SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Goedenavondquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Moira.rar beschikbaar!! DM voor download.
Ik zie haar liever livequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Moira.rar beschikbaar!! DM voor download.
Komt door die moira.rar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft het vermoeden dat alle luisteraars daadwerkelijk zijn gaan dagdromen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft het vermoeden dat alle luisteraars daadwerkelijk zijn gaan dagdromen
Rap-achtigs is de juiste term. Het is ietwat triestigquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
Waarschijnlijk het enige nummer waarin Dusty Springfield zich waagde aan iets rap-achtigs. Het stamt uit 1990; Daydreaming.
Klopt. Maar het nummer heb ik wel altijd sterk gevondenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rap-achtigs is de juiste term. Het is ietwat triestig
Absoluutquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schrijft een note to self: meer jaren 90-danceklassiekers draaien
Snoeiharde metalenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet ook nog wat nieuwe muziek kwijt
Maar ik zal de uitzending een beetje bijsturen naar jullie wens
*phew*quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Mag ik op het zeldzame PI-gebruik in mijn vorige post wijzen?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb beide versies maar eens even gegrabt vanavond
Ik heb nu pas 3 nummers voor mijn show van morgenavondquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Er staat slechts 7 uur en 53 minuten aan muziek klaar voor de themashow...
Klinkt als goed vermaak als ik weer een lange vlucht hebquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Er staat slechts 7 uur en 53 minuten aan muziek klaar voor de themashow...
Ik durf ook nog te zeggen dat het een absolute topshow gaat worden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 3 nummers voor mijn show van morgenavond
Ik blijf er bij zitten als je het niet erg vindquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
Paar minuutjes langer door, waardoor ik nog een nummer extra kwijt kan.
Eerst even reclame voor de Nederlandse formatie Klyne. Ik klaag al weken dat 3FM dit nummer niet draait, maar deze week is het zowaar twee keer gedraaid. Water Flow.
Ze hebben zo'n fijne, unieke sound. Paralysed, Closer en (in iets mindere mate) Don't Stop zijn ook erg fijne nummers.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Nummer klinkt tot nu toe best goed. Doet mij aan de sfeer/sound van een ander nummer denken maar kom zo snel niet op wie met wat.
Dank je wel voor het draaien. Het was een aangename showquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit was eigenlijk het beoogde slotnummer, maar hierna komt nog een kort toetje. The Starting Line komt van het vierde (volle) album van Keane, Strangeland, uit 2012.
Graag gedaan. Leuk dat je bent blijven luisterenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je wel voor het draaien. Het was een aangename show
90s waren tofquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Leuk dat je bent blijven luisteren
Ik zal volgende keer nog wat meer jaren 90 uit de kast trekken
Volgende keer meer.quote:
Graag gedaanquote:
Boodschap begrepen ik klik nietquote:
quote:
Dat zal een goede show worden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog met een show bezig voor morgen
Ik heb mijn show openerquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal een goede show worden.
Ik zat te chatten via WA met een hele goede (tijdelijk vergeten) vriendin. Ik mis haar eigenlijk wel heel erg.... Maar ik denk dat ze dat wel begrepen heeft inm.
Ik ben echt benieuwd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijn show opener
Vergeten? dat ben ik vergeten
Ik ga of om 20:00 uur draaien (staat nu op het rooster), of om 22:00 uur als ik Vout kan verleiden om een uurtje eerder te beginnenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd.
Vanaf hoe laat begint je show?
Je hebt mn 06 dus stuur me svp een app om me te herinneren. Mijn geheugen is zo slecht dat ik het morgen wellicht vergeten ben....quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga of om 20:00 uur draaien (staat nu op het rooster), of om 22:00 uur als ik Vout kan verleiden om een uurtje eerder te beginnen
Zal ik doenquote:Op zaterdag 19 november 2016 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt mn 06 dus stuur me svp een app om me te herinneren. Mijn geheugen is zo slecht dat ik het morgen wellicht vergeten ben....
Toevallig ook nog in mijn show gedraaid, gisterenavondquote:
Dat valt mee dan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 07:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig ook nog in mijn show gedraaid, gisterenavond(Net als het nummer Egomaniac).
Het ziet er wat statisch uit allemaal, maar Phil Oakey is wel goed bij stem.
Joanne is een zoutzak, type Annie Schilder met Jerney Kaagman syndroom, maar Susan is levendig en cute...quote:Op zaterdag 19 november 2016 07:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig ook nog in mijn show gedraaid, gisterenavond(Net als het nummer Egomaniac).
Het ziet er wat statisch uit allemaal, maar Phil Oakey is wel goed bij stem.
hebben jullie nog gemeet ?quote:
Onder het genot van tonic en thee even bijgepraat, ja...quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:14 schreef just me het volgende:
mogguh
[..]
hebben jullie nog gemeet ?
mooi zoquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder het genot van tonic en thee even bijgepraat, ja...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt mn 06 dus stuur me svp een app om me te herinneren. Mijn geheugen is zo slecht dat ik het morgen wellicht vergeten ben....
Ik heb ze jaren geleden, in 2001 of zo, ooit eens kort live zien optreden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joanne is een zoutzak, type Annie Schilder met Jerney Kaagman syndroom, maar Susan is levendig en cute...
quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lag om kwart voor 1 in bed en vanochtend zei Symph: je ziet eruit alsof je onder de tram hebt gelegen. En bedankt...
het was het waard. Symph heeft niet eens gemerkt dat ik thuiskwam. Echt, die slaapt nog door als het hele huis om hem heen instort.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:24 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad
tsssk hij had best wakker kunnen blijven tot je veilig thuis wasquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was het waard. Symph heeft niet eens gemerkt dat ik thuiskwam. Echt, die slaapt nog door als het hele huis om hem heen instort.
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:20 schreef ToT het volgende:
Super leuke dag gehad in een oude steenkolenmijn in België!
Hier!quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Waar was je geweest?
Nice.....quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Steenkolenmijn_van_Hasard
Foto's volgen nog!
cursus schoorsteen pietquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nice.....
Heb je een rondleiding gehad, of zelf rondgelopen?
Muppet show toch?quote:
Zelf rondgelopen tussen een redelijk aantal andere dagjesmensen!quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Nice.....
Heb je een rondleiding gehad, of zelf rondgelopen?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf rondgelopen tussen een redelijk aantal andere dagjesmensen!
zonder al teveel moeitequote:
Oh? Vertel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
300 plantjes is best een leuke opbrengst.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:15 schreef just me het volgende:
wat mot je ?
zo zie ik er helemaal niet uit
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:22 schreef just me het volgende:
Heb jij iets met Amsterdam Melting ?
iets met dit nummer ?quote:
Zou je niet gewoon met 1 beginnen?quote:
ow ja, laat ik dat maar doen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon met 1 beginnen?
je bent die stank zeker allang gewendquote:
Tot zo.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:29 schreef just me het volgende:
* just me is er even vandoor en komt straks weer terug
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben nog even doorloopje van mijn show aan het doen, dan de boel klaarzetten, koffie drinken en dan tune ik bij Vout in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |