Ik wacht eerst morgen 16:00 af, en tot sommige bands hun Europese tour af hebben, dus tot na februariquote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Opvallende 3e headliner wel. Had eigenlijk Prophets Of Rage verwacht.
En dat lijkt me ook dat Avenged Sevenfold geen Europese festivals doet deze zomer.
Als ik ieder jaar 5 namen kan raden van het komend Graspop affiche krijg ik dan ¤ 100.00 van je wanneer ik er 5 goed hebquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Primus! Primus! Primus!
En jullie blijven ontkennen dat ik helderziend ben...
Een biertje vind ik voor zoiets al ruim betaaldquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ik ieder jaar 5 namen kan raden van het komend Graspop affiche krijg ik dan ¤ 100.00 van je wanneer ik er 5 goed heb?
Wynona's got a big brown beaver!quote:
Ja dit had ik dus ook. Als je maar lang genoeg puber rock/metal blijft maken krijg je vanzelf die statusquote:
Uiteindelijk zie je Blink 182 en Linkin Park overal opduiken als headliner.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dit had ik dus ook. Als je maar lang genoeg puber rock/metal blijft maken krijg je vanzelf die status
Zeker die laatste heeft natuurlijk al langer die status, die hadden ze al in hun hoogtijdagen bereikt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteindelijk zie je Blink 182 en Linkin Park overal opduiken als headliner.
maar er is helemaal geen reünie van Evanescence. Die band heeft gewoon even pauze genomen. Een reünie zou betekenen dat Ben Moody er weer bij is, die de band samen met Amy Lee oprichtte en (mede)verantwoordelijk is voor de meeste nummers op het eerste album.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker die laatste heeft natuurlijk al langer die status, die hadden ze al in hun hoogtijdagen bereikt.
Bij Evanescence is reünie het toverwoord vermoed ik, en Rammstein zal ook de nodige impact op het budget hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |