Mini.quote:Op zondag 18 november 2018 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
IS DIT groot of klein
Halve haanquote:
Komt omdat je door de jaren heen een smerig vet varken bent geworden.quote:Op zondag 20 november 2016 11:04 schreef Noisecontrollers het volgende:
Zelden zo'n terechte klacht gelezen!
Lijkt ook wel alsof er minder in zit, vroeger kreeg ik de laatste happen echt met moeite weg maar nu zonder enig probleem. Heb regelmatig nog steeds een hongergevoel dan..
Daar gaat dan weer 7,50 door de plee..
Bij HAS in Rotterdam is een grote nog wel 6 euro dacht ik, maar die zijn ook echt klein
clownquote:Op zondag 18 november 2018 17:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik gooi nooit iets weg.. mijn afvalcontainer heb ik drie keer laten legen dit jaar..
Jij gooit nogal veel weg daarentegen.. verpakkingsmateriaal.. brandstof/energie (om het steeds te halen en de productie) en bergen tijd..
Vertel me maar hoe jij je krop sla koopt.. een halve ja?
Gebakken vlees blijft ook een minimaal week goed in de koeling.. (die shoarmareepjes helemaal want die zijn gezouten)quote:Op zondag 18 november 2018 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
clown![]()
een krop sla kun je meerdere dagen in je koelkast goed houden
het gaat natuurlijk om producten als vlees en vis
Buiten de steden gewoon 10+ hoor..quote:Op zondag 18 november 2018 18:50 schreef Mark031 het volgende:
Tegenwoordig kost kapsalon rond de 8 euro. Heb zelfs plekken gezien waar je 9,50 betaalt voor een grote.
Antiek inderdaad.. totaal andere haarmode nuquote:Op zondag 18 november 2018 19:08 schreef Atak het volgende:
Mensen die niet zien dat dit van 2016 is.
quote:Op zondag 18 november 2018 19:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gebakken vlees blijft ook een minimaal week goed in de koeling.. (die shoarmareepjes helemaal want die zijn gezouten)
En vis net zo..
Verse rauwe dagvis kun je ook 7 dagen bewaren.. (vissers zijn ook een week van huis.. en dan moet het nog verkocht/verhandeld.. en dan nog gegeten.. ben je 10 12 dagen verder..) en met wat zout nog veel langer.. (tot meerdere jaren)
Met je clown..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |