16 x ¤ 1.75 sla ik over. Ik wacht wel op nieuwe Amiibo.quote:Op maandag 21 november 2016 08:38 schreef Linkiss het volgende:
[..]
Yep, ¤1,75 per stuk. Ik heb er al 5.
Ik snap het verband tussen een Happy Meal firguurtje en de Amiibo niet. Kun je dit uitleggen?quote:Op maandag 21 november 2016 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
16 x ¤ 1.75 sla ik over. Ik wacht wel op nieuwe Amiibo.
Beide zijn merchandise?quote:Op maandag 21 november 2016 11:53 schreef Linkiss het volgende:
[..]
Ik snap het verband tussen een Happy Meal firguurtje en de Amiibo niet. Kun je dit uitleggen?
Je beantwoord een vraag met een andere vraag, terwijl je weet dat ik het antwoord niet weet...quote:
Beiden zijn gewoon poppetjes, al denk ik dat de amiibo van veel hogere kwaliteit zijn. McDonalds spul is altijd goedkope rommel. En amiibo's hebben NFC functionaliteiten voor in games.quote:Op maandag 21 november 2016 12:20 schreef Linkiss het volgende:
[..]
Je beantwoord een vraag met een andere vraag, terwijl je weet dat ik het antwoord niet weet...
Het verband is dat beide merchandise zijn. Dan vind ik de Happy Meal pupkes voor die prijs minder interessant dan Amiibo van Nintendo.quote:Op maandag 21 november 2016 12:20 schreef Linkiss het volgende:
[..]
Je beantwoord een vraag met een andere vraag, terwijl je weet dat ik het antwoord niet weet...
?quote:Op maandag 21 november 2016 08:52 schreef Syntos het volgende:
Leuk begin van de week. Trek even een kaart van ¤35.![]()
![]()
En nog maar 2 dagen.
Kaart van de nieuwe TCG serie Evolutions. Gaat nu online voor gemiddeld iets van $35.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan je volgens mij wel kopen op bol.com als special edition anders mail je de even.quote:Op maandag 21 november 2016 16:27 schreef pjats het volgende:
Zijn er in Nederland ook winkels die de spellen inclusief miniatuurtjes van de legendaries verkopen? Ik zag ze op de UK-versie van de Nintendo-site wel.
quote:Op maandag 21 november 2016 12:45 schreef Syntos het volgende:
[..]
Kaart van de nieuwe TCG serie Evolutions. Gaat nu online voor gemiddeld iets van $35.
Gebruik je ook de code voor online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend gebruikt.quote:Op maandag 21 november 2016 19:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gebruik je ook de code voor online?
Ik twijfel of ik de steel case moet halen. Uiteindelijk gaat ie toch maar verstoffen en het spel stop ik in mijn case met mijn andere 3DS-spellen. Maar zo'n leuk hebbedingetje.quote:Op maandag 21 november 2016 23:26 schreef Linkie3 het volgende:
Ik heb hem vandaag al kunnen krijgen bij de Duitse MediaMarkt in Herzogenrath. 30 minuten fietsen vanuit mijn woonplaats. Ik heb meteen de collectors editie van Sun gekocht. Alleen jammer dat op het hoesje Pokémon Sonne staat, maar op de steelcase staat sowieso geen logo, dus veel maakt het niet uit.
Nee die badge krijg je zo ver ik weet niet er bij in Nederland of Duitsland. Ik weet dat je in de UK er een poppetje bij krijgt als je hebt gepre-orderd. Maar waar je die badge krijgt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de steel case moet halen. Uiteindelijk gaat ie toch maar verstoffen en het spel stop ik in mijn case met mijn andere 3DS-spellen. Maar zo'n leuk hebbedingetje.
Krijg jij trouwens precies dit? Dus plastic én metalen case, en een badge?
Ah, ok! Thanks.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:53 schreef Linkie3 het volgende:
[..]
Nee die badge krijg je zo ver ik weet niet er bij in Nederland of Duitsland. Ik weet dat je in de UK er een poppetje bij krijgt als je hebt gepre-orderd. Maar waar je die badge krijgt weet ik ook niet.
Yep, het zelfde als bij ORAS.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ah, ok! Thanks.Maar verder dus wel zowel een plastic als een metalen case?
Ik ook. Bol.com?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb net bericht gehad dat mijn pokemon moon verzonden is
Je moet inloggen op je Nintendo account, dan zou het moeten lukken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zojuist DS met voor geinstalleerde moon besteld.
Nu hopen dat ik nog op mijn oude pokémon bank kan inloggen morgen.
Daar heb ik het mail adres nog wel van alleen geen idee meer of uitgelogd was op mijn oude 3ds.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je moet inloggen op je Nintendo account, dan zou het moeten lukken.
Waar heb jij hem vandaan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Sun en Moon opgehaald, tijd om te gamen
Huh, mijn GameMania in Deventer zegt:quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:33 schreef VelitoX het volgende:
Gamemania verkoopt nu iig al, naast mn "je kunt hem ophalen" smsje kreeg ik ook nog een smsje dat alle winkels tot 21.00 open zijn om de game te verkopen....
Dat is wel naaierig zegquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Huh, mijn GameMania in Deventer zegt:
MORGEN MOGEN WE PAS.
Mij wilde ze hem toch echt niet meegeven bij interpruts.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:06 schreef slp het volgende:
Sun is binnen. Op goed geluk de intertoys binnengelopen en ik zag de sun en moon al achter de kassa liggen. Medewerkster wist waarschijnlijk niet dat de release morgen was en gaf hem gewoon mee. Had ik niet verwacht, tijd voor een marathonsessie.
Soms win je soms verlies je...quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:59 schreef Vitwiz het volgende:
Weer heerlijk dat sommige winkels wel eerder verkopen en andere weer niet...
Ik kocht mijn Wii 12 dagen voor officiële release bij mijn lokale gameshopquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:59 schreef Vitwiz het volgende:
Weer heerlijk dat sommige winkels wel eerder verkopen en andere weer niet...
Bedankt Hans..quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd om dit topic even een paar dagen te verlaten. Ciao! Iedereen veel plezier
Kies rowlet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:08 schreef Noretz het volgende:
Sinds de middag Pkmn Sun in bezit.
Helaas nog geen tijd gehad om te spelen, maar dat komt morgen wel.
Kies er een en dump hem zsm in de pc. Opgelost.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:56 schreef Redbullkid het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke starter ik wil..
- Normaal kies ik altijd als eerst een vuur type Pokemon.
- Van deze gen lijkt de grass type me het tofst.
- Water type past het meest bij het team wat ik wil. Maar is een beetje gay.
Struggles xD
Haha. Het word grass waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kies er een en dump hem zsm in de pc. Opgelost.
twitter:SerebiiNet twitterde op woensdag 23-11-2016 om 10:26:03Serebii Reminder: European players can pick up the Munchlax and Snorlium Z WiFi gift in Sun/Moon until January 11th… https://t.co/xGsJH64xyi reageer retweet
Kan zijn dat ze dan nog wel je ID kaart nodig hebben. Bij een DHL punt hier heb ik achteraf nog opgebeld om een nummer op m?n kaart door te geven omdat ik die vergeten was mee te nemen. Hadden ze nodig voor de vervoerder werd mij verteld.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:52 schreef xeromorphic het volgende:
Hij ligt op het DHL afhaalpunt! WhoopWhoop!
Ik kan hem alleen niet zelf ophalen vandaag... hopelijk doen ze niet moeilijk en geven ze hem gewoon aan mijn vriendin mee.
Heb ook bij Bol.com besteld, maar wanneer je alleen het spel bestelt, komt het gewoon via de brievenbus en bij mij ook zonder T&T...quote:Op woensdag 23 november 2016 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
post nl gekloot, Gister besteld zou vandaag in huis moeten zijn aldus bol.com dus daar besteld.
Zie ik nu bij de track en trace dat waarschijnlijke levering pas morgen is.
![]()
![]()
Ze is over een half uurtje vrij, dus we zullen zien! Anders wordt het gewoon morgen avond pas.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:01 schreef Syntos het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze dan nog wel je ID kaart nodig hebben. Bij een DHL punt hier heb ik achteraf nog opgebeld om een nummer op m?n kaart door te geven omdat ik die vergeten was mee te nemen. Hadden ze nodig voor de vervoerder werd mij verteld.
Heb er nu iets van 2 uur in zitten. Het is anders maar wel leuk en ook zeker verfrissend nu de hele gym formule het raam uit is gegooid. Alsof je echt net nieuw in de regio bent en alles waar je aan bent gewent hier anders is.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:13 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Ze is over een half uurtje vrij, dus we zullen zien! Anders wordt het gewoon morgen avond pas.
maarrrr hoe vinden jullie hem tot nu toe? Heb zoveel uiteenlopende reacties gezien de afgelopen dagen.
nice! ik heb er zin in, gaat vanavond een latertje worden denk ik hehe. Morgen ook een date met mijn neefje van 5 ingeroosterd. We gaan naar de Mac.... kwam er helaas daarna achter dat ze nu met 5 jaar allemaal verslaafd zijn aan de pokemon kaarten. Ik moet een happy meal bestellen en hem nog inleveren ook hahaquote:Op woensdag 23 november 2016 13:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Heb er nu iets van 2 uur in zitten. Het is anders maar wel leuk en ook zeker verfrissend nu de hele gym formule het raam uit is gegooid. Alsof je echt net nieuw in de regio bent en alles waar je aan bent gewent hier anders is.
Wel redelijk wat cutscenes en dialoog naast de basis tutorials maar ik heb daar geen problemen mee. Goede variatie Pokémon, veel verschillende types en de rival is gelukkig niet schijtirritant ala Hugh en de hele XY groep.
Ook mooi dat de stad en omgevingen nu wat ruimer zijn. Het ziet er een stuk beter uit dan X/Y.
quote:Op woensdag 23 november 2016 13:24 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Ik moet een happy meal bestellen en hem nog inleveren ook haha
ehm... dat klinkt ook wel vrij creepyquote:Op woensdag 23 november 2016 13:28 schreef Syntos het volgende:
[..]![]()
Vind het eigenlijk best wel creepy dat je nu in andermans bed kan liggen en een gedetaileerde beschrijving krijgt van hoe het ligt en soms zelfs ruikt.
Ik had met 2ds, Inmiddels al via intertoys gekocht en contact gehad met bol.com dat ik hem bij levering moet weigeren.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb ook bij Bol.com besteld, maar wanneer je alleen het spel bestelt, komt het gewoon via de brievenbus en bij mij ook zonder T&T...
Ik ook. Je moet je account en gegevens eerst over zetten naar de 2ds, daarna is Sun verwijderd. Dan moet je het opnieuw weer downloaden, dat duurt een uur.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had met 2ds, Inmiddels al via intertoys gekocht en contact gehad met bol.com dat ik hem bij levering moet weigeren.
Echt ? ik kon met moon gelijk aan de slag.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik ook. Je moet je account en gegevens eerst over zetten naar de 2ds, daarna is Sun verwijderd. Dan moet je het opnieuw weer downloaden, dat duurt een uur.
Heb je een tweede 2ds/3ds?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt ? ik kon met moon gelijk aan de slag.
Vind je het een beetje leuk?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:25 schreef Syntos het volgende:
5 en een half uur later en eindelijk mijn eerste trial gewonnen.
Vind het wel opmerkelijk dat mijn hoogste Pokémon nog op lvl 16 zit en de rest gemiddeld op 12. Ik heb het idee dat je met oudere spellen dan al gemiddeld over de 20 zat.
Moet zeggen dat ondanks dat Team (numb)Skull ontzettend lame is, ze zo lame zijn dat ze juist memorabel zijn en een stuk interresanter dan Team Aqua/Magma/Plasma met hun serieuze rollen in de spellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 17:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Vind je het een beetje leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaren geleden dat ik een Pokémon spel zo leuk vond, laatste was SoulSilver.
Zit nu ook continu mijn team aan te passen aan de nieuwe Pokémon die ik vang. De variatie zo vroeg in het spel is voor mij ook zeker een groot pluspunt voor de replay value.Ik stoor me er ook niet aan nu er ook daadwerkelijk interresante karakters zijn.quote:Ik vind het leuker dan verwacht, stoor me niet echt aan de lange dialogen.
Één van mijn grootste kritiekpunten van B2W2/XY waren die rivalen en terugkerende personages met de lappen aan tekst.
[ Bericht 2% gewijzigd door Syntos op 23-11-2016 17:51:28 ]
Paar jaar geleden verkocht ik heb de nintendo help desk moeten bellen die hebben mijn vorige ds losgekoppeld kon daarna gewoon spelen.quote:
De geruchten zeggen dat er een nieuw Pokémon spel komt in de Sun&Moon-reeks, genaamd "Star(s)", voor de Switch. Dus in dat geval lijkt het me niet. Maar dat is nog niet bevestigd, dus of Sun&Moon ook speelbaar zijn op de nieuwe Switch is nog even afwachten dus!quote:Op woensdag 23 november 2016 18:24 schreef Typisch het volgende:
Is het straks mogelijk verder te gaan met mijn Sun/Moon-game op de Switch? Ik heb al een 3DS liggen dus dan is het misschien wel leuk om hem alvast op te halen. Maar volgens mij is daar nog niets over bekend.
Dan wacht ik wel op Star.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:36 schreef Unites het volgende:
[..]
De geruchten zeggen dat er een nieuw Pokémon spel komt in de Sun&Moon-reeks, genaamd "Star(s)", voor de Switch. Dus in dat geval lijkt het me niet. Maar dat is nog niet bevestigd, dus of Sun&Moon ook speelbaar zijn op de nieuwe Switch is nog even afwachten dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |