daar mag niet op gereageerd worden? Zo werkt dat niet he, Mao.
Dag
Jullie hebben haar nog gefotografeerd jaren geleden, al wilde ze telkens naar buiten toenquote:
Kippenvel en een brok in m'n keel na het lezen.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Eerder deze maand, samen. Super flatteuze foto voor Youri ook![]()
[ afbeelding ]
Denk niet dat dat nog lukt..quote:Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt ook wel kans dat ze uit zichzelf inslaapt. Nu ze in haar vertrouwde omgeving is.
Het is een poes toch?
Ja, is een poes.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt ook wel kans dat ze uit zichzelf inslaapt. Nu ze in haar vertrouwde omgeving is.
Het is een poes toch?
Het is al 14:45quote:[b]Op woensdag 23 november 2016 14:44 schreef Valerie. het volgende:[/
b]
[..]
Denk niet dat dat nog lukt..
Daar moest ik ook aan denken, dat viel niet meequote:Op woensdag 23 november 2016 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jullie hebben haar nog gefotografeerd jaren geleden, al wilde ze telkens naar buiten toen![]()
Dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 23-11-2016 16:06:29 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Hou gewoon je domme mond dicht zeg.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:44 schreef Rozevla het volgende:
De tranen schieten mij nu ook in de ogen, bedankt...quote:Op woensdag 23 november 2016 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Na, ze ligt er wel mooi bij vind ik zelf
quote:Op woensdag 23 november 2016 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Vlak voor de DA kwam
[ afbeelding ]
Op schoot, in een lekker dekentje. Klaar voor de spuitjes
[ afbeelding ]
Na, ze ligt er wel mooi bij vind ik zelfWat ontzettend zwaar is dat he, met kat veilig op schoot in je armen (zoals het hoort naar mijn mening, sterven vastgehouden door iemand die van je houdt)? Ik heb vorig jaar zo hard gehuild dat de kop van mijn kat helemaal nat was. Het was vreselijk, maar het kon niet anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daarna (ruim uur rijden) meteen naar mijn ouders gereden om hem te begraven. Was fijn dat met en bij mijn ouders te kunnen doen.
Zij ligt er idd erg mooi bij.
Nogmaals heel veel sterkte!
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-11-2016 16:44:39 (Zij ipv hij) ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ja, zo triestquote:Op woensdag 23 november 2016 15:48 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
De tranen schieten mij nu ook in de ogen, bedankt...Komt zo dichtbij zo weer. Mijn kat lag er 8 weken geleden precies zo bij!
![]()
Dank jequote:Op donderdag 24 november 2016 00:03 schreef Geralt het volgende:
Sterkte
Hij ligt er wel mooi bij in zn mandje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |