Ja het lijkt me ook niet zo moeilijk.. en stroom is het punt niet zo volgens mij.. staan er overal wel huizen langs, dus ligt er ook een stroomnet..quote:Op zondag 20 november 2016 15:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
kan dat gewoon niet met zonnepanelen fatsoenlijk werken?
Als je niet eens weet hoe je een overweg over moet steken, hoor je niet op de openbare weg thuis.quote:Op zondag 20 november 2016 15:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar dat schijnt dus niet (meer) te werken..
En daarbij hoe weet je dan zeker dat als je weer instapt er niet net een trein aan zal komen.. dan moet je weer uit stappen om zeker te zijn.. en dan... JA ZO KOM JE ER NOOIT
Mooie plaatjes..quote:Op zondag 20 november 2016 13:37 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
19 November 2016 - Omdat het Spoorwegmuseum ruimte moest krijgen voor het Wintermuseum en het AH Allerhande Kerstfestival, werden er rijtuigen uit het museum verwijderd en naar de VSM gebracht ter stalling.
Omdat de loods in Blerick momenteel niet bereikbaar is, kon men daar niks stallen.
[ afbeelding ]
19 November 2016 - Omdat er een kettinghor aan het werk was op de enkelsporige lijn tussen Heerhugowaard en Hoorn, werd die kant op gereden.
De kettinghor was zijn kunsten aan het vertonen tussen Obdam en Hoorn, en passeert de toegesnelde fotograaf.
Ik gok dat dat een soort worteldoek is, om te voorkomen dat wortels van bomen en planten in de ballast gaan groeien.quote:Op zondag 20 november 2016 15:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mooie plaatjes..
Weet iemand toevallig waarom er een doek onder de ballast gelegd word of waar ie voor dient?
Ah oke.. ik had die link nog niet gelegd idd..quote:Op zondag 20 november 2016 15:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een soort worteldoek is, om te voorkomen dat wortels van bomen en planten in de ballast gaan groeien.
Dan stap je uit en duw je de auto over de overwegquote:Op zondag 20 november 2016 15:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar dat schijnt dus niet (meer) te werken..
En daarbij hoe weet je dan zeker dat als je weer instapt er niet net een trein aan zal komen.. dan moet je weer uit stappen om zeker te zijn.. en dan... JA ZO KOM JE ER NOOIT
Er komt vanzelf zand tussen waardoor er planten zich kunnen wortelen. Maar als er een paar keer per dag een trein ergens over raast denk ik dat er weinig kan wortelen.quote:Op zondag 20 november 2016 15:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah oke.. ik had die link nog niet gelegd idd..
(mijn ervaring hier is dat er gewoon onkruid tussen het grind op het worteldoek groeit maar dat zal wat natter zijn denk ik..)
Hmm die ontbreken hier nog... spoorbielzen en grind heb ik al..quote:Op zondag 20 november 2016 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er komt vanzelf zand tussen waardoor er planten zich kunnen wortelen. Maar als er een paar keer per dag een trein ergens over raast denk ik dat er weinig kan wortelen.
RoundUp en MCPA werken ookquote:Op zondag 20 november 2016 16:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hmm die ontbreken hier nog... spoorbielzen en grind heb ik al..
Note to self:
trein
rails
Mijn buurman noemt de autoweg hier vlakbij nog steeds t spoor trouwens..
(joa ik zag hom aan komm voaren bie t spoor/ja ik zag hem aankomen rijden over de weg)
Was vroeger het woldjerspoor.. hij speelde als kind bij het stootblok
Ja maar kost geld en moeilijk dit dat en ǶuǶu!quote:Op zondag 20 november 2016 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan stap je uit en duw je de auto over de overweg
In het kader van "Hoe langer Prorail weigert het probleem op te lossen, hoe ranziger de dan-maar-zo-kutideeën worden"
De grap is dus dat alle overwegen op openbare wegen beveiligd zijn, maar je hebt ook particuliere overwegen. Veelal ooit aangelegd voor boeren om het land te bereiken aan de andere kant van het spoor maar dus ook voor andere doeleinden, zoals in Winsum. En zoals in dit artikel staat mag ProRail daar niets op aanpassen omdat het niet haar bezit is.quote:Op zondag 20 november 2016 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw. Zelf bedacht?
Trouwens Prorail gaat helemaal niet over het sluiten van overwegen. Prorail kan niet op eigen houtje de openbare weg gaan opheffen. Prorail moet gewoon die overwegen gaan beveiligen, hoe veel het er ook zijn en hoe veel geld het ook kost. En rap wat. En kappen met janken.
Bescherming van het ballastbed tegen klei: http://www.spoorpro.nl/sp(...)n-kleivorming-spoor/quote:Op zondag 20 november 2016 15:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mooie plaatjes..
Weet iemand toevallig waarom er een doek onder de ballast gelegd word of waar ie voor dient?
Draaistel en bakrevisie begint binnen enkele jaren te naderen. De draaistellen kunnen niet binnenshuis gereviseerd worden, en voor de bak is ook verwacht dat de doorlooptijd dusdanig lang is, dat het te lang duurt om geen vervanger in dienst te nemen. De kosten voor revisie van de Mitropa zouden ook erg duur zijn. De Mitropa gaat daarom eerst aan de kant.quote:Op zondag 20 november 2016 17:41 schreef dennistd het volgende:
Waarom moet de Mitropa vervangen worden dan?
En toch, een spoorboom kon ook in 1 dag neergezet woorden.quote:Op zondag 20 november 2016 17:53 schreef Zolderkamer het volgende:
Veiligheidspersoon' overgang Winsum komt niet; matrixborden zijn er al
Wie hier werkt voor prorail...?
Ik vind het ook helemaal goed hoor.. zolang er maar ff gewaarschuwd word..quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En toch, een spoorboom kon ook in 1 dag neergezet woorden.
Dan mag die boer zelf vast wel een ahobje neer zettenquote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef b2py het volgende:
[..]
De grap is dus dat alle overwegen op openbare wegen beveiligd zijn, maar je hebt ook particuliere overwegen. Veelal ooit aangelegd voor boeren om het land te bereiken aan de andere kant van het spoor maar dus ook voor andere doeleinden, zoals in Winsum. En zoals in dit artikel staat mag ProRail daar niets op aanpassen omdat het niet haar bezit is.
Moet gewoon bij wet verplicht worden.quote:Op zondag 20 november 2016 19:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal goed hoor.. zolang er maar ff gewaarschuwd word..
Nu die andere 20% in NL nog..
quote:Op zondag 20 november 2016 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Die trein kan anders ook wel ff gewoon stoppen als je ziet dat er een melkwagen aankomt natuurlijk
Nou inderdaad. En de opa van de oom van een kennis van de schillenboer van mijn nichtje rookte veertien sloffen per dag en is er ook tweehonderd jaar oud mee geworden. Dus wat nou ongezondquote:Op zondag 20 november 2016 21:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja. En een gordel om is nergens voor nodig. Ik heb ooit een keer een verhaal gehoord van een gozer die geen gordel omhad en omdat ie dat niet had heeft hij een ongeluk overleefd.
Wtf? Je ziet die borden; OVERWEG en je stopt gewoon voor de streep. Het meest recente ongeval was tijdens goed zicht. De menselijke stupiditeit kent werkelijk waar geen grenzen.quote:Op zondag 20 november 2016 21:16 schreef Zolderkamer het volgende:
Nu ook het een stukje audio/video van een woordvoerder van prorail.. en naar ik hoor komen er dus matrixborden te staan die waarschuwen voor de overweg.. niet voor een naderende trein.. Dan heb je er bij mist nog niets aan..
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)rixborden-zijn-er-al
Ja, en piet van om de hoek, je weet wel, piet patat friet met, die mayonaise per liter uit de emmer slurpt, die heeft een goeie glosturol!quote:Op zondag 20 november 2016 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En de opa van de oom van een kennis van de schillenboer van mijn nichtje rookte veertien sloffen per dag en is er ook tweehonderd jaar oud mee geworden. Dus wat nou ongezond
Ik ben meer fan van Fred Kroket. Daar worden nog wel eens Eredivisie spelers opgepakt.quote:Op zondag 20 november 2016 21:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, en piet van om de hoek, je weet wel, piet patat friet met, die mayonaise per liter uit de emmer slurpt, die heeft een goeie glosturol!
Godverdikkie, als de boodschap nou nog niet duidelijk is
En dan..? Wachten tot de trein komt en er daarna snel achterlangs rijden in de hoop dat er zo snel niet nog eentje achteraan komt?quote:Op zondag 20 november 2016 21:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Je ziet die borden; OVERWEG en je stopt gewoon voor de streep.
Je bent toch geen blinde koe? Kijk naar links, kijk naar rechts, that's it. Anders hoor je niet achter het stuur te zitten.quote:Op zondag 20 november 2016 21:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan..? Wachten tot de trein komt en er daarna snel achterlangs rijden in de hoop dat er zo snel niet nog eentje achteraan komt?
Nee er zit een wildrooster dus koeien zijn uitgesloten van deelname aan het verkeer daar... Behalve als ze uitgevonden hebben hoe een fiets autoped werkt..quote:Op zondag 20 november 2016 21:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je bent toch geen blinde koe? Kijk naar links, kijk naar rechts, that's it. Anders hoor je niet achter het stuur te zitten.
quote:Op zondag 20 november 2016 21:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee er zit een wildrooster dus koeien zijn uitgesloten van deelname aan het verkeer daar...
twitter:NS_online twitterde op maandag 21-11-2016 om 10:21:05 Van en naar Schiphol Airport: minder treinen door een brandmelding. https://t.co/axyyfHaEPO #Shl reageer retweet
Het gaat lekker ja... Eerst wordt pas 11 minuten na officiële vertrektijd omgeroepen dat de IC Roosendaal vanaf 3b vertrekt, waar vervolgens Den Haag op de cta staat.quote:Op maandag 21 november 2016 10:23 schreef Ajaxfan het volgende:
Na de tunnel bij Delft kan Schiphol niet achter blijven natuurlijk:twitter:NS_online twitterde op maandag 21-11-2016 om 10:21:05 Van en naar Schiphol Airport: minder treinen door een brandmelding. https://t.co/axyyfHaEPO #Shl reageer retweet
leuk weetjequote:Op zondag 20 november 2016 16:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Bescherming van het ballastbed tegen klei: http://www.spoorpro.nl/sp(...)n-kleivorming-spoor/
Vals brandalarm, schijnt vaker voor te komen daar. In totaal zo'n 45 minuten stil gestaan...toch een aantal mensen die hun vliegtuig hebben gemist, maar dan heb je volgens mij veel te weinig tijds-marge in gebouwd.quote:Op maandag 21 november 2016 11:00 schreef Monopoly het volgende:
Is het enkel brandmelding of is er daadwerkelijk fik?
Elders in het land waren ook vertragingen... Vanuit Emmen zijn er vanochtend twee uitgevallen en vervolgens kwam de trein die wel reed te laat aan in Zwolle. De trein richting Den Haag had vervolgens een kwartier vertraging. Dan heb je al niet heel veel tijd meer over voor een geintje met een brandmelder...quote:Op maandag 21 november 2016 13:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vals brandalarm, schijnt vaker voor te komen daar. In totaal zo'n 45 minuten stil gestaan...toch een aantal mensen die hun vliegtuig hebben gemist, maar dan heb je volgens mij veel te weinig tijds-marge in gebouwd.
Oldskool rookbom maken met een PVC pijp, sterretje en ammoniumnitraat?quote:Op maandag 21 november 2016 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
is er eigenlijk al eens getest of dat alarm wel goed afgaat als er ECHT fik is?
Dat waren de tijden vroeger rondom oud en nieuw Intertoys verkocht al anderhalve maand lang sterretjes, PVC lag altijd wel in de schuur. Zooitje watten erbij. Donders. De halve wijk blauw gezet als 12 jarig puisterig kutkneusjequote:Op maandag 21 november 2016 13:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oldskool rookbom maken met een PVC pijp, sterretje en ammoniumnitraat?
Eerst van elektrabuisjes met enkel sterretjes en soms wat trektouwtjes voor de vulling, later werden het van die dunne afvoerbuisjes ook met sterretjes maar ook dus KAS+suiker (kunstmest en suiker en dat oplossen en dat in keukenpapier laten trekkenquote:Op maandag 21 november 2016 13:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat waren de tijden vroeger rondom oud en nieuw Intertoys verkocht al anderhalve maand lang sterretjes, PVC lag altijd wel in de schuur. Zooitje watten erbij. Donders. De halve wijk blauw gezet als 12 jarig puisterig kutkneusje
Als het echt belangrijk is ga je gewoon een dag van tevoren naar een hotel op Schiphol. Gewoon onzekerheden eruit halenquote:Op maandag 21 november 2016 13:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elders in het land waren ook vertragingen... Vanuit Emmen zijn er vanochtend twee uitgevallen en vervolgens kwam de trein die wel reed te laat aan in Zwolle. De trein richting Den Haag had vervolgens een kwartier vertraging. Dan heb je al niet heel veel tijd meer over voor een geintje met een brandmelder...
Ik mis de ironie denk ik?quote:Op maandag 21 november 2016 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het echt belangrijk is ga je gewoon een dag van tevoren naar een hotel op Schiphol. Gewoon onzekerheden eruit halen
Wie betaald, bepaald. In dit geval een hotel...quote:
Lekker naar t panoramadak gegaan om je eigen vlucht uit te zwaaien?quote:Op maandag 21 november 2016 14:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer mijn inchecktijd op serieus een halve minuut net niet gehaald.
Moest met de trein van Kings Cross naar Luton, halverwege stoppen ivm werkzaamheden.
Rennend Luton op zonder ruimbagage, 25 seconden na het sluiten van de incheckbalie. Ik mocht niet meer mee, terwijl het vliegtuig nog 2 uur aan de grond zou staan.
Op dat moment snapte ik die TV programma's van vroeger altijd wel, dat mensen uit hun stekker gingen voor zo'n balie. Zelf had ik uiteraard ook eerder weg moeten gaan, maar 25 seconden zonder ruimbagage _! Man wat was ik pissig.
Moest uiteindelijk de hele avond + nacht daar rondhangen en ging pas na 50 pond extra betalen om half 8 in de ochtend de lucht in naar Schiphol.
Schipholtaxi... Als ze in staat zijn zeg, 2,5 uur speling te verkloten ben je gewoon een kut bedrijf Afgelopen zomer ook met de auto gegaan, trein van 5.15 uit Emmen vond ik niet vroeg genoeg vertrekkenquote:
Hoeft ook geen succesnummer te zijn...quote:
Klopt, gelukkig met beide nooit slechte ervaringen gehad overigens qua op tijd op Schiphol zijn.quote:Op maandag 21 november 2016 15:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hoeft ook geen succesnummer te zijn...
Ik wilde wel terug naar Londen gaan, pub opzoeken, maar durfde het niet aan. Moest om 5 uur inchecken en had geen zin om weer iets te moeten missen. Moest ook werken om 9 uur. Werkte toen nog in Lelystad, dus na het landen was ik 5 kwartier later met de trein op het werk. Heb op zo'n laf bankje proberen te slapen en anderhalf pakje sigaretten weg geblaft buiten Kutnacht.quote:Op maandag 21 november 2016 14:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Lekker naar t panoramadak gegaan om je eigen vlucht uit te zwaaien?
T beste er van maken, ik heb t gehad op Marseille Flughaven...toen heb ik de nachtbus op en neer genomen naar de stad en ben aan het strand gaan zitten.
Daarna tijdens de landing op Orly mag je niet slapen, maar ik geloof dat de stewardess me 4 keer heeft wakker moeten maken en met de klap van de landing zelf schrok ik alsnog wakker
Dr is altijd zo een moment dat je denkt 'en nu'....quote:Op maandag 21 november 2016 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wilde wel terug naar Londen gaan, pub opzoeken, maar durfde het niet aan. Moest om 5 uur inchecken en had geen zin om weer iets te moeten missen. Moest ook werken om 9 uur. Werkte toen nog in Lelystad, dus na het landen was ik 5 kwartier later met de trein op het werk. Heb op zo'n laf bankje proberen te slapen en anderhalf pakje sigaretten weg geblaft buiten Kutnacht.
Oh man, verschrikkelijk _!quote:Op maandag 21 november 2016 15:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dr is altijd zo een moment dat je denkt 'en nu'....
Ik moest perse wakker zijn zijn op moment dat je dus je gordel om moest, geen idee waarom, maargoed, dat ging dus niet....Ik weet ook nog wel dat ik die ochtend iets kocht bij een winkeltje en voor het eerst t nieuwe eurovijfje terugkreeg, toen heb ik iets gemompeld van monopolygeld en dacht ik dat ik aan het hallucineren wasquote:Op maandag 21 november 2016 15:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ja. Uiteindelijk vlieg je nog geeneens een uur tussen Luton en Schiphol, maar heb van het moment dat ik ging zitten tot aan de pier op Schiphol geslapen als een roos. Niets mee gekregen van stijgen, vliegen en landen
Daarna van 12 uur lang gewerkt. Wat een weekend.
Vreemd dat je ook niet wakker mocht blijven.quote:Op maandag 21 november 2016 15:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik moest perse wakker zijn zijn op moment dat je dus je gordel om moest, geen idee waarom, maargoed, dat ging dus niet....Ik weet ook nog wel dat ik die ochtend iets kocht bij een winkeltje en voor het eerst t nieuwe eurovijfje terugkreeg, toen heb ik iets gemompeld van monopolygeld en dacht ik dat ik aan het hallucineren was
Waarom knetterhoerend vroeg allemaal moeilijk doen? Gewoon een dagje eerder vakantie, lekker hotelletje, alles super relaxtquote:Op maandag 21 november 2016 15:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Schipholtaxi... Als ze in staat zijn zeg, 2,5 uur speling te verkloten ben je gewoon een kut bedrijf Afgelopen zomer ook met de auto gegaan, trein van 5.15 uit Emmen vond ik niet vroeg genoeg vertrekken
Je bedoeld, mocht blijven slapen...quote:Op maandag 21 november 2016 16:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vreemd dat je ook niet wakker mocht blijven.
Dus jij gaat een dag voordat je naar Essen (Ruhr) gaat alvast een dag eerder naar Essen (Ruhr)quote:Op maandag 21 november 2016 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom knetterhoerend vroeg allemaal moeilijk doen? Gewoon een dagje eerder vakantie, lekker hotelletje, alles super relaxt
Nee, maar als ik naar India ga en ik moet om 8:00 vliegen dan boek ik een overnachting in het Hilton op Schiphol.quote:Op maandag 21 november 2016 16:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus jij gaat een dag voordat je naar Essen (Ruhr) gaat alvast een dag eerder naar Essen (Ruhr)
Dat geld geef ik liever daar uit dan aan een hotel op Schipholquote:Op maandag 21 november 2016 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom knetterhoerend vroeg allemaal moeilijk doen? Gewoon een dagje eerder vakantie, lekker hotelletje, alles super relaxt
De vernieuwde VIRM 9411 schijnt ook binnen afzienbare tijd in dienst te komen, om precies te zijn woensdag. En waarschijnlijk vanuit Groningen, ding staat nu in Onnenquote:Op maandag 21 november 2016 17:03 schreef GlenSpey het volgende:
Voor de liefhebber.
Weet niet of ie er nog steeds rijd op dit moment, maar er zat vanmiddag een SLT in de sprinter Nijmegen - Zutphen.
Mogen we er al naar kijken ja?quote:Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef b2py het volgende:
[..]
De vernieuwde VIRM 9411 schijnt ook binnen afzienbare tijd in dienst te komen, om precies te zijn woensdag. En waarschijnlijk vanuit Groningen, ding staat nu in Onnen
Dan moeten ze dit doenquote:Op maandag 21 november 2016 19:55 schreef Prins_Pils het volgende:
MAAR GEEN FOTO'S MAKEN ANDERS GAAT JE KOPTERAF!!!!!
oh gelukkig maar danquote:Op maandag 21 november 2016 19:55 schreef Prins_Pils het volgende:
MAAR GEEN FOTO'S MAKEN ANDERS GAAT JE KOPTERAF!!!!!
Het is van buiten een gedrocht gewordenquote:Op maandag 21 november 2016 19:55 schreef Prins_Pils het volgende:
MAAR GEEN FOTO'S MAKEN ANDERS GAAT JE KOPTERAF!!!!!
Je herkent hem welquote:Op maandag 21 november 2016 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is van buiten een gedrocht geworden
O lachen, staat helaas alleen geen IRM(m) op mijn dienstkaartje voor woensdag ook geen Groningen trouwens...quote:Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef b2py het volgende:
[..]
De vernieuwde VIRM 9411 schijnt ook binnen afzienbare tijd in dienst te komen, om precies te zijn woensdag. En waarschijnlijk vanuit Groningen, ding staat nu in Onnen
Op z'n minst dan IRM-ALVquote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef b2py het volgende:
Ik weet niet of er een m bij komt, hij is technisch niet anders en kan ook gewoon gekoppeld rijden met niet verbouwde serie. Onderscheid is niet nodig
Die extra m heeft niets te maken met de koppelbaarheid. SGMm en ICMm konden ook gekoppeld rijden met de oudere versies zonder m. Met VIRMm is dat niet anders.quote:Op maandag 21 november 2016 21:27 schreef b2py het volgende:
Ik weet niet of er een m bij komt, hij is technisch niet anders en kan ook gewoon gekoppeld rijden met niet verbouwde serie. Onderscheid is niet nodig
Oh, dat dacht ik en dat ze daarom beter uit elkaar te houden warenquote:Op maandag 21 november 2016 23:11 schreef ReisT het volgende:
[..]
Die extra m heeft niets te maken met de koppelbaarheid. SGMm en ICMm konden ook gekoppeld rijden met de oudere versies zonder m. Met VIRMm is dat niet anders.
Al zal het op de dienstkaartjes vast gewoon IRM blijven.
Wie niet?quote:Op dinsdag 22 november 2016 07:50 schreef b2py het volgende:
Die hebben nog nooit van Just in time delivery gehoord dus
Ik niet snap?quote:Op dinsdag 22 november 2016 07:50 schreef b2py het volgende:
Die hebben nog nooit van Just in time delivery gehoord dus
Nou ik wel. Kennelijk is de bussen-delivery EINDELIJK op de treinendelivery aangepast, drie weken voordat het niet meer hoeft.quote:
In de zomer de dienstregeling al aanpassen voor wijzigingen in december?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het is al bijna een jaar zo! Daarom was ik verbaasd dat ik niet wist. Of in ieder geval sinds de zomer maar denk het hele jaar al.
Geerd?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Rijden op zicht tot Nijverdal. Seinen geven geen beeld.
De conducteur is een ouwe bierdrinkmakker van me.
Huh?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:23 schreef b2py het volgende:
[..]
In de zomer de dienstregeling al aanpassen voor wijzigingen in december?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |