Weenie. Daten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet meer?
Nee ben ik niet
eventueel zou het ooit zover kunnen komen en zal ik er voor zwichten, jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
je zou je wel laten sucken door kerel?
weenie, ligt eraan hoe je eruit zietquote:
Oh ik vond het altijd wel leuk maar het duurde zolang tot seizoen 7 op Netflix kwam.. ik ben gewoon kwijt waar seizoen 6 nou nog weer overging. En eerlijk? Ben er ook wel beetje klaar mee. Veel andere dingen op Netflix die ik eerst wil zien. Black Mirror bijv.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gister voor de grap eerste paar afleveringen van seizoen 1 gekeken.
valt tegenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
weenie, ligt eraan hoe je eruit ziet
als ik me aangetrokken zou voelen tot een man zou de gayness me niet afschrikken of zoquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eventueel zou het ooit zover kunnen komen en zal ik er voor zwichten, jij?
mijn verwachtingen zijn wel hoog door die hunk vermeldingquote:
Oké stuur dm dan stuur ik pics en dan gaan we daten puur op uiterlijk gebaseerd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, denk dat ik wel verder ga kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vond het altijd wel leuk maar het duurde zolang tot seizoen 7 op Netflix kwam.. ik ben gewoon kwijt waar seizoen 6 nou nog weer overging. En eerlijk? Ben er ook wel beetje klaar mee. Veel andere dingen op Netflix die ik eerst wil zien. Black Mirror bijv.
solid 9/10 srsquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook niet zoveel afwas dus dan zou je voor vijf minuten afwas hier komenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig.
Maar je woont 1,5 uur ver weg.
Ik vind Emily wel leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, denk dat ik wel verder ga kijkenGeinig vermaak
En Spencer![]()
Black Mirror is echt een van de tofste series van laatste paar jaar ja.
ben jij biquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Emily wel leuk.Ik ga het nog wel verder kijken denk ik maar niet meteen.
Emily is ook cute ja. vind die andere 2 helemaal niksquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Emily wel leuk.Ik ga het nog wel verder kijken denk ik maar niet meteen.
oke is goedquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké stuur dm dan stuur ik pics en dan gaan we daten puur op uiterlijk gebaseerd.
Kan ik beter hier beetje blijven cammen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook niet zoveel afwas dus dan zou je voor vijf minuten afwas hier komen
beetje zonde
met wie cam jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik beter hier beetje blijven cammen.
vond foto tegenvallende 7/10quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn verwachtingen zijn wel hoog door die hunk vermelding
Random kerels op chatrandom.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
met wie cam jij?
ben je camboi geworden?
wat doe je daarmee dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Random kerels op chatrandom.
Is wel grappig.
Heb je ook een Chaturbate account?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel grappig.
Gekkiemagnet eerder ahahaquote:
denk je dat ik aantrekkelijk ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik me aangetrokken zou voelen tot een man zou de gayness me niet afschrikken of zo
why, beste KS. Y?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel grappig.
7 is best hoog tochquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond foto tegenvallende 7/10
jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
7 is best hoog toch
maar hunks zijn minstens 9,2
geen idee voel me nooit echt fysiek aangetrokken tot mannen ;squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik aantrekkelijk ben?
En wat was de conclusie?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt recent in KLB besproken.
was er toen nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is echt recent in KLB besproken.
Ik ben verliefd op Caleb. Maar je bent nog in het begin van de serie dus dan is dat nog niet te begrijpen. Die is op een gegeven moment zo hot.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emily is ook cute ja. vind die andere 2 helemaal niks
wat doe je dan in hemelsnaam op fokquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja
Weenie hang enkel met 10/10
Welke eps van BM heb je al gezien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Caleb. Maar je bent nog in het begin van de serie dus dan is dat nog niet te begrijpen. Die is op een gegeven moment zo hot.
Weinig. Seizoen 1 en eerste van seizoen 3. Netflix begint met afspelen bij seizoen 3.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke eps van BM heb je al gezien?
Ik spartelde met mijn beentjes van plezier toen ik zag hoe goed we op één lijn zitten. Het was pittig gay maar niemand die het zag.quote:
Hangt er van af of het leuk is.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook een Chaturbate account?
Beetje hunks kijken toch.quote:
plantsexualquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gwn genderfluid plantsexual zijn
Krijg jij eens een flinke lul tegen je gezicht vervelende klier.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet gwn genderfluid plantsexual zijn
Abs zijn altijd een pluspunt jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje hunks kijken toch.
Goede abs, dat soort dingen.
wat doen je dan als het leuk is?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af of het leuk is.
Vaak beetje kletsen gewoon.
Soms wil kerel meer.
[..]
Nee.
[..]
Beetje hunks kijken toch.
Goede abs, dat soort dingen.
wow en dan tardis wel 9/10 srs noemen. Ok zeer :squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
geen idee voel me nooit echt fysiek aangetrokken tot mannen ;s
Hoop dat je nog lang poesjesloos blijftquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg jij eens een flinke lul tegen je gezicht vervelende klier.
wij zouden eens samen iemand moeten beffenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik spartelde met mijn beentjes van plezier toen ik zag hoe goed we op één lijn zitten. Het was pittig gay maar niemand die het zag.
Moet je je voorkeuren daarop zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abs zijn altijd een pluspunt jaZijn het ariers?
DMquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doen je dan als het leuk is?
Sorry dat ik te laat ben met betalen deze maand.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk ook altijd naar mannen, vervolgens neem ik het op en ga ik op zoek naar hun persoonlijke gegevens en pers ik ze af.
wil graag beoordeeld worden op mijn innerlijk en niet uiterlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe je dan in hemelsnaam op fok
Je weet wel wiequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef zeer het volgende:
[..]
wij zouden eens samen iemand moeten beffen
Ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat je nog lang poesjesloos blijft
ik kan gebouwen ook mooi vinden zonder er per see m'n dick in te willen stekenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow en dan tardis wel 9/10 srs noemen. Ok zeer :s
Zitten er dus ook van die Epke's ertussen? LINK IN DM PLEASE.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je je voorkeuren daarop zetten.
Ik zet hem op Nederland, plus cam.
Krijg dan vrij vaak Ariërs
Jij mag dat, ik heb er een handeltje naast waar ik je filmpjes aan wulpse FOK!sters zoals Opso verkoop.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry dat ik te laat ben met betalen deze maand.
dus je zegt eigenlijk dat ik een dood object ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan gebouwen ook mooi vinden zonder er per see m'n dick in te willen steken
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wel, want je staat op m'n reservelijstje.
Hij heeft het toch over mij jezusquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je zegt eigenlijk dat ik een dood object ben?
dan hang je niet met 10/10quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil graag beoordeeld worden op mijn innerlijk en niet uiterlijk
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoek
wil hij wel een dick in jou steken? :squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over mij jezus
Btje sloppy second-ish.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoek
Verdomme man lees nou eens terugquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil hij wel een dick in jou steken? :s
zoals je vrouwvriendin doet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
Kost wel moeite hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
hopelijk wordt het gezelligquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef TARDIS. het volgende:
Supersof en ik gaan daten puur afgaand op uiterlijk
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja en dan snel je posts aanpassen, hier trap ik niet in tardis
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
een klb meet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
Nee dat kan de chai.xlsx niet aanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gezellig hier zeg
Kunnen we grtd en klb scniet gwn samenvoegen?
zit veel fruitsuikers inquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil gezond doen en sinaasappel eten, is het er niet. First world probz.
Nee ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?
nee wel cursusje reTARDIS..quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruikenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit veel fruitsuikers in
Beter eet je een blueberry
wat doet zeer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelachen. Maar ik doe wel eens klb meets dus doet ook zeer.
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veelquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruiken
Zal spiritueel voortleven zonder brainsquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veel
liever nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal spiritueel voortleven zonder brains
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |