SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er zijn gelukkig nog een heleboel andere dingen in het leven behalve seks.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
sporten, werken en leren.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn gelukkig nog een heleboel andere dingen in het leven behalve seks.![]()
Rodin nog steeds in de OP
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Het leven bestaat voornamelijk uit dingen die geen sex zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn gelukkig nog een heleboel andere dingen in het leven behalve seks.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Gelukkig maar. Anders had ik al helemaal niets te doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn gelukkig nog een heleboel andere dingen in het leven behalve seks.🐙![]()
Thais gerechtje met groenters, veel bosui en kip en dus casewnoten. En als sausje o.a. vissaus en oestersausquote:
Makkelijk en lekker
ik gebruik altijd dit recept zonder de suiker, want onnodig
en meer en soms andere groenten
http://www.thainl.nl/recept-kip-met-cashewnotenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
als alleen seks leven was dan was mijn leven vrij sneuquote:Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het leven bestaat voornamelijk uit dingen die geen sex zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
dit zou niet het eerste moeten zijn wat naar binnen schiet als je aan leven denktquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
stofzuigen en fokkenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit zou niet het eerste moeten zijn wat naar binnen schiet als je aan leven denkt![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dank voor de avondetentip. Kip Cashew it isquote:Op donderdag 17 november 2016 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Thais gerechtje met groenters, veel bosui en kip en dus casewnoten. En als sausje o.a. vissaus en oestersaus
Makkelijk en lekker
[ afbeelding ]
ik gebruik altijd dit recept zonder de suiker, want onnodig
en meer en soms andere groenten
http://www.thainl.nl/recept-kip-met-cashewnoten
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
daar leef ik voorquote:Op donderdag 17 november 2016 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit zou niet het eerste moeten zijn wat naar binnen schiet als je aan leven denkt![]()
is jouw matige party nou komend weekend?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als alleen seks leven was dan was mijn leven vrij sneuOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
omnomnomquote:Op donderdag 17 november 2016 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank voor de avondetentip. Kip Cashew it is
matigquote:Op donderdag 17 november 2016 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
is jouw matige party nou komend weekend?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Earl Grey is niet de thee voor melk. Als je er al iets indoet, is het citroen.quote:
Maar koffie en thee gewoon zonder meuk er in is het beste.🐙![]()
ja die vrienden komen toch niet door dat gezeik, dat is toch matig?quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
In de koelkast, naast de groene marmeren tafel en de afstandbedieningquote:
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
4-5 tenen knoflookquote:
meestal gewoon een hele bol, beterquote:
al heb ik standaard een zak van een halve kilo gesneden knoflook in de vriezer liggen (van de Amazing Oriental), hoppppppaaaaaa zo in de pan erbij
Ik houd het bij twee, wil de rest van de avond andere dingen kunnen proeven.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
meestal gewoon een hele bol, beter
al heb ik standaard een zak van een halve kilo gesneden knoflook in de vriezer liggen (van de Amazing Oriental), hoppppppaaaaaa zo in de pan erbij
neen bedankt.quote:
ze was gangster aan het uithangen op straat, snel naar buiten geschoten toen moeders thuis kwam![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn gelukkig nog een heleboel andere dingen in het leven behalve seks.
Lezen, slapen, series kijken, fotograferen, muziek luisteren, tekenen, dichten, uitgaan, op vakantie gaan, winkelen, sporten...mag het weten![]()
Gewoon omdat mooi. Groningermuseum heeft straks een Rodin expositie. Samen heen?quote:
mag het weten![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
meestal gewoon een hele bol, beter
knoflook met een beetje maaltijd eten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neem Muisje mee en doe dit:quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon omdat mooi. Groningermuseum heeft straks een Rodin expositie. Samen heen?
Mag met kleren aan hoor....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jullie moeten naar dat knoflookrestaurant
ik proef daarna prima, het is geen Koreaanse peperpasta waarna alles weggebrand is johquote:Op donderdag 17 november 2016 16:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd het bij twee, wil de rest van de avond andere dingen kunnen proeven.
yep, maar geaccepteerd, geen nut er in te blijven hangen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die vrienden komen toch niet door dat gezeik, dat is toch matig?Same shit, different day
SC hopper present![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]knoflook met een beetje maaltijd eten
klinkt goedquote:Op donderdag 17 november 2016 16:37 schreef Fogel het volgende:
Jullie moeten naar dat knoflookrestaurant
gember brrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Knoflook met gember in een gerecht![]()
Oke oke..drie danquote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ik proef daarna prima, het is geen Koreaanse peperpasta waarna alles weggebrand is joh
Ah ok, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar geaccepteerd, geen nut er in te blijven hangen.
Maar is het komend weekend?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
voorvoor een gerecht voor 4 personen?quote:
ik had een MI van het shot daarna, full fisting modequote:Op donderdag 17 november 2016 16:39 schreef Voxs het volgende:
Ow Joosie!
Mag ook deze:
[ afbeelding ]
Zie in de hand kan een camera.
Ha, ik moet door de helft doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:39 schreef Molo het volgende:
voor
[..]
voor een gerecht voor 4 personen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
lol!quote:Op donderdag 17 november 2016 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had een MI van het shot daarna, full fisting mode...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dan nog vrij weinig knoflookquote:
je hoeft het niet rauw te eten he?
Dat eten en dan dit lezen:quote:Op donderdag 17 november 2016 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Knoflook met gember in een gerechtSmexyquote:Op donderdag 17 november 2016 16:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neem Muisje mee en doe dit:
[ afbeelding ]
Mag met kleren aan hoor.
mag het weten![]()
Jezus dat is wel hele slechte seks geweest dan.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
zaterdag mijn 21 bday geen zin in🐙![]()
waarom heb je een vinkjequote:Op donderdag 17 november 2016 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jezus dat is wel hele slechte seks geweest dan.![]()
vinkjes zijn voor mensen die op je verjaardagsfeestje komenquote:
ik kom zelf nietquote:Op donderdag 17 november 2016 16:42 schreef Molo het volgende:
[..]
vinkjes zijn voor mensen die op je verjaardagsfeestje komen![]()
Samen eten, samen kussen.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat eten en dan dit lezen:
[..]
Smexy...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bang om zwanger te worden?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
gvdquote:Op donderdag 17 november 2016 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jezus dat is wel hele slechte seks geweest dan.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ben je aan het dramafoxen?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dan stop je net voor ej orgasme, vinden de gasten vast ook primaquote:
had je wel meer taart gehad.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
zaterdag mijn 21 bday geen zin in![]()
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:39 schreef Voxs het volgende:
Ow Joosie!
Mag ook deze:
[ afbeelding ]
Zie in de hand kan een camera.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had een MI van het shot daarna, full fisting modequote:mag het weten![]()
Foodballing, lady en de vagebond stijlquote:
Oooh schat ik ken een leuke verdwijntrucquote:
![]()
mag het weten![]()
Godsamme
Ik zeg tegen Siri
oh hou op! ( nadat hij meerdere keren "open chrome' niet kan verstaan)
Zegt Siri "oh ik kan niet stoppen, enkel in jou blijven geloven, meer kan ik niet doen"
Ik zeilde nog net niet de ipad door de kamer
En als dessert snowballing?quote:Op donderdag 17 november 2016 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Foodballing, lady en de vagebond stijl
[..]
Oooh schat ik ken een leuke verdwijntruc
uhhhhhhhhhhhhhhh________________________________________________________quote:Op donderdag 17 november 2016 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Op de bank als het te gezellig isOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
enige youtube kanaal waar ik op geabonneerd ben dus is makkelijk zoekenquote:
En dat je de echte bent.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan weten mensen dat ze rekening met me moeten houden als ik post omdat ik speciaal ben.boutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjes![]()
Wat?quote:boutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjesboutjesmoertjesstekkertjessnoertjes![]()
Ik weet van niksquote:![]()
Al zal het topiclog wat anders beweren
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: