Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Ik zit te schudden op mijn stoel nuquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:05 schreef iBenny het volgende:
Dit schuursponsje wel door en Sem niet..
Schuddebuikjes op broodquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te schudden op mijn stoel nu
Snap hem nu pasquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te schudden op mijn stoel nu
zitten alweer een paar tussen dat je denkt. Wie?? Ohjaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Mijn oog viel net op het winnaarsrijtje... maar da's best een treurige score in retroperspectief
Daarom. En dan weer Ben. Het bewijs dat ie niet goed viel bij het publiek.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Mijn oog viel net op het winnaarsrijtje... maar da's best een treurige score in retroperspectief
Ja, dacht ik bij het vorige topic ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Komt die flapdrol gewoon echt terug?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. En dan weer Ben. Het bewijs dat ie niet goed viel bij het publiek.
Kanonnenvoer!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Ali wil alleen drukken als Sanne drukt en dan schuift ie hem nu toch lekker naar team Sanne
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt die flapdrol gewoon echt terug?
Ik dacht dat jullie een grapje maakten
Nouquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef iBenny het volgende:
Hij heeft het hoofd van een snapchatfilter waarbij je gezicht wordt verkleind in je hoofd wordt afgebeeld
Was het maar een grap. We moeten het weer een keer met hem doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt die flapdrol gewoon echt terug?
Ik dacht dat jullie een grapje maakten
Wie is Jordy?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Greys het volgende:
Wordt Jordy nou de ster van de avond? Serieus?
Ali draaide, zag een neger en ging jankenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef ato het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Ik volgde het even niet
Ik vind het echt schandalig als je een oud-winnaar weer laat meedoenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar een grap. We moeten het weer een keer met hem doen.
Die net in de spoiler, kwam uit die a capella groep, waarvan ik de naam niet meer weet.quote:
En een winnares van een andere talentenjacht op dezelfde zender?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het echt schandalig als je een oud-winnaar weer laat meedoen
Net zo erg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een winnares van een andere talentenjacht op dezelfde zender?
Dat ook, maar da's dan tenminste nog een andere show... ik zie het liefst niemand die al een kans op een carriere heeft gehad terug... maar dan waren we binnen een week klaarquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een winnares van een andere talentenjacht op dezelfde zender?
Ah, ok.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die net in de spoiler, kwam uit die a capella groep, waarvan ik de naam niet meer weet.
Omdat meneer wijs ging doen tegen Waylon. Gast kan al niet tegen kritiek. Die zal Waylon vast een racist vinden, want ja, je mag tegenwoordig geen kritiek meer hebben op anderen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ali draaide, zag een neger en ging janken
Adlicious oidquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die net in de spoiler, kwam uit die a capella groep, waarvan ik de naam niet meer weet.
Seizoen 1 had niemand. Het zou toch moeten kunnen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ook, maar da's dan tenminste nog een andere show... ik zie het liefst niemand die al een kans op een carriere heeft gehad terug... maar dan waren we binnen een week klaar
Ja, dat was weer Popstar of zo. Of xfactor?quote:
ja die bedoel.quote:
Hoeveel jaar is dat eigenlijk geleden?quote:
OK dank je.. deze gast vond ik al irritant.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat meneer wijs ging doen tegen Waylon. Gast kan al niet tegen kritiek. Die zal Waylon vast een racist vinden, want ja, je mag tegenwoordig geen kritiek meer hebben op anderen.
Ik heb ook het idee dat juist nu onbekende mensen maar niet mee gaan doen omdat er toch elke keer weer wat BNérs naar voren worden gepushed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ook, maar da's dan tenminste nog een andere show... ik zie het liefst niemand die al een kans op een carriere heeft gehad terug... maar dan waren we binnen een week klaar
Heroes, David Bowiequote:
Hoe ver is hij met dat groepje gekomen? top 3?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik vond Jordy in Adlicious echt serieus knettergoed en ook nog sympathiek. Daar ligt het niet aan. Alleen die heeft ook al dat hele traject meegemaakt. Maar vooruit. Voordeel vd twijfel omdat ie solo gaat.
quote:
Dank!quote:
Hij zingt wel goed, Adlicious werd toch 2e?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik vond Jordy in Adlicious echt serieus knettergoed en ook nog sympathiek. Daar ligt het niet aan. Alleen die heeft ook al dat hele traject meegemaakt. Maar vooruit. Voordeel vd twijfel omdat ie solo gaat.
2quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ver is hij met dat groepje gekomen? top 3?
2e toch?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ver is hij met dat groepje gekomen? top 3?
quote:Adlicious is een Nederlandse popgroep die ontstond in het najaar van 2009. De groep bestaat uit Laise Sanches, Shirley Spoor en Jordy van Toornburg. De groep kreeg nationale bekendheid nadat ze de runner-up werden van het vierde seizoen van X Factor. Ze verloren de finale van Rochelle Perts met 27%.[1]
2009, jemig, echt, nou ja het voelt ook echt zo lang geledenquote:
En elke keer precies dezelfde situatie en precies dezelfde woordenquote:
Oh ja die jongen was idd goed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Greys het volgende:
Hier was ie tof.
Maar door het driestemmige.
Humberto de live-heldquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En elke keer precies dezelfde situatie en precies dezelfde woorden
quote:
Ze kunnen volgend jaar gewoon aan The Voice meedoen... in Og3ne-stijlquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Greys het volgende:
Hier was ie tof.
Maar door het driestemmige.
Ik wilde net roepen dat ik hem wel een kan gun, omdat hij zijn 2 zussen thuis heeft gelatenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kunnen volgend jaar gewoon aan The Voice meedoen... in Og3ne-stijl
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Die pseudo-diepe teksten van Ali... sodemieter toch op
Nog een groepje kweken die jaren gaan zeuren dat ze naar het ESF willen, net zolang tot ze mogen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kunnen volgend jaar gewoon aan The Voice meedoen... in Og3ne-stijl
Véél beter waren ze.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond Adlicious leuker en beter dan og3ne.
Eensquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond Adlicious leuker en beter dan og3ne.
Ik had Adlisjus best willen sturen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een groepje kweken die jaren gaan zeuren dat ze naar het ESF willen, net zolang tot ze mogen.
Liever niet.
Duizend keer liever dan Og3ne inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had Adlisjus best willen sturen.
In elk geval beter dan degenen die al solo waren zoals Nikki.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef MissJ het volgende:
Inderdaad Martijn. WAAROM nog een keer.
Ik geloof het pas als ik het zie... maar ik geloof er niet veel vanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sorry ik heb het niet meegekregen maar gaat Ben weer meedoen of wat??
Ik zal straks bovenstaand filmpje eens kijken. Naam komt me vaag bekend voor, maar ik kan niet zeggen dat ik echt nog weet hoe ze waren.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had Adlisjus best willen sturen.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval beter dan degenen die al solo waren zoals Nikki.
Nee johquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Sorry ik heb het niet meegekregen maar gaat Ben weer meedoen of wat??
Precies. Het had zo eenvoudig kunnen zijn dit jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef Greys het volgende:
Adlicious op het ESF had ik tof gevonden met een goed nummer dan wel natuurlijk.
Kak, je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zit niet op deze stem te wachten sorry!
Ik zoek een alfaman stem.
Als ie nu een schaar vast had gehad was ik een geplukte kip geweest met al die handgebaartjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:20 schreef iBenny het volgende:
Hij ziet er nog steeds uit als een kapper
Als je kijkt hoeveel achtergrondmensen hier meedoen....quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef vencodark het volgende:
Als je achtergrondzanger bent, wil je dan altijd vooraan komen te staan?
Is dat een stukje passie of ambitie die er dan gewoon bijhoort?
Een carrière als achtergrondzanger istoch ook tof.
Ik hou ook niet van dat hoge. Michael Jackson is voor mij eigenlijk de enige uitzondering.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zie weer geen alfa's.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, je hebt wel een beetje gelijk.
BEN was wel een alfaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie weer geen alfa's.
Ik wil alfa's.
Vervelend.
hij was een barebacking vocalquote:
Dan moet je de lamp uit doenquote:
racistquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb niks tegen homo's....
Maar wel tegen dit soort homo's. Jezus wat kan ik me hieraan ergeren.
Die blockhead had net een bear mee, allemaal uit Rotjeknor. Net als deze. Zoveel mogelijkhedenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb niks tegen homo's....
Maar wel tegen dit soort homo's. Jezus wat kan ik me hieraan ergeren.
Nee, met Pyke die ook meedeed met x-factorquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef kwakz0r het volgende:
Die blonde van adlicious deed het met Ben Saaauuunders, toch?
De Pyke van Sonja Silva?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, met Pyke die ook meedeed met x-factor
Die heeft vorig jaar toch nog meegedaan aan The Voice? Toen Sonja Silva nog een drilpudding was?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
En die liep over naar Sonia Silvaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja en je weet dat je er over 3 maanden nooit meer iets van gaat horen...quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:26 schreef vencodark het volgende:
Zulke lui worden behandeld alsof ze al een wereldster zijn.
Oohjaaaa, maar die is nu met Sonnepon!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is wel standaard talentenshow-verloop ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en je weet dat je er over 3 maanden nooit meer iets van gaat horen...
quote:Waylon neemt zijn taak als coach in The Voice of Holland behoorlijk serieus. De zanger gaat er alles aan doen om zijn kandidaten een goede start te geven. Daarom gaat de hele opbrengst van zijn nieuwe album Seeds, dat vrijdag onverwachts uitkwam, naar zijn pupillen.
http://www.leidschdagblad(...)ten?lref=r_regionaal
Nice!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[..]
Ik wil Roel weer terugquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die Guus toch nikszeggend... Aan Piempie kon ik me tenminste nog ergeren
Wait whut?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh gek, laat ome Sjon dat lekker betalenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan is er nog een halve stoel overquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die Guus toch nikszeggend... Aan Piempie kon ik me tenminste nog ergeren
Zeker voor iemand die erom bekend staat niet zo heel goed met het betalen van rekeningen te zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait whut?
Dat is wel heel vrijgevig.
En zingt lekker.quote:
Jaaaaaaaquote:
Dus je hebt meebetaald aan de voice?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait whut?
Dat is wel heel vrijgevig.
Nee. Alleen het eindje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Toch vind ik dit soort covers niet zo hoor...
Ja!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef iBenny het volgende:
Maan had tijdens The Voice iets wat ik niet zo leuk aan dr vond. Dat is wel redelijk verdwenen... Ze is best tof
Dat was echt gênant idd, vond ze zelf ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Greys het volgende:
Dat stukje beeld zat toch echt NUL energie in? Qua zang en dans.
Inderdaad, dat klonk werkelijk waar helemaal nergens naar... maar de nieuwe Beyonce is geboren jongensquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef Greys het volgende:
Wat een flut stukje van Maan.
Vreselijk overgewaardeerd.
Ik denk ook wel dat we van dr blijven horen. Ze blijft overal opduiken... Doen ze goed en gun ik dr welquote:
Kan je tien keer je tietjes showen in zo'n pakje, maar ik vond het serieus totaal nikszeggend. Onzeker mutserig dansje en slechte zang. Nou joepiequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klonk werkelijk waar helemaal nergens naar... maar de nieuwe Beyonce is geboren jongens
Ook alleen maar door paps, denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat we van dr blijven horen. Ze blijft overal opduiken... Doen ze goed en gun ik dr wel
Daarbij komt niemand in de buurt van Beyonce waar je ook nog moet dansen op dat nummer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat was echt gênant idd, vond ze zelf ook
Heeft zij ook al zo'n drammerige pa?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook alleen maar door paps, denk ik.
Dr pa is de producent van DWDD of late Night of een van die programma's. Die zorgt wel dat ze in beeld blijft.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft zij ook al zo'n drammerige pa?
Dit tweederangs spektakel dat wordt neergezet als god's gift to disco... mijn bek valt open bij zoveel kritiekloos geaccepteerde meukquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Greys het volgende:
Heb het idee dat we deze discoles (hoe tof ook) nou al honderd keer op tv hebben gezien. In docu's en het programma van Leo zelf. Zelfs deze filmpjes kan ik dromen.
Tuurlijk, daarom zat ze toch 4-5x bij pauw als esf deskundigequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal er natuurlijk wel mee te maken hebben, maar ze zal het ook wel aan zichzelf te danken hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
DICK.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is het laatste wat jullie hebben gegeten?
Pauwquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dr pa is de producent van DWDD of late Night of een van die programma's. Die zorgt wel dat ze in beeld blijft.
Nee dat moet je ook niet willen proberenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarbij komt niemand in de buurt van Beyonce waar je ook nog moet dansen op dat nummer.
Hoeft ook niet.
Toen trok ik bijna al mijn haar uit mijn hoofd. Hoe durf je zo iemand als ESF deskundige te nemenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom zat ze toch 4-5x bij pauw als esf deskundige
Ik vind het een piepstem qua geluid maar ze heeft wel een gunfactor en is ze zichzelf, zet zichzelf voor joker, etc.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal er natuurlijk wel mee te maken hebben, maar ze zal het ook wel aan zichzelf te danken hebben.
Ik volg dr op Snapchat en is wel echt bijna elke dag bezig met iets in de media of op een podium
Ach ze werd gevraagd en heeft het gedaan. Ze verkoopt het niet omdat ze het per se wil doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee dat moet je ook niet willen proberen
En amper oud genoeg om 'de zeven droge jaren' te hebben meegekregen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen trok ik bijna al mijn haar uit mijn hoofd. Hoe durf je zo iemand als ESF deskundige te nemennooit meegedaan, geen enkele link.
Ik zit me nu al 20 minuten te verbazen op deze promoshow terwijl het de middelmaat van een gemiddelde dinershow niet overstijgtquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef Greys het volgende:
Heb weinig tegen het meisje zelf hoor. Zal best lief zijn. Maar ik word gek van dat gehype van jongelui die eigenlijk niet écht heel goed zijn.
Ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef PinkLow het volgende:
Ik wens jullie een fijn weekend verder. Tijd voor Netflix
Bizar hè? Ik word er nog net niet agressief vanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit me nu al 20 minuten te verbazen op deze promoshow terwijl het de middelmaat van een gemiddelde dinershow niet overstijgt
Maar dan moet hij hier blijven om erover te praten, laat ze hem liever weer sturen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Greys het volgende:
Beter nemen ze Waylon als ESF deskundige. Meegedaan en goede smaak en stijl.
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit me nu al 20 minuten te verbazen op deze promoshow terwijl het de middelmaat van een gemiddelde dinershow niet overstijgt
Dat er niemand eens de vloer aanveegt met dit programma... dat kritiekloze geplug van Humberto altijd... ja ik weet dat het commerciele tv is maar dan nogquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar hè? Ik word er nog net niet agressief van
Leuk dat je in je eentje kan vermaken😚quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:08 schreef Greys het volgende:
Waylon is ook gewoon een wandelende muziekencyclopedie hè
Gezellig hier hè in je eentje Greys. Nou!
Marco zorgde ook voor die spanning. Je kunt Anouk namelijk ook laten lullen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:40 schreef ato het volgende:
Ik vind het raar dat ze het achteraf zegt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Anouk geweldig vond in het begin als coach, maar het minder leuk vond tijdens de laatste afleveringen. Dat vond ik ook van Marco.
Ik vind het prettig hoe Waylon zijn kritiek geeft, eerlijk maar op een goede en onderbouwende manier.
En ja als tv kijker merk je dat het meer ontspannen aan toe gaat dan verleden jaar.
Nog 😝quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik vond Marco z'n tegeltjesgeneuzel echt een tikkie irritant worden. Guus is ook zo'n zemelaar, maar daar komt het nog íets echter over.
Sanne durft dat vast ook niet, maar is te stom om te snappen wat ze nou precies heeft gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco zorgde ook voor die spanning. Je kunt Anouk namelijk ook laten lullen.
Maar hij is dus niet die oude rot in het vak die zo lief is. Hij is net zoveel ego als Anouk. Maar we horen het voor het eerst nu want niemand durft
Ja, doe als Peen, en doe tablet vs tvquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik moet vanavond kiezen tussen The Voice en de nieuwe Gilmore Girls
TIENquote:Op vrijdag 25 november 2016 11:24 schreef Pheno het volgende:
Oh wacht, die zijn on demand? Dan kijk je morgen toch alles al bankhangend?
Die tien uur langer maken dan ook niet meer uit.quote:
Hahaha is toch ook zo..quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die tien uur langer maken dan ook niet meer uit.
Dat zóu je inderdaad zeggen...quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die tien uur langer maken dan ook niet meer uit.
Ik keek af en toe een aflevering, ik vind het wel een echte vrouwen serie.quote:
Hopelijk ook mijn eten waar ik een uur op wacht (wat er ook bij stond..dat het wat langer kon duren).quote:
Wat voor lekkers heb je besteld?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk ook mijn eten waar ik een uur op wacht (wat er ook bij stond..dat het wat langer kon duren).
Uhm nou Grieks, omdat ik een beetje geblesseerd ben vandaag.quote:
beftikkie?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uhm nou Grieks, omdat ik een beetje geblesseerd ben vandaag.
Grieks is lekker. Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uhm nou Grieks, omdat ik een beetje geblesseerd ben vandaag.
Dat is meer jouw specialiteit...ik ging voor de vleesspies.quote:
Stoeptegelknuffelenquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Grieks is lekker. Wat heb je gedaan?
ja dat past niet bij een pot idd, die knuffelt liever met een vrouw.quote:
Ik hoop dat je Lorelai bedoelt want Rory is nog steeds een satéprikkerquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:21 schreef ato het volgende:
[..]
Ik keek af en toe een aflevering, ik vind het wel een echte vrouwen serie.
Wat is die Rory dikker geworden zeg.
Ben Saunders?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een gruwelijk lekkere man die goed kan zingen.
Ben Saunders komt vandaagquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe volgend jaar mee.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |