Zo is dat.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Sjoef heeft een keer een mooie donatie gedaan
Maakt toch niet uit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Sorry dat ik het op deze manier drop, maar typen lukt gewoon niet
Sorry? Het getuigt juist van grote moed door het op deze manier te vertellen. Je bent ons helemaal geen verantwoording schuldig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Juist!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn meisje gaat het gewoon halen en verder vieren we een feestje, gewoon omdat het kan.
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn meisje gaat het gewoon halen en verder vieren we een feestje, gewoon omdat het kan.
Absoluutquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik vind het al knap dat je het bekend maakt, dat is niet makkelijk...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kop in het zand steken is voor mij helemaal niet de juiste manierquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je het bekend maakt, dat is niet makkelijk...
Broertjequote:
verdwaaldquote:
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kop in het zand steken is voor mij helemaal niet de juiste manier
Don't look back dan...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
David Bowie - Timequote:
zelfs met navigatie zou het mij lukken te verdwalenquote:
Hij heeft een aantal prima nummers gemaakt, die imo niet stuk te draaien zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Zij die Phil Collins haten, hebben een zware week. Al de tweede keer deze week dat deze plaat prominent in een show zit.
Nee, dat niet, maar en public dit klote nieuws bekend maken vind ik toch wel wat...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kop in het zand steken is voor mij helemaal niet de juiste manier
Sorryquote:
Mensen gaan toch praten, dan heb ik liever dat ze het van mijzelf horen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar en public dit klote nieuws bekend maken vind ik toch wel wat...
appje gestuurdquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt mn 06 dus stuur me svp een app om me te herinneren. Mijn geheugen is zo slecht dat ik het morgen wellicht vergeten ben....
wat een voute opmerkingquote:
Dank jequote:
Neequote:Op zaterdag 19 november 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik daar nog even over nadenken?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik daar nog even over nadenken?
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mirjam en ik zijn voor elkaar geknutseld geboren.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis en ik zijn voor elkaar geknutseld geboren.
Je kan het dan ook op meerdere manieren opvatten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf die ondertitel van hem nog steeds voor meerdere uitleg vatbaar vinden
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tia Maria
Gold and brown
Drink it when the tears come down
Ik verstond Gordon Brownquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tia Maria
Gold and brown
Drink it when the tears come down
Welnee, ik wakker alleen maar aan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Lucky sloopt nu de aanwezige palmboom...
quote:
is dat wel zo?quote:
Zeker wetenquote:
Ik zit aan de wijn, 2e geloof ik, kan ook de 3e zijnquote:
Nooit whiskey?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad nog maar een whisky bijgepakt...
Dat zijn best veul flessen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit aan de wijn, 2e geloof ik, kan ook de 3e zijn
Glazen zul je bedoelen.. 3 flessen is niet veel.. 20 welquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn best veul flessen.
ik gooi de lege flessen wel in de glasbakquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn best veul flessen.
Die Ieren hebben doedelzakken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, soms, mits Iers en oud...
Daar heb je zo'n mooie tas voor tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik gooi de lege flessen wel in de glasbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |