Ligt aan de situatie en wat het is, dit was gewoon zijn taak en geen moeite.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die naar beneden zou gaan? Heb ik gelijk een loopje, gezond bezig, die jongen loopt toch nog genoeg de hele dag.
Gaan jullie ook vanuit je deuropening staan kijken als er 10 dozen gebracht worden, en staan wijzen zet daar maar neer, ipv meelopen naar de auto, en zelf ook de helft naar binnen tillen?
Stelletje lamlendelingen zeg...
Ik zou dan wel naar beneden gaan omdat het dan wat sneller gaat en die jongen wat minder hoeft te tillen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die naar beneden zou gaan? Heb ik gelijk een loopje, gezond bezig, die jongen loopt toch nog genoeg de hele dag.
Gaan jullie ook vanuit je deuropening staan kijken als er 10 dozen gebracht worden, en staan wijzen zet daar maar neer, ipv meelopen naar de auto, en zelf ook de helft naar binnen tillen?
Stelletje lamlendelingen zeg...
Kiezen was misschien niet het juiste woord, maar ik bedoelde hetzelfde als wat je hier zegt.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, kiezen weet ik niet, maar als je het aanneemt dien je je werk gewoon te doen.
Misschien moest hij wel want uit Wajong gezet.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar hij kiest wel voor dit werk.
Ga je bij de McDonalds ook even naar achter om te helpen je zojuist bestelde hamburgers te flippen?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dan wel naar beneden gaan omdat het dan wat sneller gaat en die jongen wat minder hoeft te tillen.
Andere situatiequote:Op donderdag 17 november 2016 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je bij de McDonalds ook even naar achter om te helpen je zojuist bestelde hamburgers te flippen?
Dat wilde ik zojuist al zeggen, in een restaurant verwacht je ook niet dat je zelf moet afwassen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je bij de McDonalds ook even naar achter om te helpen je zojuist bestelde hamburgers te flippen?
Nee hoor. Je betaalt voor een dienst en je helpt degene mee zodat het sneller gaat.quote:
Ik vind het een andere situatie, maargoed dat ben ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee hoor. Je betaalt voor een dienst en je helpt degene mee zodat het sneller gaat.
Toch heeft Fogel gelijk, een betaalde dienst is een betaalde dienst.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het een andere situatie, maargoed dat ben ik.
mwah....quote:Op donderdag 17 november 2016 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar die grens bereik je niet snel en zeker niet met alleen woorden.
Maar je brievenbus zit toch beneden? Als je zo nodig iets groots wil bestellen, regel dan een grotere brievenbus.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee hoor. Je betaalt voor een dienst en je helpt degene mee zodat het sneller gaat.
waar je nota bene voor betaaltquote:Op donderdag 17 november 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
UPS is een commercieel bedrijf, en daar hoort nu eenmaal 'service' bij.
Zijn er nog bedrijven waar je dan bezorgkosten betaald? Meeste bedrijven rekenen daar niks meer voor..quote:Op donderdag 17 november 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toch heeft Fogel gelijk, een betaalde dienst is een betaalde dienst.
Dat is het verschil tussen een pakketdienst en een (brievenbus)postbode.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar je brievenbus zit toch beneden? Als je zo nodig iets groots wil bestellen, regel dan een grotere brievenbus.
Als ik bij een meubelzaak een bankstel bestel of bij een elektrozaak een TV koop, dat past niet in de brievenbus en ik betaal voor bezorging aan huis, mijn voordeur.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar je brievenbus zit toch beneden? Als je zo nodig iets groots wil bestellen, regel dan een grotere brievenbus.
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de 'grotemensenwereld' is niets meer gratis.quote:
andere situatie ja, maar nog wel te vergelijken, stel je voor je zit aan tafel in een restaurant, je telefoon gaat, het is de ober vanuit de keuken, ja kun je bord even ophalen hier de chef is klaar hoor....quote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo zag ik mijn pakketje dus ook.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
andere situatie ja, maar nog wel te vergelijken, stel je voor je zit aan tafel in een restaurant, je telefoon gaat, het is de ober vanuit de keuken, ja kun je bord even ophalen hier de chef is klaar hoor....
bovendien betaal je linksom of rechtsom toch zelf voor de verzendkostenquote:Op donderdag 17 november 2016 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de 'grotemensenwereld' is niets meer gratis.
Uiteraard, en grote bedrijven gaan juist prat op hun servicegemak, daar win je klanten mee.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien betaal je linksom of rechtsom toch zelf voor de verzendkosten
Als jij het zo wil verwoorden dan mag je dat.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
Kortom, je hebt luie donders die alleen aan zichzelf denken, en mensen die beetje mee willen denken.
ik denk dat UPS hier ook niet blij mee isquote:Op donderdag 17 november 2016 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard, en grote bedrijven gaan juist prat op hun servicegemak, daar win je klanten mee.
Ga je lekker met je tunnelvisie?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
Kortom, je hebt luie donders die alleen aan zichzelf denken, en mensen die beetje mee willen denken.
Dat denk ik dus ook, je visitekaartje.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat UPS hier ook niet blij mee is![]()
dan adverteer je met bezorggemak, is er een luie bezorger die dat even dwarsboomt
Als er bij mij een pakketje wordt bezorgd, laat ik het bad vollopen voor de bezorger, geef hem mijn beste eten en wijn, en terwijl hij uitrust in mijn bad, maak ik zijn ronde af.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:44 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Als er bij mij een pakketje wordt bezorgd, laat ik het bad vollopen voor de bezorger, geef hem mijn beste eten en wijn, en terwijl hij uitrust in mijn bad, maak ik zijn ronde af.
Je bent ook veel te goed voor deze wereld.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Als er bij mij een pakketje wordt bezorgd, laat ik het bad vollopen voor de bezorger, geef hem mijn beste eten en wijn, en terwijl hij uitrust in mijn bad, maak ik zijn ronde af.
Ik wel. Mag ik toch vinden dat als je te beroerd ben met de lift naar beneden te gaan, als dat je gevraagd word, dat je dan een luie donder bent? Zeker als je het er op gooit dat het zijn werk is....quote:
Wrijf het er ff in.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wel. Mag ik toch vinden dat als je te beroerd ben met de lift naar beneden te gaan, als dat je gevraagd word, dat je dan een luie donder bent? Zeker als je het er op gooit dat het zijn werk is....
Dan ben je gewoon sneu.
je kan het ook omdraaien, die bezorger is te lui om met de lift te gaan dus die is ook sneu.quote:
Dat wist je zelf toch al wel gok ik zo.. Daar heb je mij niet voor nodig.quote:
Natuurlijk mag je dat vinden.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wel. Mag ik toch vinden dat als je te beroerd ben met de lift naar beneden te gaan, als dat je gevraagd word, dat je dan een luie donder bent? Zeker als je het er op gooit dat het zijn werk is....
Dan ben je gewoon sneu.
quote:Op donderdag 17 november 2016 14:48 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik wilde niet op mijn pantoffels de lift in.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat wist je zelf toch al wel gok ik zo.. Daar heb je mij niet voor nodig.
Ik had ook zoiets van WTF....quote:Op donderdag 17 november 2016 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vinden.
Ik vind de bezorger een luie donder omdat hij niet gewoon uit eigen beweging diezelfde lift wilde pakken maar zijn luiheid wilde projecteren op de ontvanger.
Neuh, eigenlijk niet eens.quote:
Vind het ergens eigenlijk beetje vermakelijkquote:Op donderdag 17 november 2016 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet eens.
* Fogel zit te popelen om de volgende reactie van AI te zien
ik of de bel gaat, ik verwacht een pakjequote:Op donderdag 17 november 2016 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind het ergens eigenlijk beetje vermakelijk
Mijn volgende reactie was het spekken van de kas van Fok.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet eens.
* Fogel zit te popelen om de volgende reactie van AI te zien
ook al was je jong en kies je er voor lui te zijnquote:Op donderdag 17 november 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is een jonge knul, het is zijn werk.
Ik ben een ouwe zak, klant en heb betaald.
Zo simpel is het nu eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |