Kleinquote:Op zondag 18 november 2018 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
IS DIT groot of klein
Klein.. of ze hebben reuzenkomkomkomkomkommers gebuikt..quote:Op zondag 18 november 2018 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
IS DIT groot of klein
Precies dit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
5 euro is al teveel voor die chemische aids
Goeden kickquote:
Denk dat mensen die niet vrijwillig kapsalons eten eerder hulp nodig hebbenquote:Op zondag 18 november 2018 16:19 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die vrijwillig regelmatig kapsalon eten... zijn niet helemaal goed denk ik.. daar is iets flink misgegaan. Dat is het resultaat van minimaal 10 jaar doorlopende emotionele schade toegebracht door misbruikende ouders of pooiers of ander gespuis.
Deze mensen hebben hulp nodig.
Ik knal alleen nog maar supermarktaanbiedingshoarmareepjes onderde grille in mn oven.. 4 euro per kilo.. Krop sla.. een komkommer.. beetje saus maken of ik pak zo'n bakje houmoes erbij.. En een doos lahmacun'squote:Op zondag 18 november 2018 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terechte klacht. Waanzin, die prijzen.
Uit protest koop ik ze niet meer.
jij snapt niet dat de turk nog andere zaken moet doorberekenen in zijn prijs? Hij heeft arbeidskosten en hij moet waarschijnlijk ook nog is de huur betalen van het pand enzovoorts enzovoorts en aangezien de prijzen overal aan het stijgen zijn zal het vlees misschien ook nog is duurder zijn geworden.quote:Op zondag 18 november 2018 16:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik knal alleen nog maar supermarktaanbiedingshoarmareepjes onderde grille in mn oven.. 4 euro per kilo.. Krop sla.. een komkommer.. beetje saus maken of ik pak zo'n bakje houmoes erbij.. En een doos lahmacun's
Helaaspindakaas voor de turk met grootheidswaanzin..
Maargoed.. kapsalon was nooit echt mijn favoriet.. doe mij de patat er maar los bij.. en warme sla is ook niets
Waar heb ik het nou weer over gezond.. of de porties die ik eet?quote:Op zondag 18 november 2018 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt niet dat de turk nog andere zaken moet doorberekenen in zijn prijs? Hij heeft arbeidskosten en hij moet waarschijnlijk ook nog is de huur betalen van het pand enzovoorts enzovoorts en aangezien de prijzen overal aan het stijgen zijn zal het vlees misschien ook nog is duurder zijn geworden.
Dus dat de prijzen ook bij de turk stijgen is allemaal logische. Klacht is dus onterecht.
Shaorma vlees is sowieso niet zo gezond, bij de turk niet en in de supermarkt ook niet.
Bij de turk zal het nog iets minder zijn dan als je in de supermarkt koopt. Bewerkt vlees is gewoon heel erg slecht. Het verzuurt je lichaam heel erg.
Ik snap sowieso niet hoe mensen die grote bakken met vlees op kunnen krijgen.
Een normale portie vlees is denk ik tussen 200 en 250 gram wat een normaal persoon naar binnen dient te schuiven alles wat daarboven komt is nog ongezonder dan het al is.
quote:
quote:
eerlijk gezegd welquote:Op zondag 18 november 2018 17:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij koopt elke dag voor 1 portie en kookt ook elke dag die ene portie
Ik eet geen kilo vlees, een doos lahmacun's (vier stuks) een krop sla en een komkommer op..quote:Op zondag 18 november 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eerlijk gezegd wel
ik ben niet iemand die grote hoeveelheden koopt om weer in te vriezen
maar daar is niets mis mee trouwens
Ik hou gewoon niet van ontdooien....
klein verpakkingen hoeven niet voorgesneden te zijn...quote:Op zondag 18 november 2018 17:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik eet geen kilo vlees, een doos lahmacun's (vier stuks) een krop sla en een komkommer op..![]()
Al die voorgesneden klein verpakte rommel hoef ik echt niet..
Ik gooi nooit iets weg.. mijn afvalcontainer heb ik drie keer laten legen dit jaar..quote:Op zondag 18 november 2018 17:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klein verpakkingen hoeven niet voorgesneden te zijn...
Ik hou gewoon niet van weggooien en bewaren....
quote:Op zondag 18 november 2018 17:52 schreef DeAfgeleide het volgende:
Altijd fijn als mijn topics worden gekickt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |