wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:29 schreef vigen98 het volgende:
komt door de nederlanders die steeds meer gaan kopen waardoor de prijs stijgt
hater.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
5 euro is al teveel voor die chemische aids
Ik dacht dat je het over de prijs van een haircut hadquote:Op zaterdag 19 november 2016 17:27 schreef haan33 het volgende:
Waar je vroeger voor 5eu een grote bak eten at, betaal je nu 7-10eu voor een kapsalon.
klacht: godenvoer wordt overpriced
Net als het aantal calorieën, schandequote:Op zondag 20 november 2016 02:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
De prijs wordt kunstmatig hoog gehouden bruur. Belachelijk dat de AFM en de NVWA hier nog geen stokje voor hebben gestoken!!! Het is een complot van de VVD.
Wat lulst dau nou uit dien speknek seun, smoarige kwallerabhasses.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:27 schreef Geelman het volgende:
In Zoet nog 6,5 eu voor kappa groot.
Die van HAS vind ik wel fijn aangezien de frietjes heel dun zijn en je niet de verhouding 50% friet 10% vlees en 40% overige salade en saus erop zit.quote:Op zondag 20 november 2016 11:04 schreef Noisecontrollers het volgende:
Zelden zo'n terechte klacht gelezen!
Lijkt ook wel alsof er minder in zit, vroeger kreeg ik de laatste happen echt met moeite weg maar nu zonder enig probleem. Heb regelmatig nog steeds een hongergevoel dan..
Daar gaat dan weer 7,50 door de plee..
Bij HAS in Rotterdam is een grote nog wel 6 euro dacht ik, maar die zijn ook echt klein
quote:Op maandag 21 november 2016 00:15 schreef TwisterNederland het volgende:
Als je die 7,50 nou opzij legt kun je er veel betere dingen mee doen.
Geen schulden maken ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |