quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen :p
quote:
Mijn avond kan al niet meer stuk. BVBquote:
Wederom een van de betere verdedigers aan de kant van Willem 2quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig is Narsingh er om hem over te knallen.
Prima partijtje gezien, ouwe reus.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik ga na Dortmund - Bayern ook maar eens inschakelen.
Vooral de eerste helft.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima partijtje gezien, ouwe reus.
Lekker laten wegtochten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit niemand in de pleuroborg
Ik ook. Komt mooi uit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eigen huis en tuin gemist, kijk het morgen terug.
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Willem II penalty onthouden?
Na een fucking interlandweek, uitkijken naar clubvoetbal, dan dit...bwurgh.quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Na een fucking interlandweek, uitkijken naar clubvoetbal, dan dit...bwurgh.
Had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Na een fucking interlandweek, uitkijken naar clubvoetbal, dan dit...bwurgh.
Ramselgod.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Ramselaar en soms Pereiro wel genotspelers.
Met dat uitgeklede middenveld had ik dat niet moeten verwachten nee.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je anders verwacht?
Iemand hier, ik noem geen namen, vond Havenaar een leuke toevoeging voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blessure bij Havenaar. Mooi zo
Van mij mogen ze hem hebben. Grote strik eromheen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iemand hier, ik noem geen namen, vond Havenaar een leuke toevoeging voor Feyenoord.
place your bets, wie?quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
Iemand van PSV krijgt nog wel een rode kaart.
Nee dankje.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hem hebben. Grote strik eromheen.
Ah ja..quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iemand die op hoog niveau voetbalt.
Uiteraard, iemand passeerde hem.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:01 schreef Caland het volgende:
Heeft Arias zijn traditionele gele kaart al gepakt?
Groningen - ADO vermoed ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar zit ik naar te kijken zeg, godnondeju.
Hij gaat vast 6 keer tegen een verdediger oplopen en 2 keer overschieten.quote:
Nee johquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Nou, Willems zit ook al op de helft van rood.
Er gebeurde net 3 dingen achter elkaar, ik ging iets meer rechtop zitten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zo te horen hoef je voor je lol niet naar psv te kijken vanavond.
Spannend!quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er gebeurde net 3 dingen achter elkaar, ik ging iets meer rechtop zitten.
Dat maak je natuurlijk niet zo vaak mee bij PSV.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er gebeurde net 3 dingen achter elkaar, ik ging iets meer rechtop zitten.
Dit jaar wil het niet echt lukken nee.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat maak je natuurlijk niet zo vaak mee bij PSV.
Voor PSV? of?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
Een penalty zou wel weer hilarisch zijn, in de extra tijd.
Voor PSV, al zouden veel mensen een penalty voor Willem II ook wel kunnen waarderen natuurlijk.quote:
Die gaat mis.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
Een penalty zou wel weer hilarisch zijn, in de extra tijd.
Alsof PSV die dan wel benut.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor PSV, al zouden veel mensen een penalty voor Willem II ook wel kunnen waarderen natuurlijk.
Daar zit de hilariteit hem juist in.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof PSV die dan wel benut.
Die heeft nog wel wat krediet, na het sterke begin.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoelang krijgt PetroGod nog volgens jou?
Ik meen dat haags_kwartiertje niet zo heel lang geleden nog uiterst positief was over Petrogod.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoelang krijgt PetroGod nog volgens jou?
Dat is inmiddels wel flink afgebrokkeld.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik meen dat haags_kwartiertje niet zo heel lang geleden nog uiterst positief was over Petrogod.
En uit de tegenstoot scoort WII dan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar zit de hilariteit hem juist in.
Dat grenst dan weer aan het sadismequote:Op zaterdag 19 november 2016 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En uit de tegenstoot scoort WII dan.
Havenaar eruit en het wordt gelijk. Dat kan haast geen toeval zijn.quote:
Inderdaad. Pleuris speler.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Havenaar eruit en het wordt gelijk. Dat kan haast geen toeval zijn.
Terecht, Ado is veel leuker om te zien.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/NOSvoetbal/status/800072125977677832
Ajax verloor ook van Willem IIquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit niet wordt gewonnen wordt PSV geen kampioen meer.
Huh?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/NOSvoetbal/status/800072125977677832
Vanwaar "ook"?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax verloor ook van Willem II
Spelers claimen is zijn favoriete hobbyquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh?![]()
Maar volgens davy houdt Robben van PSV.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
ALLEMAAL NAAR HET PSV TOPIC!!!!
Niemand geeft een fuck om ADO.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk al 45 minuten naar ADO zonder jullie te verblijden met mijn posts.
Ik dacht al, waar blijf je.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Niemand geeft een fuck om jouw posts.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een zure mensen hier weer. Gelukkig is HK er ook.
In Groningen gaan mensen altijd als stoeltje verkleed.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:48 schreef Zipportal het volgende:
In een uitverkocht Euroborg trappen we weer af.
newsdump posts zijn dan ook wel erg tong80 niveau, GGMM. Ben beter van je gewend, een reactie als 'psv is echt slecht' ofzoquote:
Eredivisietopic hequote:
Mijn voorspelling dat we half november ergens onderaan zouden bungelen kwam niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
Als je dit wint sta je op een play off plek, nu wordt het weer billenknijpen
Ja. Wil je de mp4?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de herhaling nog steeds op zondagochtend?
Kan ook ja. Alleen denk dat ik die sowieso niet ga kijken voor de herhaling morgenochtend.quote:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)580-93eae18b522e.mp4quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ook ja. Alleen denk dat ik die sowieso niet ga kijken voor de herhaling morgenochtend.
DJ Jeanquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)580-93eae18b522e.mp4
Misschien het enige pluspuntje bij Ado vanavond?quote:
Setkus is de beste man. Kastaneer was de eerste helft ook matig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien het enige pluspuntje bij Ado vanavond?
Vind Setkus trouwens wederom niet slecht.
Daar pakken we toch nooit punten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duplan geschorst tegen PSV uit. Erg handig.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb de link gezien, zal ik hem delen?
Tegen een in deze vorm verkerende psv, acht ik het niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar pakken we toch nooit punten.
Volgende week er gewoon met 4-0 af.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen een in deze vorm verkerende psv, acht ik het niet onmogelijk.
Wow, ik probeerde nog positief te blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week er gewoon met 4-0 af.
v/d Heijden scoort zo nog.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow, ik probeerde nog positief te blijven.
Hoop ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Heijden scoort zo nog.
Snap ik, maar niet in deze fase.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om onze Marokkaanse vriend ook minuten te geven.
Nee.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben jullie die Becker dit seizoen al iets goeds zien doen?
Hevel heeft nog nooit 90 minuten gespeeld volgens mij. Die liep op zijn laatste benen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, maar niet in deze fase.
Mad.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
waardeloze kut competitie is het ook.
alleen nog de wedstijden van PSV checken de rest kijk ik niet meer of er moet geen buitenlandse match op zijn.
haha MADquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
alleen nog de wedstijden van PSV checken de rest kijk ik niet meer of er moet geen buitenlandse match op zijn.
Hahahahaha uitermate woedendquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
PSVJLquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Nee, ADO is in vorm.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen een in deze vorm verkerende psv, acht ik het niet onmogelijk.
Haha mooi.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Wat ben je toch heerlijk mad. Ga janken mocroquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Hoe was de minuut stilte?quote:Op zondag 20 november 2016 03:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha mooi.
Psv wel beste uitsupporters tot nu toe.
mad. huilen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Kies je nog het saaiste team uit ookquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Het stormt nog niet echt in het Parkstad Limburg Stadion.quote:Op zondag 20 november 2016 12:49 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer zit er weer heerlijk in in het stadion overigens
Gelukkig is het droog, anders hadden we ook nog te maken met een kolkende voetbaltempelquote:Op zondag 20 november 2016 12:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het stormt nog niet echt in het Parkstad Limburg Stadion.
Ik denk dat misschien Excelsior nog wel meer toevoegt over de afgelopen x aantal jaar dan Roda. Roda heeft alleen dat jaar gehad onder Veld van Harmhoven dat ze het even leuk deden maar dat was ook geen voetbal om je vingers bij af te likkenquote:Op zondag 20 november 2016 12:59 schreef Caland het volgende:
Roda is al een jaar of 15 ofzo absoluut geen toevoeging aan de eredivisie. En dat is best knap
Toen met Malki was Roda best genotquote:Op zondag 20 november 2016 12:59 schreef Caland het volgende:
Roda is al een jaar of 15 ofzo absoluut geen toevoeging aan de eredivisie. En dat is best knap
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:50:26Er wordt bekeken of het wel veilig is om vandaag in De Kuip te spelen. Door de harde wind is al een reclamebord naar beneden gevallen. reageer retweet
Mooi, laat die boel maar in elkaar donderenquote:Op zondag 20 november 2016 13:05 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 20-11-2016 om 12:50:26Er wordt bekeken of het wel veilig is om vandaag in De Kuip te spelen. Door de harde wind is al een reclamebord naar beneden gevallen. reageer retweet
quote:Op zondag 20 november 2016 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, laat die boel maar in elkaar donderen
twitter:Feyenoord twitterde op zondag 20-11-2016 om 13:06:19Feyenoord - PEC Zwolle gaat door. De situatie in De Kuip is vanmiddag veilig genoeg om gewoon te kunnen spelen. Tot… https://t.co/EbhVzRFr4U reageer retweet
Verdomme, nog meer mogelijkheden tot studie-ontwijkingquote:Op zondag 20 november 2016 13:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:Feyenoord twitterde op zondag 20-11-2016 om 13:06:19Feyenoord - PEC Zwolle gaat door. De situatie in De Kuip is vanmiddag veilig genoeg om gewoon te kunnen spelen. Tot… https://t.co/EbhVzRFr4U reageer retweet
Opheffen dat Ajaxquote:Op zondag 20 november 2016 13:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En van dit Roda
SOOOOOWWW jinx van mij
quote:Op zondag 20 november 2016 13:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Viel er maar een reclamebord op hemquote:Op zondag 20 november 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
Joep Schreuder nu met gevaar voor eigen leven in de Kuip op NPO1.
Oorlogscorrespondenten in Syrie hebben het maar makkelijk in vergelijking met Joeperdepoepquote:Op zondag 20 november 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
Joep Schreuder nu met gevaar voor eigen leven in de Kuip op NPO1.
Welnee man.quote:Op zondag 20 november 2016 13:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen met Malki was Roda best genot
De Helene hypequote:Op zondag 20 november 2016 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
Zou hij Helene een dikke 8 geven?
Ik ben heel erg blij dat die van den Brom hype is gaan liggen. Aan de andere kant zou het wel genot zijn om hem Ajax te zien trainen.quote:Op zondag 20 november 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Humor dat ze bij AZ Roda JC denken kapot te spelen met fucking Muhren, Rienstra en Luckassen.
Brom zit niet op de bank vandaag, dat is het hele probleem.quote:Op zondag 20 november 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben heel erg blij dat die van den Brom hype is gaan liggen. Aan de andere kant zou het wel genot zijn om hem Ajax te zien trainen.
Oh kut.quote:Op zondag 20 november 2016 13:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brom zit niet op de bank vandaag, dat is het hele probleem.
Dit is best een domme post. Hij heeft twee weken met de boel een plan uit kunnen denken om Roda te kunnen bestrijden.quote:Op zondag 20 november 2016 13:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brom zit niet op de bank vandaag, dat is het hele probleem.
Mijn post klopt tochquote:Op zondag 20 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is best een domme post. Hij heeft twee weken met de boel een plan uit kunnen denken om Roda te kunnen bestrijden.
Van den Brom moet net als De Boer er tien jaar over doen voor hij zijn ideale elftal in het seizoen heeft uitgedacht.quote:Op zondag 20 november 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben heel erg blij dat die van den Brom hype is gaan liggen. Aan de andere kant zou het wel genot zijn om hem Ajax te zien trainen.
Die Luckassen is ontzettend matig, maar hopelijk zien ze dat in Alkmaar niet in.quote:Op zondag 20 november 2016 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Humor dat ze bij AZ Roda JC denken kapot te spelen met fucking Muhren, Rienstra en Luckassen.
Ben je bang voor AZ of wat?quote:Op zondag 20 november 2016 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Luckassen is ontzettend matig, maar hopelijk zien ze dat in Alkmaar niet in.
Bedankt dat je de grap even uitlegt.quote:Op zondag 20 november 2016 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaan ze nu parkeren in Kerkrade.
De Roda storm zal nu wel gaan liggen.quote:Op zondag 20 november 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt.
Ik heb hem in mijn manager.quote:
Het is overgewaaid?quote:Op zondag 20 november 2016 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Roda storm zal nu wel gaan liggen.
Bedankt voor het geven van de definitie van hype. Hafcfan weet hier alles van overigensquote:
Hafcfan is zelf een hype.quote:Op zondag 20 november 2016 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van de definitie van hype. Hafcfan weet hier alles van overigens
Hoe kan ajax hier niet van winnen dan?quote:Op zondag 20 november 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is best eetn domme post. Hij heeft twee weken met de boel een plan uit kunnen denken om Roda te kunnen bestrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |