Fapje inzettenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al gepoept, eerder op de avond. Was een hele bevalling.
Hou je mond maar weer dicht.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat je uitwonen. Vast wel iemand te vinden.
http://m.marokko.nl/forum(...)lam-en-seksualiteit/quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
waar vind ik een nieuw belpartner, mn vriendin is nu altijd bezig ofzo
Oké ik doe chips in twee bakjes en dan neuk ik je van achteren terwijl jij chips eet en ik ook chips eet van je rug.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben lui en wil chips eten. Kan dat tegelijk?
Omg, deal! Doen we!quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké ik doe chips in twee bakjes en dan neuk ik je van achteren terwijl jij chips eet en ik ook chips eet van je rug.
goed punt ;pquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:26 schreef Amarantha het volgende:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
En hoe..quote:
Dacht dat het al uitgestorven was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
En hoe..
het is misschien raar, maar ik draag vaak geen BH. Het voelt beter zonder dan met.
Nu zei mijn Turkse vriendin dat dit niet is toegestaan.
Ik zou niet weten waarom niet. Het is niet te zien.
wat vinden jullie?
EN NEE!! HET HEEFT NIKS SEKSUEEL TE BETEKENEN!!!
Wanneer samen jonko klappen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meisje... Uhm ok. Klinkt echt alsof ik 12 ben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |