Vlijtig imago, he.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom of waardoor, maar had echt wel verwacht dat jij zou stemmen eigenlijk
Ik kom al een beetje bij de gedachtequote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen zou zeggen tijdens de seks zou hij denk ik best makkelijk zijn.
En voortijdig ejaculeren.
Ga ik ook vast wel doen maar niet met het idee dat ik vertrouwen heb in de politiek.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom of waardoor, maar had echt wel verwacht dat jij zou stemmen eigenlijk
Da's niet voor iedereen weggelegd nee. Zo houden we ongewenst volk buiten de stadsgrenzen. Soort van natuurlijke selectie; kun je hier niet autorijden dan ga je maar naar Schubbekutteveen.quote:
Alleen voor eckte bazenquote:
Natuurlijke selectiequote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's niet voor iedereen weggelegd nee. Zo houden we ongewenst volk buiten de stadsgrenzen. Soort van natuurlijke selectie; kun je hier niet autorijden dan ga je maar naar Schubbekutteveen.
Het is wel echt een uitdaging jaquote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's niet voor iedereen weggelegd nee. Zo houden we ongewenst volk buiten de stadsgrenzen. Soort van natuurlijke selectie; kun je hier niet autorijden dan ga je maar naar Schubbekutteveen.
Ik zou jou natuurlijk selecteren. Huehuehue.quote:
Precies. Ws. heeft 'ie ook een elektrische fiets en stemt hij 50Plus.quote:
Winterbanden eronder en gaanquote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef Harmankardon het volgende:
Het is wel echt hoerenweer de laatste tijd, allemaal mensen die dan niet meer durven rijden
Aan de bYvie-wijfjes tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou jou natuurlijk selecteren. Huehuehue.
Aahhwquote:Op donderdag 17 november 2016 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou jou natuurlijk selecteren. Huehuehue.
Waarom?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Allures het volgende:
Ik was ook in Den Haag. Maar met de trein
Yats heeft nu tijd en dan ben je in de buurtquote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Allures het volgende:
Ik was ook in Den Haag. Maar met de trein
al lang niet meerquote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Yats heeft nu tijd en dan ben je in de buurt![]()
Yats, Weiss en Allures, daar kan toch geen realitieserie tegenop lijkt mij. Zelfs geen Amerikaanse variant.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Yats heeft nu tijd en dan ben je in de buurt![]()
Ik zou kijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yats, Weiss en Allures, daar kan toch geen realitieserie tegenop lijkt mij. Zelfs geen Amerikaanse variant.
whaha yats zou niet durven johquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yats, Weiss en Allures, daar kan toch geen realitieserie tegenop lijkt mij. Zelfs geen Amerikaanse variant.
Wow.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leedvermaak is soms ook vermaakquote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef Allures het volgende:
Die series zijn toch alleen maar leuk als ze allemaal een beetje explosief zijn en niet stotterend in een hoekje eindigen
Ik verwacht wel een explosie bij jullie, hoor.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef Allures het volgende:
Die series zijn toch alleen maar leuk als ze allemaal een beetje explosief zijn en niet stotterend in een hoekje eindigen
Ja maar dat wil ik juist graag zien gebeurenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef Allures het volgende:
Een explosie van zaad.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een explosie bij jullie, hoor.
Ik herhaal:quote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef Harmankardon het volgende:
Reallife serie van Pluff zou ik wel een zaterdag op stukslaan hoor om te bingen
quote:
Terwijl hoeren juist heel wat af rijden zou je zeggen...quote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef Harmankardon het volgende:
Het is wel echt hoerenweer de laatste tijd, allemaal mensen die dan niet meer durven rijden
Hangt van personen af of ik zou kijken.quote:
Wat vinden jullie hiervan eigenlijk?quote:2.1.2 – Dienstplicht voor alle jongeren
Juist omdat het belang van een sterke samenleving geen vanzelfsprekendheid meer is, willen
wij een extra inzet om jongeren actief te betrekken bij de samenleving. Daarom willen we toe
naar een nieuwe dienstplicht. Dat kan bij Defensie, maar ook in de zorg, bij de politie of
andere maatschappelijke organisaties. We beginnen met jongeren die een extra zetje nodig
hebben om hen bij de samenleving te houden. Voor hen heeft de dienstplicht een
(her)opvoedende rol, die voor sommigen helaas hard nodig is. Op termijn gaat de dienstplicht
gelden voor alle jongeren, zowel jongens als meisjes. De nieuwe dienstplicht leert jongeren
dat samenleven een gezamenlijke opdracht is en versterkt de verbinding, het normbesef en
burgerschap.
Heel prima idee. Maar dienstplicht bestaat al, alleen de oproepplicht is opgeschortquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hiervan eigenlijk?
Volgens mij bedoelen ze ook meer een soort nieuwe, maatschappelijke dienstplicht waar je wel moet komen opdagen.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel prima idee. Maar dienstplicht bestaat al, alleen de oproepplicht is opgeschort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |