abonnement Unibet Coolblue
pi_166847338
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:01 schreef Syntos het volgende:

[..]

Kan zijn dat ze dan nog wel je ID kaart nodig hebben. Bij een DHL punt hier heb ik achteraf nog opgebeld om een nummer op m?n kaart door te geven omdat ik die vergeten was mee te nemen. Hadden ze nodig voor de vervoerder werd mij verteld.
Ze is over een half uurtje vrij, dus we zullen zien! Anders wordt het gewoon morgen avond pas.
maarrrr hoe vinden jullie hem tot nu toe? Heb zoveel uiteenlopende reacties gezien de afgelopen dagen.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166847390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:13 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Ze is over een half uurtje vrij, dus we zullen zien! Anders wordt het gewoon morgen avond pas.
maarrrr hoe vinden jullie hem tot nu toe? Heb zoveel uiteenlopende reacties gezien de afgelopen dagen.
Heb er nu iets van 2 uur in zitten. Het is anders maar wel leuk en ook zeker verfrissend nu de hele gym formule het raam uit is gegooid. Alsof je echt net nieuw in de regio bent en alles waar je aan bent gewent hier anders is.
Wel redelijk wat cutscenes en dialoog naast de basis tutorials maar ik heb daar geen problemen mee. Goede variatie Pokémon, veel verschillende types en de rival is gelukkig niet schijtirritant ala Hugh en de hele XY groep.

Ook mooi dat de stad en omgevingen nu wat ruimer zijn. Het ziet er een stuk beter uit dan X/Y. Ook als je gebouwen in gaat. Ik heb meer het gevoel dat ik echt in een gebouw ben ipv een enkele ruimte zoals voorheen vaak het geval was.

[ Bericht 5% gewijzigd door Syntos op 23-11-2016 13:23:43 ]
pi_166847477
Heb het binnen _O_
pi_166847501
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:16 schreef Syntos het volgende:

[..]

Heb er nu iets van 2 uur in zitten. Het is anders maar wel leuk en ook zeker verfrissend nu de hele gym formule het raam uit is gegooid. Alsof je echt net nieuw in de regio bent en alles waar je aan bent gewent hier anders is.
Wel redelijk wat cutscenes en dialoog naast de basis tutorials maar ik heb daar geen problemen mee. Goede variatie Pokémon, veel verschillende types en de rival is gelukkig niet schijtirritant ala Hugh en de hele XY groep.

Ook mooi dat de stad en omgevingen nu wat ruimer zijn. Het ziet er een stuk beter uit dan X/Y.
nice! ik heb er zin in, gaat vanavond een latertje worden denk ik hehe. Morgen ook een date met mijn neefje van 5 ingeroosterd. We gaan naar de Mac.... kwam er helaas daarna achter dat ze nu met 5 jaar allemaal verslaafd zijn aan de pokemon kaarten. Ik moet een happy meal bestellen en hem nog inleveren ook haha :o
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166847568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:24 schreef xeromorphic het volgende:

[..]
Ik moet een happy meal bestellen en hem nog inleveren ook haha :o
_O-

Vind het eigenlijk best wel creepy dat je nu in andermans bed kan liggen en een gedetaileerde beschrijving krijgt van hoe het ligt en soms zelfs ruikt. :')
pi_166847591
Ik kan niet een account tegelijk op twee dsen!? Wat moet ik nu doen?
pi_166848995
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:28 schreef Syntos het volgende:

[..]

_O-

Vind het eigenlijk best wel creepy dat je nu in andermans bed kan liggen en een gedetaileerde beschrijving krijgt van hoe het ligt en soms zelfs ruikt. :')
ehm... dat klinkt ook wel vrij creepy
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166849777
Zoja, Moon binnen, tijd om te knallen. Rowlet wordt mn starter, want Grass/Ghost is cool, voor de rest nog even kijken, ga gewoon voor wie ik vet vind.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 23 november 2016 @ 15:53:32 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166850063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heb ook bij Bol.com besteld, maar wanneer je alleen het spel bestelt, komt het gewoon via de brievenbus en bij mij ook zonder T&T...
Ik had met 2ds, Inmiddels al via intertoys gekocht en contact gehad met bol.com dat ik hem bij levering moet weigeren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166850839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik had met 2ds, Inmiddels al via intertoys gekocht en contact gehad met bol.com dat ik hem bij levering moet weigeren.
Ik ook. Je moet je account en gegevens eerst over zetten naar de 2ds, daarna is Sun verwijderd. Dan moet je het opnieuw weer downloaden, dat duurt een uur. :(
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 23 november 2016 @ 17:02:07 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166851324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:30 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik ook. Je moet je account en gegevens eerst over zetten naar de 2ds, daarna is Sun verwijderd. Dan moet je het opnieuw weer downloaden, dat duurt een uur. :(
Echt ? ik kon met moon gelijk aan de slag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166851367
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Echt ? ik kon met moon gelijk aan de slag.
Heb je een tweede 2ds/3ds?
pi_166851628
5 en een half uur later en eindelijk mijn eerste trial gewonnen.
Vind het wel opmerkelijk dat mijn hoogste Pokémon nog op lvl 16 zit en de rest gemiddeld op 12. Ik heb het idee dat je met oudere spellen dan al gemiddeld over de 20 zat.

Moet zeggen dat ondanks dat Team (numb)Skull ontzettend lame is, ze zo lame zijn dat ze juist memorabel zijn en een stuk interresanter dan Team Aqua/Magma/Plasma met hun serieuze rollen in de spellen.
pi_166851897
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:25 schreef Syntos het volgende:
5 en een half uur later en eindelijk mijn eerste trial gewonnen.
Vind het wel opmerkelijk dat mijn hoogste Pokémon nog op lvl 16 zit en de rest gemiddeld op 12. Ik heb het idee dat je met oudere spellen dan al gemiddeld over de 20 zat.

Moet zeggen dat ondanks dat Team (numb)Skull ontzettend lame is, ze zo lame zijn dat ze juist memorabel zijn en een stuk interresanter dan Team Aqua/Magma/Plasma met hun serieuze rollen in de spellen.
Vind je het een beetje leuk?

Ik vind het leuker dan verwacht, stoor me niet echt aan de lange dialogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166851970
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:39 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Vind je het een beetje leuk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y jaren geleden dat ik een Pokémon spel zo leuk vond, laatste was SoulSilver.
Zit nu ook continu mijn team aan te passen aan de nieuwe Pokémon die ik vang. De variatie zo vroeg in het spel is voor mij ook zeker een groot pluspunt voor de replay value.

quote:
Ik vind het leuker dan verwacht, stoor me niet echt aan de lange dialogen.
Ik stoor me er ook niet aan nu er ook daadwerkelijk interresante karakters zijn.
Één van mijn grootste kritiekpunten van B2W2/XY waren die rivalen en terugkerende personages met de lappen aan tekst.

[ Bericht 2% gewijzigd door Syntos op 23-11-2016 17:51:28 ]
pi_166852125
Ben net klaar met de Trainer School. Het duurt allemaal wat langer, is ook wel wat meer dialoog, maar dat zie ik niet per se als iets negatiefs. Veel kleine details die het leuk maken, Rotom-dex is cool, dialogen zijn wat persoonlijker en veelzijdiger. Die bar in het Pokecenter is leuk. Overworld Pokemon zijn vele malen leuker dan in de vorige spellen. Third wall wordt ook hier en daar al snel gebroken wat het ook wat amusanter maakt.

Huidige team is Rowlet, Slowpoke en Grubbin, had van te voren niet echt een team in gedachten dus ik vang mooi alles wat ik tegen kom, gebruik wat ik vet vind en ik blijf de Pokemon gebruiken die me goed bevallen.
pi_166852162
In het eerste uur van sun/moon zit ook al meer verhaal dan heel x/y. Vind ik wel een groot pluspunt.
  woensdag 23 november 2016 @ 17:58:20 #193
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_166852241
Pokémon gekocht, kon ik m'n 3DS lader niet vinden. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 23 november 2016 @ 18:12:11 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166852449
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:05 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Heb je een tweede 2ds/3ds?
Paar jaar geleden verkocht ik heb de nintendo help desk moeten bellen die hebben mijn vorige ds losgekoppeld kon daarna gewoon spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166852464
Na 4x opstarten eindelijk een vrouwelijke zeehond :P

Wat duurt dat zwarte scherm na een gevecht met een wilde Pokémon toch irritant lang zeg :r
  woensdag 23 november 2016 @ 18:14:42 #196
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_166852502
Typisch Bol om het weer in een veel te grote verpakking te doen terwijl de game makkelijk door de brievenbus had gepast. Maar goed, hij is binnen en daar gaat het om.

Heb heel lang Rowlet als starter gehad, maar ga nu toch voor Popplio. Ook omdat er toch al een paar andere leuke Grass pokémon in de game zitten. Nu alleen nog een vrouwelijke zien te krijgen... :')

Edit:
Damn, de game ziet er een stuk beter uit dan XY en ORAS. Proporties van zowel de characters als de gebouwen zijn een stuk beter. Het enige waar ik aan zal moeten wennen is de manier van lopen en rennen. Dat ziet er nogal... koddig uit.

[ Bericht 21% gewijzigd door Rikketik op 23-11-2016 18:22:53 ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 23 november 2016 @ 18:23:32 #197
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_166852674
Shit, wou hem vanavond bij Mediamarkt halen. Is hij nu ¤43 ipv ¤37 wat het tot vanmorgen was...
pi_166852700
Is het straks mogelijk verder te gaan met mijn Sun/Moon-game op de Switch? Ik heb al een 3DS liggen dus dan is het misschien wel leuk om hem alvast op te halen. Maar volgens mij is daar nog niets over bekend.
pi_166852916
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:24 schreef Typisch het volgende:
Is het straks mogelijk verder te gaan met mijn Sun/Moon-game op de Switch? Ik heb al een 3DS liggen dus dan is het misschien wel leuk om hem alvast op te halen. Maar volgens mij is daar nog niets over bekend.
De geruchten zeggen dat er een nieuw Pokémon spel komt in de Sun&Moon-reeks, genaamd "Star(s)", voor de Switch. Dus in dat geval lijkt het me niet. Maar dat is nog niet bevestigd, dus of Sun&Moon ook speelbaar zijn op de nieuwe Switch is nog even afwachten dus! :)

:P
pi_166852927
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:36 schreef Unites het volgende:

[..]

De geruchten zeggen dat er een nieuw Pokémon spel komt in de Sun&Moon-reeks, genaamd "Star(s)", voor de Switch. Dus in dat geval lijkt het me niet. Maar dat is nog niet bevestigd, dus of Sun&Moon ook speelbaar zijn op de nieuwe Switch is nog even afwachten dus! :)

:P
Dan wacht ik wel op Star. :+ Klinkt wel als een logische naam. Thanx.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2016 18:37:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')