Earl Grey is niet de thee voor melk. Als je er al iets indoet, is het citroen.quote:
ja die vrienden komen toch niet door dat gezeik, dat is toch matig?quote:
In de koelkast, naast de groene marmeren tafel en de afstandbedieningquote:
4-5 tenen knoflookquote:
meestal gewoon een hele bol, beterquote:
Ik houd het bij twee, wil de rest van de avond andere dingen kunnen proeven.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
meestal gewoon een hele bol, beter
al heb ik standaard een zak van een halve kilo gesneden knoflook in de vriezer liggen (van de Amazing Oriental), hoppppppaaaaaa zo in de pan erbij
neen bedankt.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn gelukkig nog een heleboel andere dingen in het leven behalve seks.
Gewoon omdat mooi. Groningermuseum heeft straks een Rodin expositie. Samen heen?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
meestal gewoon een hele bol, beter
al heb ik standaard een zak van een halve kilo gesneden knoflook in de vriezer liggen (van de Amazing Oriental), hoppppppaaaaaa zo in de pan erbij
Neem Muisje mee en doe dit:quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon omdat mooi. Groningermuseum heeft straks een Rodin expositie. Samen heen?
ik proef daarna prima, het is geen Koreaanse peperpasta waarna alles weggebrand is johquote:Op donderdag 17 november 2016 16:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd het bij twee, wil de rest van de avond andere dingen kunnen proeven.
yep, maar geaccepteerd, geen nut er in te blijven hangen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die vrienden komen toch niet door dat gezeik, dat is toch matig?
waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]knoflook met een beetje maaltijd eten
klinkt goedquote:Op donderdag 17 november 2016 16:37 schreef Fogel het volgende:
Jullie moeten naar dat knoflookrestaurant
gember brrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Knoflook met gember in een gerecht
Oke oke..drie danquote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ik proef daarna prima, het is geen Koreaanse peperpasta waarna alles weggebrand is joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |