Dat zal wel meevallen, meestal als er geen hele ernstige verwijdbaarheid is laat men het zitten, daarnaast valt dit onder een aansprakelijkheidsverzekering. Ooit klasgenoot gehad die een valse bommelding op school deed, kreeg een paar ton aan schade op zijn dak, uiteindelijk is het gedekt door de aansprakelijkheidsverzekering van de ouders.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:16 schreef KingRadler het volgende:
Dit gaat een duur grapje worden als ze geen duidelijke reden hebben.
[..]
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-elkaar-in-de-armen
Wat niet wil zeggen dat die verzekering niet deels/geheel de kosten gaan proberen te verhalen op die ouders neem ik aan.quote:Op zondag 20 november 2016 11:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, meestal als er geen hele ernstige verwijdbaarheid is laat men het zitten, daarnaast valt dit onder een aansprakelijkheidsverzekering. Ooit klasgenoot gehad die een valse bommelding op school deed, kreeg een paar ton aan schade op zijn dak, uiteindelijk is het gedekt door de aansprakelijkheidsverzekering van de ouders.
je bent de derde al met dit knip/plak van dit stukquote:Op zondag 20 november 2016 10:50 schreef StaceySinger het volgende:
De Nederlandse politie laat zondag weten dat de aangehouden Nederlandse man (34) ervan wordt verdacht dat hij de meisjes heeft onttrokken aan het gezag van hun ouders. Er wordt om zijn uitlevering gevraagd. Over de precieze rol van de verdachte kon de politie nog niet meer zeggen.
De vriendinnen hadden niemand ingelicht over hun reisplannen en hun mobiele telefoons en laptops thuis gelaten. De politie ging niet uit van een onvrijwillig vertrek, maar deed wel een oproep om informatie over de mogelijke verblijfplaats van de tieners. Een tipgever liet weten van het duo zelf in Málaga te hebben gehoord dat ze naar Marbella wilden gaan. De vaders van de vriendinnen reisden woensdag naar Spanje om naar hun dochters te zoeken.
De meisjes zijn nog niet terug in Nederland. Bij terugkomst zullen ze door de politie worden gehoord.
Je snapt het concept van een aansprakelijkheidsverzekering? Het idee is dat je je verzekerd tegen dingen die kinderen van je doen waar je zelf geen invloed op hebt.quote:Op zondag 20 november 2016 11:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat die verzekering niet deels/geheel de kosten gaan proberen te verhalen op die ouders neem ik aan.
Ik vraag mij dus af of dat voor alles geldig is. Bijv. moedwillig schade veroorzaken......quote:Op zondag 20 november 2016 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt het concept van een aansprakelijkheidsverzekering? Het idee is dat je je verzekerd tegen dingen die kinderen van je doen waar je zelf geen invloed op hebt.
Je kan je ook afvragen waarom die meisjes niet geleerd is om niet met 34-jarige nederlanders met een migratie-achtergrond mee te gaan.quote:Op zondag 20 november 2016 11:49 schreef Habbezak het volgende:
34 jarige Nederlandse marrokaan... Als ik de vader van 1 van die 2 meisjes was had ik zn kop eraf getrokken.
De gezinsaansprakelijkheidquote:Op zondag 20 november 2016 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt het concept van een aansprakelijkheidsverzekering? Het idee is dat je je verzekerd tegen dingen die kinderen van je doen waar je zelf geen invloed op hebt.
Sarcasme, ... toch?quote:Op zondag 20 november 2016 11:46 schreef Ringo het volgende:
Wat een toestanden weer! Als ze toch netjes actief waren gebleven op Facebook, dan hadden we ons niet zoveel zorgen hoeven maken! Of in elk geval een whatsapp-berichtje!
#paniek
#ophef
#hysterie
Apen?quote:Op zondag 20 november 2016 11:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom die meisjes niet geleerd is om niet met 34-jarige nederlanders met een migratie-achtergrond mee te gaan.
Aardige plottwist wel. Eerst reisden ze alleen, dat blijkt toch niet het geval. Benieuwd of er nog meer apen uit de mouw gaan komen.
Mam, pap ik ben samen met Sam met deze aardige Marokkaanse meneer mee naar Portugal. Hopelijk ben ik over een weekje of 3, 4 weer thuis. Laten jullie ondertussen even de hond voor me uit dan haal ik dat later wel weer in.quote:Op zondag 20 november 2016 11:46 schreef Ringo het volgende:
Wat een toestanden weer! Als ze toch netjes actief waren gebleven op Facebook, dan hadden we ons niet zoveel zorgen hoeven maken! Of in elk geval een whatsapp-berichtje!
#paniek
#ophef
#hysterie
Dat is met een 16-jarige gewoon toegestaan in Nederland. Hoe dat in Spanje en Portugal zit weet ik niet.quote:Op zondag 20 november 2016 11:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Die meisjes zijn volledig uit elkaar getrokken door die gozer.
Heeft die 16-jarige daar zelf ook nog iets over te zeggen?quote:Op zondag 20 november 2016 12:06 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat is met een 16-jarige gewoon toegestaan in Nederland. Hoe dat in Spanje en Portugal zit weet ik niet.
Die moet wel toestemmen.quote:Op zondag 20 november 2016 12:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heeft die 16-jarige daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Uiteraard met hun toestemming. Als dat niet het geval was zou de aanklacht wel verder gaan dan onttrekking aan ouderlijk gezag.quote:Op zondag 20 november 2016 12:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heeft die 16-jarige daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Dat heeft men soms op die leeftijd.quote:Op zondag 20 november 2016 12:13 schreef KingRadler het volgende:
meisjes zijn wel erg naïef geweest, je vraagt je af wat die man de meisjes heeft beloofd.
quote:Op zondag 20 november 2016 11:53 schreef frietenstamp het volgende:
Benieuwd of er nog meer apen uit de mouw gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |