Tja, ik heb het gewoon niet in huis.quote:
Wat moet je in huis hebben?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ik heb het gewoon niet in huis.
Ik ga wel naar de veteranensoos dan.
Eten, drinken, kaarsen, transistorradio, lucifers, die meuk.quote:
Dat was in de jaren 80 wel leuk, als nu de pleuris uitbreekt heb je daar ook geen zak meer aanquote:Op donderdag 17 november 2016 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eten, drinken, kaarsen, transistorradio, lucifers, die meuk.
Gedeeltelijk mee eens. handig zouden dan vuurwapens bv kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 80 wel leuk, als nu de pleuris uitbreekt heb je daar ook geen zak meer aan
Ik kom een heel eind... maar ik maak me niet erg drukquote:Op donderdag 17 november 2016 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eten, drinken, kaarsen, transistorradio, lucifers, die meuk.
Ik heb nog een aantal theelichtjesquote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog wel steeds een kaars in de auto liggen (wintersport file angst)
Hoe dat zo dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog wel steeds een kaars in de auto liggen (wintersport file angst)
BAH die stinkdingen, Een kaars kan je in de auto aardig opwarmen. Moet jij toch wetenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
hmmm, geurkaarsjes in de auto is wel een idee
Moet je wel de raampjes dicht houdenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
BAH die stinkdingen, Een kaars kan je in de auto aardig opwarmen. Moet jij toch weten
Als je in de sneeuw ellende staat doe je dat ook wel. Ik ben al tig jaar niet op wintersport geweest btwquote:Op donderdag 17 november 2016 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel de raampjes dicht houden
Ik ook niet.. Laatste keer was in Andorraquote:Op donderdag 17 november 2016 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in de sneeuw ellende staat doe je dat ook wel. Ik ben al tig jaar niet op wintersport geweest btw
Er ligt in het handschoenenkastje (mooi woord) meer shit van 15 jaar oud.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Laatste keer was in Andorra
Wil ik het weten ....?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Er ligt in het handschoenenkastje (mooi woord) meer shit van 15 jaar oud.
Niks bijzonders hoor, maar troep.quote:
Gebruik gewoon wat peut uit de brandstoftank en maak een kacheltje van een leeg blikjequote:Op donderdag 17 november 2016 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
BAH die stinkdingen, Een kaars kan je in de auto aardig opwarmen. Moet jij toch weten
Rolletjes Rang en zoquote:Op donderdag 17 november 2016 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor, maar troep.
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebruik gewoon wat peut uit de brandstoftank en maak een kacheltje van een leeg blikje
Dan kom ik verkoold uit ipv bevrorenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebruik gewoon wat peut uit de brandstoftank en maak een kacheltje van een leeg blikje
Maar je hebt het wel warm gehadquote:Op donderdag 17 november 2016 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dan kom ik verkoold uit ipv bevroren
Bonnetjes. pakjes sigaretten met één peuk erin, heeft me vaak gered in de file. Oorbellen (ja ik weet niet waarom,na een avond uit de oorbellen uit ofzo) En meer, ik maak het pas leeg als ik mijn auto gedag moet zeggenquote:
Wat voor een gebakje heb je?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Bonnetjes. pakjes sigaretten met één peuk erin, heeft me vaak gered in de file. Oorbellen (ja ik weet niet waarom,na een avond uit de oorbellen uit ofzo) En meer, ik maak het pas leeg als ik mijn auto gedag moet zeggen
Mazda 323, 21 jaar oud (net weer goed gekeurd)quote:Op donderdag 17 november 2016 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor een gebakje heb je?
Dat zijn goede auto's ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mazda 323, 21 jaar oud (net weer goed gekeurd)
Het is echt liefde, dat kreng heeft me nog nooit in de steek gelaten. Met dit weer is het wel wat lastig soms. Het vriest binnen net zo hard als buiten. En vocht ook binnen, ik heb dus een rol keukenpapier liggenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn goede auto's ja.
Net zo robuust als een swift of starlet.
Wees er lief op, dan laat de auto je ook niet in de steekquote:Op donderdag 17 november 2016 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt liefde, dat kreng heeft me nog nooit in de steek gelaten. Met dit weer is het wel wat lastig soms. Het vriest binnen net zo hard als buiten. En vocht
Niet zo een fan van David.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
Is dit geen mooi meesterwerk ErwinVanBommel....
Ik heb een brede smaak. Dit is een meesterwerk.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet zo een fan van David.
Sorry.
Ik heb een experiment, piadina en die ga ik vullen met kip tomaten prut met uien en knoflook en kaas.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
Zo weer een diepvriesrestje opgemaakt... Weer ruimte voor nieuw
Coltrane ?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een brede smaak. Dit is een meesterwerk.
Ben je éénkennig ?
Wat is je smaak ?
Ik vind zijn eerder muziek wel ok, ziggy stardust. Dat Lets dance gedoe en China girl kan me niet bekorenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet zo een fan van David.
Sorry.
Ik had wat groente bonen prut met tonijn volgens de stikker.. Beetje volkoren pasta er bij en klaar ... En het brandt nog lekker na in mn mond.. Ja ik hou wel van pikantquote:Op donderdag 17 november 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een experiment, piadina en die ga ik vullen met kip tomaten prut met uien en knoflook en kaas.
Als dat maar goed gaat
Als ik geen tabasco in huis heb word ik nerveus. Bijna net zo erg als sigarettenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had wat groente bonen prut met tonijn volgens de stikker.. Beetje volkoren pasta er bij en klaar ... En het brandt nog lekker na in mn mond.. Ja ik hou wel van pikant
Mijn Sambal is op... Maar ik hak vaak Jalapenos door veel van mn kookselsquote:Op donderdag 17 november 2016 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik geen tabasco in huis heb word ik nerveus. Bijna net zo erg als sigaretten
Ik hou niet zo van heet eten, maar een beetje pit mag welquote:Op donderdag 17 november 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Sambal is op... Maar ik hak vaak Jalapenos door veel van mn kooksels
quote:Op donderdag 17 november 2016 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest.. Ik heb geen meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal haal ik de pitjes er wel uit hoor... (uit de paprikas dan )quote:Op donderdag 17 november 2016 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van heet eten, maar een beetje pit mag wel
Oh paprika's daar ben ik ook niet zo'n fan vanquote:Op donderdag 17 november 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal haal ik de pitjes er wel uit hoor... (uit de paprikas dan )
De 3e regel vind ik het beste.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest.. Ik heb geen mening
Hwehehehequote:Op donderdag 17 november 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 3e regel vind ik het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:18 schreef chufi het volgende:
Waar hadden we het laatst ook al weer over ...Prutsers zijn het, heeft miljoenen gekost dat digitaal gezeik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:18 schreef chufi het volgende:
Waar hadden we het laatst ook al weer over ...Een ex collega is daar gaan werken. Niet erg langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja minstens 50% van de weekenden zijn ze bezig... maar goed.. ik wacht dan gewoon een paar dagen..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Prutsers zijn het, heeft miljoenen gekost dat digitaal gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |