Duluth is de laatste op de Great Lakes. Daar laden we voor Europa. Vanaf dan is t nog een groot vraagteken. Heb nog 7 weken te gaan.quote:Op maandag 21 november 2016 09:07 schreef mjan het volgende:
[..]Tof. Hoeveel stops moet je nog?
En mooie skyline, wederom!
Over het algemeen klopt dat meestal welquote:Op maandag 21 november 2016 09:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of het accent in de serie in het echt ook zo is
Je bent dus nog wel even aan het dobberenquote:Op maandag 21 november 2016 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duluth is de laatste op de Great Lakes. Daar laden we voor Europa. Vanaf dan is t nog een groot vraagteken. Heb nog 7 weken te gaan.
Ik vermaak me welquote:Op maandag 21 november 2016 09:41 schreef mjan het volgende:
[..]
Je bent dus nog wel even aan het dobberenLeuke mensen aan boord?
Yepquote:Op maandag 21 november 2016 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie foto's Frantic.
En waarom geen taxi's meer na zonsondergang? Te gevaarlijk?
Ik ben nu bij seizoen 7quote:Op zondag 20 november 2016 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof, welk seizoen kijk je?
Ik zou het wel heel tof vinden als je wat voor me wilt halenIk ga nog even kijken of ik via eBay ofzo iets kan vinden dat redelijk geprijsd is. Nou ja, de prijzen zijn het wel waard maar de verzendkosten zijn zo hoog...
SP een beetje links noemenquote:Op maandag 21 november 2016 10:33 schreef gcjoel het volgende:
Ik stem meestal een beetje links![]()
Laatste keer SP dacht ik, mijn vriend verdiept zich er meestal niet in dus die stemt wat ik stem
Dat heb ik ruim 10 jaar geprobeerd, en inmiddels opgegeven. Is zinloos. Het boeit ze niet, ze willen het niet.quote:
Dat snap ik nooit zo. Je stemt toch voor een hele samenleving, niet alleen vanwege de voordelen die jij eruit haalt?quote:Op maandag 21 november 2016 10:28 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje stemde altijd VVD 'omdat ze ondernemer is', maar er is vrijwel niets van de VVD waar ze het mee eens is.
Waarom boeit het ze niet?quote:Op maandag 21 november 2016 11:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heb ik ruim 10 jaar geprobeerd, en inmiddels opgegeven. Is zinloos. Het boeit ze niet, ze willen het niet.
Ze vinden het niet interessant. het is een soort gelatenheid, een 'het zal allemaal wel'.quote:
Zo denk ik erover. Maar ik heb het idee dat veel (de meeste?) mensen alleen naar hun eigen (economische) belangen kijken...?quote:Op maandag 21 november 2016 11:15 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo. Je stemt toch voor een hele samenleving, niet alleen vanwege de voordelen die jij eruit haalt?
Ik stem in principe op wat voor mij het beste is.quote:Op maandag 21 november 2016 11:15 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo. Je stemt toch voor een hele samenleving, niet alleen vanwege de voordelen die jij eruit haalt?
Wellicht kunnen ze het zich veroorloven omdat er voor hen niets op het spel staat of lijkt te staan?quote:Op maandag 21 november 2016 11:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze vinden het niet interessant. het is een soort gelatenheid, een 'het zal allemaal wel'.
Mijn vader z'n argument blijft zo'n beetje: 'Ik stem niet, maar ik zeur ook niet'
Echt? Dus als een partij een beleid heeft waarvan jij denkt: 'jep, duidelijk het beste voor de maatschappij' maar het blijkt dat jij persoonlijk iets meer belasting moet gaan betalen of een bepaald voordeel niet meer krijgt, dan stem je daar niet op?quote:Op maandag 21 november 2016 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik stem in principe op wat voor mij het beste is.
Als een partij dingen wil invoeren die voor mij nadelig zijn stem ik daar niet op hoor!
Ik dus wel. Als ik denk dat dat voor de maatschappij beter is. Versneld afschaffen HRA is daarvan een voorbeeld. In mijn nadeel, ben toch voor.quote:Op maandag 21 november 2016 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik stem in principe op wat voor mij het beste is.
Als een partij dingen wil invoeren die voor mij nadelig zijn stem ik daar niet op hoor!
Ja, zoiets denk ik. Samen met een 'het maakt toch niet uit wat ik vind, ik verander er niks aan' 'druppel/gloeiende plaat'quote:Op maandag 21 november 2016 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze het zich veroorloven omdat er voor hen niets op het spel staat of lijkt te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |