SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Anna - 4 stemmen
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen (mogelijk 2)Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Nee ze moeten 160 gram verzamelenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef thijsz92 het volgende:
Is het niet gewoon als de eerste zijn rookworst op heeft, dat het dan stopt?
Oefening baart kunstquote:
Nee, ze moeten 160 gram op het schaaltje leggenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef thijsz92 het volgende:
Is het niet gewoon als de eerste zijn rookworst op heeft, dat het dan stopt?
zo jammer voor julliequote:Op donderdag 17 november 2016 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
de dames komen niet tot het worst happen op deze manier.
Ben je aan het soppen van Koos en Dio ?quote:
Ja, echt. Maar wel goeie beeldvullingquote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Jessie wordt ondertussen wel een redelijk genante kandidaat
en dat in een worsten topicquote:
Ben nog steeds blij dat ze erbij is. Lief dorpsgenootjequote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Jessie wordt ondertussen wel een redelijk genante kandidaat
ja joh enormquote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je aan het soppen van Koos en Dio ?
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus geen Anna die worst hapt.
Ik trip er ook op....geweldigquote:
Ze keek wel vol genot toen de worst haar voorhoofd raakte, weten we ook gelijk dat Tim regelmatig afkloptquote:
Kan wel spoileren, als dat uberhaupt helpt, weet nog dat het in de uto streamverslagen met veel plaatjes ook zwaar werd voor apparaten.quote:
quote:
ik ben er wel fan van. Ook voor het plaatsen van gifjes door anderen. Hier volg ik ook niet alles van het topic door de gifjes.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan wel spoileren, als dat uberhaupt helpt, weet nog dat het in de uto streamverslagen met veel plaatjes ook zwaar werd voor apparaten.
Ik weet niet of spoilers helpen, wil je het proberen? Misschien helpt het.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan wel spoileren, als dat uberhaupt helpt, weet nog dat het in de uto streamverslagen met veel plaatjes ook zwaar werd voor apparaten.
toeval....quote:Op donderdag 17 november 2016 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige week Dave eruit toen zijn rechtzaak weer in opspraak kwam.
Nu Thomas na het uitkomen van zijn boek?
Komt Tong80 ook een keer op televisie !quote:Op donderdag 17 november 2016 21:21 schreef thijsz92 het volgende:
[..]
25 jaar uit de kast, een tour langs al zijn ex'en
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet niet of spoilers helpen, wil je het proberen? Misschien helpt het.
Mijn iPad is trouwens ook 6 al jaar oud, misschien tijd voor een nieuw.
Ow was dat het, ik zat me af te vragen waar ik het stuk had gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ivm ipad dacht ik dat t wel lief was om je ou even om te draaien
ja ik heb ook even moeten kijken wat het was, maar toen herkende ik ook mn eigen valkuilquote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ow was dat het, ik zat me af te vragen waar ik het stuk had gemaakt.
Koos meenemen,quote:Op donderdag 17 november 2016 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wel tactisch want met jessie hadden ze een munt minder te besteden.
Die heeft bijna een jubileum van 50 jaar toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt Tong80 ook een keer op televisie !
Jessie was ook niet tactisch, ze hadden gewoon Koos moeten kiezen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wel tactisch want met jessie hadden ze een munt minder te besteden.
ha dat zegt ze nu ook...een kadootje!quote:Op donderdag 17 november 2016 21:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zoals wel vaker krijgen knappe meisjes het cadeau in het leven.
Fanservicequote:Op donderdag 17 november 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
jajaja kom maar op met de capjes....TeamJetsers zal blij zijn
Laat me radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Laat me raden
I knew it! Zo voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Voor 3 munten kan je oostblokhoertjes laten komen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Chai het volgende:
Hopelijk zit er ook een handdoekje bij voor Thomas
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor 3 munten kan je oostblokhoertjes laten komen.
[..]
Laat me raden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je denken?
![]()
Doping of geen dopingquote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef 44rdbei het volgende:
'Keuzes in het leven' vertel eens Thomas
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even lekker fappen met Dioquote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Chai het volgende:
Hopelijk zit er ook een handdoekje bij voor Thomas
grrrrrrrquote:
Voor drie muntjes kan je ook Anna en jessie inhuren.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gemist.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn als de zwaksten altijd zo ver komenquote:
nee wolvinquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:34 schreef Urb het volgende:
Thanks, mijn iPad houdt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weerwolvin strugglesquote:Op donderdag 17 november 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee wolvin....ik moet in een ander land wonen...stomme wolken verpesten hier altijd alles
astronomie is een passie van me
ik vind dat helemaal niks...dat mensen dat leuk vindenquote:
Wow.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Elvander het volgende:
Donder die verschrikkelijke anna er nou gewoon uit, stomme hamstersnuit
Hoezo?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef thijsz92 het volgende:
Dio is ook niet op zijn achterste gevallen, slimme spelers zijn de meeste! Thomas is de domste denk ik, dat blijkt ook wel uit zijn boek
Sorrie, zal wel een persoonlijke issue zijn, ik kan haar echt niet horen of aanzien, komt alleen maar oppervlakkig geneuzel uitquote:
Die gaat nog denk ik heel sneaky gebruik maken van haar imuniteitsstemquote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Elvander het volgende:
Zo flauw,quote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind dat helemaal niks...dat mensen dat leuk vinden
En die puntige knieënquote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Elvander het volgende:
Ik vind haar niet oppervlakkig als persoon, maar in diverse programma's komt zij wel zo over.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef Elvander het volgende:
[..]
Sorrie, zal wel een persoonlijke issue zijn, ik kan haar echt niet horen of aanzien, komt alleen maar oppervlakkig geneuzel uit
Is vooral spuiten tochquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef thijsz92 het volgende:
[..]
De inhoud van het boek is echt schokkend, kan dat niet zomaar op internet plaatsen
echt?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef thijsz92 het volgende:
[..]
De inhoud van het boek is echt schokkend, kan dat niet zomaar op internet plaatsen
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef Revanches het volgende:
De vogel van ER heeft ook een eigen twitteraccount![]()
https://twitter.com/reclamevogel
Ja dat die oprotquote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rutte heeft een plan. Het werd tijd
Voor iedereen...quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
Ik heb liever een baan... Dan eenmalig 1000 euro.quote:
140 km op de snelwegquote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja prachtig ik hou ervanquote:
I see what you did therequote:Op donderdag 17 november 2016 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja prachtig ik hou ervan
die natuurshot dan he
quote:
gebrek aan genotsmiddelen en handdoekjesquote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
Thomas komt zo sloom over..wat is dat toch
zit niet meer aan de dopequote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
Het was 1000 euro voor elke werkende Nederlander. Dus zonder werk, krijg je ook niet die 1000 euro.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb liever een baan... Dan eenmalig 1000 euro.
Jarenlange doping en drugs gebruik.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
quote:
Heeft natuurlijk jarenlang in de hoogste versnelling gezeten, die doet het nu rustig aanquote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nu nog wel werk... Maar niet lang meer.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het was 1000 euro voor elke werkende Nederlander. Dus zonder werk, krijg je ook niet die 1000 euro.
Maar goed, het was niet meer dan een belofte om nog wat kiezers binnen te harken.
Te veel handdoekjes gebruikt?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Prisha het volgende:
omdat twee mensen uit zichzelf zijn opgestapt, dus moet het programma op 1 of andere manier gerekt wordenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef TheVulture het volgende:
De urn blijft dicht? Waarom loopt die regie het spel te manipuleren
Wat heeft dat dan met domheid te maken? Juist lekker binnenharken zo, iedereen wil het lezen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef thijsz92 het volgende:
[..]
Hoezo dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu nog wel werk... Maar niet lang meer.
per 1 februari word ik ontslagen, net als 38 anderen. Bedrijf gaat uiteindelijk met 33 man door.quote:
kipquote:
Net als Zimraquote:Op donderdag 17 november 2016 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dio is enkel veganist in Nederland.
owj...dat is minderquote:Op donderdag 17 november 2016 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
per 1 februari word ik ontslagen, net als 38 anderen. Bedrijf gaat uiteindelijk met 33 man door.
klantenbestand loopt terug van 150 naar 80.
Ik snap niet goed waarom ze dan om immuniteit hebben moeten strijden?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:53 schreef Chai het volgende:
Gewoon niet stemmen deze ronde dus? Zonde van de stemmen wellicht.
Jammer man, in welke bedrijfstak is het?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
per 1 februari word ik ontslagen, net als 38 anderen. Bedrijf gaat uiteindelijk met 33 man door.
Die zag ik ook niet aankomen.quote:
Best wel. Gelukkig heb ik nog twee maanden de tijd om iets anders te vinden, dus hopelijk lukt dat.quote:
financiële dienstverleningquote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jammer man, in welke bedrijfstak is het?
Ze zijn wel op zoek naar medewerkers, maar moet je wft's hebben. Die kan je ook halen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
financiële dienstverlening
ja tochquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Dio er nu volgende week als nog uit?
oh ja natuurlijk thanks!quote:
In theorie wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Dio er nu volgende week als nog uit?
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Koos stemt ook niet nu... de regie draait wel heel nadrukkelijk aan de knoppen nu
omdat er 2 zijn opgestaptquote:Op donderdag 17 november 2016 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doen ze dit wat een rare onzin.
die ken je natuurlijk ook nietquote:
Er zijn er wel eens drie of vier opgestapt gingen ze ook gewoon door.quote:
Dat is wel klotequote:Op donderdag 17 november 2016 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dit, het spel wordt steeds meer verneukt met al die stemmen en die regiemanipulatie... het is meer een tactisch steekspel dan overleven op een onbewoond eiland en het wordt met het jaar ergerquote:Op donderdag 17 november 2016 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom doen ze dit wat een rare onzin.
Alleen Bertie en JayJay zijn bezig met echt overlevenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op dit, het spel wordt steeds meer verneukt met al die stemmen en die regiemanipulatie... het is meer een tactisch steekspel dan overleven op een onbewoond eiland en het wordt met het jaar erger
Die proef die JayJay doet is altijd hetzelfde. En hoe vaker je hem doet, hoe beter je wordt.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Alleen Bertie en JayJay zijn bezig met echt overleven
Nee, maar wat ik zag liggen op de borden. Dat zou ik echt niet gaan eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |