Dat is jammer.quote:Op maandag 21 november 2016 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik. Samen met een 'het maakt toch niet uit wat ik vind, ik verander er niks aan' 'druppel/gloeiende plaat'
Het is echt een soort desintresse.
Ik vind het ook jammer, oprecht. Ik heb als 14-jarige zelfs geprobeerd mijn ouders voor mij te laten stemmen,, maar dat wilde ze ook niet.quote:Op maandag 21 november 2016 11:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ik denk ook dat het echte verschil op andere plekken wordt gemaakt, maar te denken dat het niets uitmaakt is toch wel een aanzienlijke misvatting.
Nja het is uiteindelijk voor mij een combinatie van dingen. Want iedere partij heeft wel iets dat voor mij niet voordelig is. Afhankelijk van hoe nadelig het voor mij is zal het doorslaggevend zijn.quote:Op maandag 21 november 2016 11:20 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Echt? Dus als een partij een beleid heeft waarvan jij denkt: 'jep, duidelijk het beste voor de maatschappij' maar het blijkt dat jij persoonlijk iets meer belasting moet gaan betalen of een bepaald voordeel niet meer krijgt, dan stem je daar niet op?
Meer lasten, meer overheid, meer omverdelen, meer nivilerenquote:Op maandag 21 november 2016 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dus wel. Als ik denk dat dat voor de maatschappij beter is. Versneld afschaffen HRA is daarvan een voorbeeld. In mijn nadeel, ben toch voor.
Niet meer overheid. Absoluut wel heel veel meer nivelleren graag.quote:Op maandag 21 november 2016 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer lasten, meer overheid, meer omverdelen, meer nivileren
Ik vind het ook niet erg. Leuk juist wel!quote:Op maandag 21 november 2016 12:23 schreef Myraela het volgende:
Huh, wat is daar veel werk aan dan? Ik vind dat altijd wel chill om te doen.
Ik stem voor bepaalde principes, niet voor de uiteindelijke verdeling van zetels. Als iedereen dat nou netjes zou doen..quote:Op maandag 21 november 2016 12:27 schreef derLudolf het volgende:
Stemmen op iets als een piraten partij vind ik nog dommer als niet stemmen vind ik. Met max 1 zetel heb je toch niks in de melk te brokkelen
De PvdD heeft anders een flinke stempel gedrukt toen ze net begonnen waren.quote:Op maandag 21 november 2016 12:27 schreef derLudolf het volgende:
Stemmen op iets als een piraten partij vind ik nog dommer als niet stemmen vind ik. Met max 1 zetel heb je toch niks in de melk te brokkelen
Dan wordt het vormen van een Kamermeerderheid nog lastiger.quote:Op maandag 21 november 2016 12:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik stem voor bepaalde principes, niet voor de uiteindelijke verdeling van zetels. Als iedereen dat nou netjes zou doen..
De gehele kamer gaat dan toch niet naar hem luisteren?quote:Op maandag 21 november 2016 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De PvdD heeft anders een flinke stempel gedrukt toen ze net begonnen waren.
En aangezien onze voltallige TK werkelijk de ballen snapt van internet, zou ik heel erg graag zien dat de Piratenpartij een zetel zou krijgen.
Ja, je kunt óók met één zetel een flinke stempel drukken. Zie PvdD.quote:Op maandag 21 november 2016 12:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De gehele kamer gaat dan toch niet naar hem luisteren?
wat verstandig.quote:Op maandag 21 november 2016 12:40 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn een aantal principes die voor mij dealbreaker zijn. Ik zal bijvoorbeeld nooit stemmen op een partij die tegen abortus is, zelfs al zou ik het met álle andere punten eens zijn. Drugsbeleid vind ik ook van aanzienlijk belang omdat het huidige beleid een veel te hoge prijs heeft, zowel in geld als in maatschappelijke schade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |