na te hebben gezegd "als je sorry zegt is er niets aan de hand lieverd"quote:
ja freaky is dat, hoor dat ook vaak. Nu minder of gestopt met meds ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
Toen mijn dochter aan de betablokkers was hadden we bijna iedere nacht een soort van scene uit the exorcist... echt niet normaal wat voor nachtmerries die kreeg en hoe ze tekeer ging
slaap lekker.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef Trevland het volgende:
Ik volg het niet meer en ben
Tijd om te gaan
Trusten Lui![]()
Trusten bejaarde oosterlingquote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef Trevland het volgende:
Tijd om te gaan
Trusten Lui![]()
Ze is gestopt. Leek net alsof we een heel ander kind hadden daarnaquote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ja freaky is dat, hoor dat ook vaak. Nu minder of gestopt met meds ofzo?
is een commando in unix / linux systemen. Portmanteau van SuperUser DO. Sommige dingen in die systemen kan je als "gewone" gebruiker niet wijzigen / verwijderen etc. Dat voorkomt dat bijvoorbeeld ongewenste dingen kunnen gebeuren zonder jouw explicite toestemming.quote:
ja dat zal allemaal wel, maar niemand neemt een communicatieadviseur serieus die de d's en t's verkeerd heeft staan.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
is een teken van hoge intelligentie, taal als middel en niet als doel, je focust je op meer belangrijke zaken zoals bv oploasingsgericht denken en andere perpectieven ipv ooh ja d of t
ouwe rot, 1.5 liter water i geschikt voor iemand van 1.50 wn 48 kilo en ook een grizzly daar was ook niet aan te tornen, te veel vragen nee dit is en doe het er maar meequote:Op donderdag 17 november 2016 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
oh je had zo'n luie protocolfucker
Hydrofiele waren dat. (lees ik net)quote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
Toen mijn dochter aan de betablokkers was hadden we bijna iedere nacht een soort van scene uit the exorcist... echt niet normaal wat voor nachtmerries die kreeg en hoe ze tekeer ging
had ze het zelf ook door? Hoor daar ook wisselende verhalen overquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is gestopt. Leek net alsof we een heel ander kind hadden daarna
Klopdquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja dat zal allemaal wel, maar niemand neemt een communicatieadviseur serieus die de d's en t's verkeerd heeft staan.
ja dat is wel een makke ja, en dan alles zeker tjek tjek dubbel tjek?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja dat zal allemaal wel, maar niemand neemt een communicatieadviseur serieus die de d's en t's verkeerd heeft staan.
ah! Thanksquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is een commando in unix / linux systemen. Portmanteau van SuperUser DO. Sommige dingen in die systemen kan je als "gewone" gebruiker niet wijzigen / verwijderen etc. Dat voorkomt dat bijvoorbeeld ongewenste dingen kunnen gebeuren zonder jouw explicite toestemming.
Om die dingen te kunnen doen moet je dat dus in naam van de Super User doen. In feite de adminrechten. Dus ipv het normale commando tik je dan sudo <commando> in, moet je een wachtwoord intikken, en dan kan je het wel doen.
niks ouwe rot, dan ben je gewoon een lazy motherfucker. Je verdient genoeg als cardioloog, verdiep je godverdomme gewoon eens in iets anders dan alleen het hart manquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ouwe rot, 1.5 liter water i geschikt voor iemand van 1.50 wn 48 kilo en ook een grizzly daar was ook niet aan te tornen, te veel vragen nee dit is en doe het er maar mee
Wil je dan wel serieus genomen worden?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn......quote:Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Huh ik zaterdag plannen?
Ja tv kijken en werken.
Ja. Maar toch zie ik wel eens wat over het hoofd omdat snel snel deadlines enzo.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel een makke ja, en dan alles zeker tjek tjek dubbel tjek?
Weet joosie dat ook?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Huh ik zaterdag plannen?
Ja tv kijken en werken.
Dafuq die twee gezichtenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn......
[ afbeelding ]
Ja dat hebben we uitvoerig besproken.quote:
truste Trevquote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef Trevland het volgende:
Tijd om te gaan
Trusten Lui![]()
hij ziet er uitvals een vvd cooryfee met zo'n vvd lach, ik geloof dat zijn verdieping de golfbaan is want als het mooi weer is heeft hij altijd haastquote:Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
niks ouwe rot, dan ben je gewoon een lazy motherfucker. Je verdient genoeg als cardioloog, verdiep je godverdomme gewoon eens in iets anders dan alleen het hart man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |