jouw breinquote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef clixplicity het volgende:
wel een geschikte dag uitgezocht voor een date!
https://en.wikipedia.org/wiki/International_Men's_Day
http://www.un.org/en/events/toiletday/
En extra toiletspuitbusluchtje onder de okselsquote:
ja same here, ik vind het ook totaal niet boeiend dat je netjes zou moeten schrijvenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
nja, zijn best veel mensen die het hebben hoor. Om dezelfde reden heb ik een waardeloos handschrift
MeMo en MiMuquote:Op donderdag 17 november 2016 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel een hosselaar dan. Laatst nog naar de efteling geweest met MeMo
Baas die Joosie
quote:
quote:
Potverquote:Op donderdag 17 november 2016 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
En extra toiletspuitbusluchtje onder de oksels
quote:
Yepquote:Op donderdag 17 november 2016 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tofin Den Haag zaten ze al cosy naast elkaar
That's how we roll in Swollywoodquote:Op donderdag 17 november 2016 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel een hosselaar dan. Laatst nog naar de efteling geweest met MeMo
Baas die Joosie
Hier niet maar ben na bijna 6 jaar er groot deels aan gewend.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wel cool is dat vapen bij mij iig drige mond door wiet elimineert
ik maak ook veel spelfouten, dat is wel kut gezien mn functie. Ik moet mn eigen tekst altijd checkenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja same here, ik vind het ook totaal niet boeiend dat je netjes zou moeten schrijven![]()
Op school ook nee dat moet netter, je kan het toch lezen? Ok oprotten dan
en daarna na stoppen van het filmpje natuurlijk helemaal de tering geslagen dat kindquote:Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel tof hoe die vader er mee omgaat
Parenting level: master
jups dat teucje werkt ook, vooral als je in bed ligt en je drinken is op en je wil echt je bed uit omdat he weer dorst hebquote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef isax het volgende:
[..]
Hier niet maar ben na bijna 6 jaar er groot deels aan gewend.
Zuig altijd mijn tong vacuüm aan mijn gehemelde, werkt soms
oh je had zo'n luie protocolfuckerquote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
Ja die zei geen idee, ik weet vooral wat ze voor het hart doen
waar is dat?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie kijkt nog meer foute vrienden?
Verdronken in badquote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
en daarna na stoppen van het filmpje natuurlijk helemaal de tering geslagen dat kind
Ik heb altijd giga fles spa langs mijn bed.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups dat teucje werkt ook, vooral als je in bed ligt en je drinken is op en je wil echt je bed uit omdat he weer dorst heb
is een teken van hoge intelligentie, taal als middel en niet als doel, je focust je op meer belangrijke zaken zoals bv oploasingsgericht denken en andere perpectieven ipv ooh ja d of tquote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik maak ook veel spelfouten, dat is wel kut gezien mn functie. Ik moet mn eigen tekst altijd checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |