Conditioneel konden ze het niet opbrengen. Je zag van ver al aankomen dat het nog 2-2 ging worden. Vanaf de 70e minuut zo ongeveer was de pijp extreem leeg.quote:Op zondag 20 november 2016 13:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kan ajax hier niet van winnen dan?
Nou absoluut, maar gelukkig staat alles nog in tegenstelling tot de Kuipquote:Op zondag 20 november 2016 13:52 schreef Coco98 het volgende:
Stormt het ook bij jullie?
(ik kijk nu ook)
Onze afvalbak en tuinstoelen zijn omgevallen.quote:Op zondag 20 november 2016 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou absoluut, maar gelukkig staat alles nog in tegenstelling tot de Kuip
Verdomme wat vervelend. Ik hoop dat ze niet al te veel schade hebben en anders ben ik er altijd om je leed mee te delen.quote:Op zondag 20 november 2016 13:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onze afvalbak en tuinstoelen zijn omgevallen.
Heb je flinke schouders?quote:Op zondag 20 november 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme wat vervelend. Ik hoop dat ze niet al te veel schade hebben en anders ben ik er altijd om je leed mee te delen.
Waarom heb jij een Sylvana ui?quote:Op zondag 20 november 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Conditioneel konden ze het niet opbrengen. Je zag van ver al aankomen dat het nog 2-2 ging worden. Vanaf de 70e minuut zo ongeveer was de pijp extreem leeg.
Ziyech komt niet?quote:
Ik had niet zien aankomen dat Atlético dronken werd gespeeld door Real Madrid, dan krijg je dat.quote:
Ik vind AZ dit jaar wel de teleurstelling van het seizoen qua voetbal. Samen met PSV natuurlijk. Die bakken er echt niks vanquote:Op zondag 20 november 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Conditioneel konden ze het niet opbrengen. Je zag van ver al aankomen dat het nog 2-2 ging worden. Vanaf de 70e minuut zo ongeveer was de pijp extreem leeg.
Als hij eens een keer zou presteren in shirt van AZ... Ik vind het schrijnender dat Van Overeem geen enkele kans meer krijgt.quote:
Ik had geen hoge verwachtingen van AZ gezien de aankopen, maar de opstellingen van AZ zijn dit seizoen onnavolgbaar. Geen idee wat voor spul Van den Brom slikt.quote:Op zondag 20 november 2016 14:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind AZ dit jaar wel de teleurstelling van het seizoen qua voetbal. Samen met PSV natuurlijk. Die bakken er echt niks van
Laten we vooral lekker harde werkers en verkapte spitsen opstellen op een middenveld tegen een tegenstander die de bus parkeertquote:Op zondag 20 november 2016 14:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als hij eens een keer zou presteren in shirt van AZ...
Je zal vast niet de enige zijn geweest.quote:Op zondag 20 november 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had niet zien aankomen dat Atlético dronken werd gespeeld door Real Madrid, dan krijg je dat.
Ik noem een koffieplanter.quote:Op zondag 20 november 2016 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal vast niet de enige zijn geweest.
Inderdaad, nee. Zonder Casemiro en Kroos.quote:Op zondag 20 november 2016 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zal vast niet de enige zijn geweest.
Alweer lang geleden dat je me afgezeken hebt jaquote:
Ik geef je wel gelijk, rienstra luckassen muhren is geen middenveld wat potten gaat breken. Maar Bel Hassani is niet de verlosser gebleken tot zover.quote:Op zondag 20 november 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we vooral lekker harde werkers en verkapte spitsen opstellen op een middenveld tegen een tegenstander die de bus parkeert.
Leo Oldenburger doet het commentaar dus een kutwedstrijd wordt het sowiesoquote:
Dat zou ik nooit doen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Alweer lang geleden dat je me afgezeken hebt ja
Huh jij bent toch voor Ajax?quote:Op zondag 20 november 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog eventjes en dan Twentegenot
Ik draag met trots de gevolgen van een mening hebben.quote:Op zondag 20 november 2016 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, wat moet jij met zo'n walgelijke UI?
Nu lijkt het net alsof je dezelfde mening als Sylvana hebtquote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik draag met trots de gevolgen van een mening hebben.
Je houdt je tenminste nu wel aan je woord, GGMM en ik kunnen dat waarderen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een stylesheet ingesteld waardoor ik geen UI's kan zien. Oi.quote:Op zondag 20 november 2016 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof je dezelfde mening als Sylvana hebt
Je bent zelf een stylesheet.quote:Op zondag 20 november 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een stylesheet ingesteld waardoor ik geen UI's kan zien. Oi.
En wat is daar dan precies het voordeel van?quote:Op zondag 20 november 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een stylesheet ingesteld waardoor ik geen UI's kan zien. Oi.
Ik heb een stylesheet waardoor je die rare vinkjes weg kan halen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies het voordeel van?
Dan zie ik geen UI's. Precies het voordeel.quote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies het voordeel van?
Die zijn echt raar ja.quote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een stylesheet waardoor je die rare vinkjes weg kan halen.
Nou nou nou, doe maar duur zegquote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een stylesheet waardoor je die rare vinkjes weg kan halen.
Ik zie het voordeel van het niet zien van UI's niet zo eigenlijkquote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zie ik geen UI's. Precies het voordeel.
Het kan me echt aan mijn reet roesten (did you see?).quote:Op zondag 20 november 2016 14:32 schreef GGMM het volgende:
Ik moet echt flink nodig schijten.
Dat had ik beter voor de wedstrijd even kunnen doen.
Treinen rijden niet, storm en herfstblaadjes.quote:Op zondag 20 november 2016 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom zijn er zo weinig man in de ArenA? Vreemd.
Eentje waar Davy niet in het wedstrijdtopic van post?quote:Op zondag 20 november 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke wedstrijd raden jullie aan?
Dartsen is geen sport, dus dat kijk ik niet.quote:Op zondag 20 november 2016 14:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Was Barney tegen Anderson een topshow?
Twente - Utreg.quote:Op zondag 20 november 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MvG - Peter Wrightquote:Op zondag 20 november 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je blind?quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe kan het dat er nog geen 20.000 toeschouwers in de ArenA zitten?
De nieuwe Cristiano Ronaldo en Viera zitten niet op de bank.quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hallo DJ Davyquote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef Sunri5e het volgende:
Die andere staan allemaal in de rij voor je moeder.quote:Op zondag 20 november 2016 14:37 schreef Sunri5e het volgende:
Oh ja. Lette niet op.quote:Op zondag 20 november 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben jij blind? Je ziet toch op wie je reageert
WOWquote:Op zondag 20 november 2016 14:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Die andere staan allemaal in de rij voor je moeder.
Om te kopschoppen toch wel hoop ikquote:Op zondag 20 november 2016 14:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
SOW. Je eerste goeie grap ooitquote:Op zondag 20 november 2016 14:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom onze bondscoach zo slecht is.quote:
Snappen we ook weer waarom Cocu steeds in de steek wordt gelatenquote:Op zondag 20 november 2016 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom onze bondscoach zo slecht is.
Uiteraard zijn we het helemaal met jou eens... Zo zonder enige context...quote:Op zondag 20 november 2016 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was echt geen rood waard joh.
quote:
Leeuwin van FC Utrechtquote:
Ünal onderweg naar het doel van Utreg, wordt net buiten de 16 neergelegd door Leeuwin, scheids geeft rood. Was geen doorgebroken speler en er liep nog een verdediger naast hen, dus hooguit geel.quote:
Leeuwin van Utrecht. Even kijken waarom.quote:Op zondag 20 november 2016 14:41 schreef Tagliano het volgende:
Wie heeft er rood, waarom
Vragen, vragen
Hmm, nu kun je voor het neerhalen van een doorgebroken speler geen rood krijgen maar alleen het ontnemen van een doelkans. Maar als ik het zo lees was rood dus blijkbaar wel erg overdreven jaquote:Op zondag 20 november 2016 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ünal onderweg naar het doel van Utreg, wordt net buiten de 16 neergelegd door Leeuwin, scheids geeft rood. Was geen doorgebroken speler en er liep nog een verdediger naast hen, dus hooguit geel.
Vertel me meer.quote:
Maar waarschijnlijk niet iemand van Twentequote:Op zondag 20 november 2016 14:42 schreef Dven het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft iemand een rode kaart gekregen
Was wel kans op een goal.quote:Op zondag 20 november 2016 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ünal onderweg naar het doel van Utreg, wordt net buiten de 16 neergelegd door Leeuwin, scheids geeft rood. Was geen doorgebroken speler en er liep nog een verdediger naast hen, dus hooguit geel.
Hoe laat begint die halve finale precies, weet jij dat?quote:Op zondag 20 november 2016 14:43 schreef Tagliano het volgende:
Wel topshow als Utrecht verliest, dan staan ze zevende en toch maar een puntje of 6 boven nummer 18 Roda
Altijd even geduld hebben bij imgur voordat je de afbeeldingsurl kopieertquote:Op zondag 20 november 2016 14:43 schreef Tchock het volgende:
Als het al een overtreding was (wat ik betwijfel), dan is het ook geen doorgebroken speler want er staat nog een man bij.
[ [url=blob:http://imgur.com/29106093-aaf5-4cfe-ba91-9e8382be5dba]afbeelding[/url] ]
Overdreven gestraft.
Ünal kennende wel ja, maar ik vind rood wel heel zwaar gestraft.quote:
Die is al begonnen ouwe reusquote:Op zondag 20 november 2016 14:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoe laat begint die halve finale precies, weet jij dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
KNJB!!!quote:Op zondag 20 november 2016 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Damschreeuwer?quote:Op zondag 20 november 2016 14:44 schreef Rabieluh het volgende:
Is die roepmeneer weer toegelaten in de Arena?
quote:Op zondag 20 november 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is al begonnen ouwe reusJa ok, dan kijk ik wel vanaf 17:30.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hij is duidelijk te laat.quote:Op zondag 20 november 2016 14:43 schreef Tchock het volgende:
Als het al een overtreding was (wat ik betwijfel), dan is het ook geen doorgebroken speler want er staat nog een man bij.
[ afbeelding ]
Overdreven gestraft.
Bij PSV had het alleen rood geweest als ook de doelman niet in zijn doel zou staan.quote:Op zondag 20 november 2016 14:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel terecht rood, afgaande op dat screenshot. Er wordt wel degelijk een doelkans ontnomen
Absoluut, maar het was een hele lichte overtreding buiten de zestien en Troupé staat er nog bij, dus geel.quote:
Dat lijkt mij een zeer logische regel moet ik zeggenquote:Op zondag 20 november 2016 14:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij PSV had het alleen rood geweest als ook de doelman niet in zijn doel zou staan.
Zelfs dan is het twijfelachtig of het daadwerkelijk een scoringskans is...quote:Op zondag 20 november 2016 14:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bij PSV had het alleen rood geweest als ook de doelman niet in zijn doel zou staan.
Blijft sneu dat niet iedereen een minuut stil kan zijn.quote:
En terecht. Naar buiten gaan met dit weer, schei uitquote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een goede fans hebben ze toch bij die club uit Amsterdam. Blijven altijd massaal thuis.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijft sneu dat niet iedereen een minuut stil kan zijn.
Vervolgens zijn er ook een paar tikken uitgedeeld aan degene die niet stil kon zijn. Dat lijkt me dan ook weer niet echt nodig.
quote:Op zondag 20 november 2016 14:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zit toch een dak op die pleuris ufoquote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En terecht. Naar buiten gaan met dit weer, schei uit
HEY SUNRISEquote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een goede fans hebben ze toch bij die club uit Amsterdam. Blijven altijd massaal thuis.
Terechtquote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef Vasion het volgende:
Eventjes vanuit mijn laptop heel PSV dissen.
Jij woont in je laptop?quote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef Vasion het volgende:
Eventjes vanuit mijn laptop heel PSV dissen.
Moet je nog wel naar die pleuris ufo toequote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit toch een dak op die pleuris ufo
Wordt wat lastig ja, als de treinen niet rijden.quote:Op zondag 20 november 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je nog wel naar die pleuris ufo toe
Klopt, die huldigen hun club al na een 2e plaats.quote:Op zondag 20 november 2016 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal bescheiden wensen
Waarom blijf je thuis vandaag?quote:Op zondag 20 november 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook trouwens
#thuisblijvenisleuker
quote:Op zondag 20 november 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die huldigen hun club al na een 2e plaats.
Goeie comeback.quote:
Don wilde je nog wel oppikken in Tilburg.quote:Op zondag 20 november 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook trouwens
#thuisblijvenisleuker
Nee. Ik moet nog een hoop dingen, woensdag vlieg ik en de komende dagen nauwelijks tijd.quote:Op zondag 20 november 2016 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom blijf je thuis vandaag?
Je bent toch niet ziek?
Ja want voor de rest draait het zo lekker bij PSV.quote:Op zondag 20 november 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV Dolberg had gehad en Ajax De Jong was PSV in februari al kampioen
Als 1 van je vaders een kut had was het je moeder geweest.quote:Op zondag 20 november 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Defensief staan ze over het algemeen prima.quote:Op zondag 20 november 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want voor de rest draait het zo lekker bij PSV.
Ik kan niet wachten op de foto's van je nieuwe badkamer.quote:Op zondag 20 november 2016 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog een hoop dingen, woensdag vlieg ik en de komende dagen nauwelijks tijd.
Badkamer leeghalen want woensdag komen ze een nieuwe plaatsen (perfecte timing), schoonmaken en wat boodschappen doen.
Ja, want het enige probleem bij PSV is De Jong. Het is allemaal zijn schuld!!quote:Op zondag 20 november 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet op foto's van je kat in het dartstopic (of misschien zelfs subforum) straksquote:Op zondag 20 november 2016 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de foto's van je nieuwe badkamer.
Huh? Wat? Gewoon subtop en een kleine boetje. KNVB mafia jwz.quote:Op zondag 20 november 2016 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles voor een spannende degradatiestrijd
Oke sunri5e.quote:Op zondag 20 november 2016 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Dolberg wordt de duurste ajax speler ooit. 60 miljoen
Utrecht staat zes punten boven directe degradatiequote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Huh? Wat? Gewoon subtop en een kleine boetje. KNVB mafia jwz.
Als De Jong 5 goals meer had gemaakt hadden we waarschijnlijk boven Ajax gestaan, ja.quote:Op zondag 20 november 2016 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want het enige probleem bij PSV is De Jong. Het is allemaal zijn schuld!!
Eensquote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Onana
Stelling: Krul moet lekker wisselkeeper blijven.
Beloofd.quote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet op foto's van je kat in het dartstopic (of misschien zelfs subforum) straks
Okay.quote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Alstublieft, Oud Wijf. Houd die penis stijf.
Ai dat had ik niet gezien / verwacht van utrecht.quote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht staat zes punten boven directe degradatie
Was Krul nou gehuurd of gekocht?quote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Onana
Oke Mexicanoquote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als De Jong 5 goals meer had gemaakt hadden we waarschijnlijk boven Ajax gestaan, ja.
En het is niet dat hij de kansen niet krijgt.
Zou erg onverstandig zijn om Onana nu te wisselen imo. Jammer voor Krul, maar dit had niemand zien aankomen. Als je nu Onana laat banken beschadig je hem echt.quote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Onana
Gehuurd.quote:Op zondag 20 november 2016 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was Krul nou gehuurd of gekocht?
Mwoh, gewoon zevende hoor. Staat zo heerlijk dichtbij elkaarquote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ai dat had ik niet gezien / verwacht van utrecht.
Eigen huis en tuin gekeken, mooie uitzendingquote:Op zondag 20 november 2016 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Arno Vermeulen
Pierre van Hooijdonk
Youri Mulder
Bert van Marwijk
Als ik tijd heb, kijk ikquote:Op zondag 20 november 2016 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Arno Vermeulen
Pierre van Hooijdonk
Youri Mulder
Bert van Marwijk
Of je hem beschadigt weet ik niet, volgens mij heeft die jongen best een goede mentaliteit. Maar het zou wel ridicuul zijn als je zelf een keeperstalent hebt die achter een gehuurde speler te plaatsen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou erg onverstandig zijn om Onana nu te wisselen imo. Jammer voor Krul, maar dit had niemand zien aankomen. Als je nu Onana laat banken beschadig je hem echt.
DJ Jean zijn inrichting.quote:Op zondag 20 november 2016 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigen huis en tuin gekeken, mooie uitzending
Buiten dat, welke reden is er om hem uit de basis te houden?quote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of je hem beschadigt weet ik niet, volgens mij heeft die jongen best een goede mentaliteit. Maar het zou wel ridicuul zijn als je zelf een keeperstalent hebt die achter een gehuurde speler te plaatsen.
DOLBERG IS EEN GOD
Krul ?quote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
Sowieso een speler huren om hem eerst een half jaar te laten revalideren.
Overgod
Donker hok, waar niks in stond.quote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook niet snel voor kiezen.
Als Dolberg 5 goals meer had gemaakt hadden we nu bovenaan gestaan.quote:Op zondag 20 november 2016 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als De Jong 5 goals meer had gemaakt hadden we waarschijnlijk boven Ajax gestaan, ja.
En het is niet dat hij de kansen niet krijgt.
Volgens mij was het de verwachting dat hij eind september fit zou zijnquote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
Overgod
Ja, en dat.quote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
Overgod
Marsman in oranje.quote:Op zondag 20 november 2016 14:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ook weer heerlijk grabbelwerk van Marsman...
Hij kan vast wel wat hebben maar ik heb gelezen dat hij het helemaal niet naar zijn zin had in Nederland en het vertrouwen van Bosz hem heel veel heeft gedaan. Als je hem dan nu laat banken terwijl zijn prestaties heel goed zijn denk ik dat je een zeer ontevreden keeper hebtquote:Op zondag 20 november 2016 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of je hem beschadigt weet ik niet, volgens mij heeft die jongen best een goede mentaliteit. Maar het zou wel ridicuul zijn als je zelf een keeperstalent hebt die achter een gehuurde speler te plaatsen.
Welke van de twee.quote:Op zondag 20 november 2016 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand gifje van de goal van Dolberg?
gol van dolberg: https://streamable.com/p9w8quote:Op zondag 20 november 2016 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
TWEEDE GOAL OOK GEMIST. Dacht dat jullie het nog over de eerste goal hadden
Ga dan ook kijken doos.quote:Op zondag 20 november 2016 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
TWEEDE GOAL OOK GEMIST. Dacht dat jullie het nog over de eerste goal hadden
Peter Bosz?quote:Op zondag 20 november 2016 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Arno Vermeulen
Pierre van Hooijdonk
Youri Mulder
Bert van Marwijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |