Ik snap je punt prima, ik vind alleen het moment nogal ongepast.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat weet ze wel, want dat heeft ze hierboven al beschreven.
Het was een advies gebaseerd op ervaring met meerdere inmiddels overleden katten en van toepassing ALS iets ongeneselijks gevonden is.
Doe even chill.
Natuurlijk, snap ik helemaal. Ik zou ook een diagnose willen (tenzij dat duidelijk echt niet kan in bepaalde afschuwelijke situaties) en ik zou uiteraard ook overleggen met de dierenarts en ik zou mijn kat ook een kans willen geven. Je hebt volkomen normaal en logisch gehandeld tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap de bezorgdheid en we willen ook absoluut niet dat het te lang doorgaat. Youri is inderdaad nu al (ruim) 48u ziek, maar een echo kon niet eerder gemaakt worden dan vandaag en ik ga niet de stekker eruit trekken zonder dat ik weet wat er aan de hand is. Verder hebben we gedaan wat we konden, door haar telkens in een zuurstofkooi te laten zodat het makkelijker voor haar was, met helaas eventueel dwangvoeding en in ieder geval dat er iemand op haar let.
We weten nu eigenlijk pas sinds 3-4 uur wat er aan de hand is, poes heeft een spuit Prednison gehad en nu moeten we eerst afwachten of dat überhaupt werkt. Zelfs de DA zei dat het nu wel wat te voorbarig was de stekker er al uit te trekken. Dat kunnen we morgenochtend beter beoordelen. Hopelijk gaat poes een beetje vechten,.
Nee, weet ik! Ik ben ook niet boos op iemand of voel me ook niet aangevallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk, snap ik helemaal. Ik zou ook een diagnose willen (tenzij dat duidelijk echt niet kan in bepaalde afschuwelijke situaties) en ik zou uiteraard ook overleggen met de dierenarts en ik zou mijn kat ook een kans willen geven. Je hebt volkomen normaal en logisch gehandeld tot nu toe.![]()
Wilde dan ook helemaal nergens suggereren dat je iets verkeerd hebt gedaan oid.Verre van!
En ik hoop ook echt dat er mogen goed nieuws is voor jou en Youri! Ik duim iig.
Ken je verder niet zo goed, maar
Dat dus. Afgelopen jaar allebei onze poezen moeten laten inslapen vlak achter elkaar. Eentje met suikerziekte die we met insuline spuiten 2x daags nog ruim anderhalf jaar extra hebben kunnen geven en de ander had waarschijnlijk iets in het koppie niet goed, tumor of iets. Beide redelijk op leeftijd. Blijft altijd ontzettend klote zoietsquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:49 schreef Queller het volgende:
In duim nog even mee. Vreselijk vervelende tijden.
Sterkte alvastquote:Op woensdag 23 november 2016 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Terug. DA komt om 1445 bij ons thuis en dan wordt Youri ingeslapen.
Hoe verdrietigquote:Op woensdag 23 november 2016 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 23 november 2016 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook. Ben een compleet zacht ei voor dit soort foto'squote:Op woensdag 23 november 2016 13:11 schreef Valerie. het volgende:
Ik moet een beetje huilen bij de foto's van vanochtend, wat een zielig poesje nog zo
Dank je welquote:Op woensdag 23 november 2016 13:10 schreef Queller het volgende:
Wat verdrietig. Het is het beste en mooiste dat je voor je dier kunt doen, maar mij helpt die gedachte eigenlijk nooit zo heel erg.
Veel sterkte vanmiddag. Je hebt het goed gedaan
Hoe ontzettend sneu hequote:Op woensdag 23 november 2016 13:11 schreef Valerie. het volgende:
Ik moet een beetje huilen bij de foto's van vanochtend, wat een zielig poesje nog zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |