Vast de bezorger van Mo.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:02 schreef isax het volgende:
Heeft er weer een lolbroek anoniem melding gedaan over terroristische aanslag
Ik hoop niet dat ie uit wraak de flat gaat opblazen.quote:
Verdachte doos die je zelf niet eens beneden aan wil pakken, dan krijg je datquote:Op donderdag 17 november 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie uit wraak de flat gaat opblazen.
Ik was niet erg onder de indruk van zijn fysieke verschijning.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:10 schreef isax het volgende:
Ik zie echt zo'n evil mini me in een ups busje voor me
ah, Rotterdam airport bedoel jequote:Op donderdag 17 november 2016 14:02 schreef isax het volgende:
Heeft er weer een lolbroek anoniem melding gedaan over terroristische aanslag
de volgende keer als je zo'n snotaap treft die het vraagt, moet zeggen ja sorry kan niet, ik heb geen benen, en dan gewoon vast in je deuropening staan en hem opwachtenquote:Op donderdag 17 november 2016 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was niet erg onder de indruk van zijn fysieke verschijning.
Heb ik gedaan, ik vertelde hem dat ik niet aangekleed ben, op mijn huispak na dan, en dat het gewoon zijn werk is het pakketje aan de deur af te leveren en dat ie niet zulke vragen moet stellen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
de volgende keer als je zo'n snotaap treft die het vraagt, moet zeggen ja sorry kan niet, ik heb geen benen, en dan gewoon vast in je deuropening staan en hem opwachten
dan was je uiterst correct en eerlijkquote:Op donderdag 17 november 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ik vertelde hem dat ik niet aangekleed ben, op mijn huispak na dan, en dat het gewoon zijn werk is het pakketje aan de deur af te leveren en dat ie niet zulke vragen moet stellen.
Dat gezicht dat ie trok.![]()
Ik gebruik nooit scheldwoorden of schuttingtaal, ik breng mijn standpunt altijd helder en duidelijk, ben er wel zeer resoluut in.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan was je uiterst correct en eerlijk
ik ook, tot dat het echt niet meer kan, dan ga ik gewoon moorden.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit scheldwoorden of schuttingtaal, ik breng mijn standpunt altijd helder en duidelijk, ben er wel zeer resoluut in.
Doet niets af aan het feit dat hij alsnog zijn werk goed moet doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:21 schreef isax het volgende:
Vind het wel beetje zielig.
Kind heeft al een kut baan.
Ja, maar die grens bereik je niet snel en zeker niet met alleen woorden.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, tot dat het echt niet meer kan, dan ga ik gewoon moorden.
Die knul heeft jongere benen dan ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:21 schreef isax het volgende:
Vind het wel beetje zielig.
Kind heeft al een kut baan.
Je hebt een lift.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die knul heeft jongere benen dan ik.
Daarom hoort het ook tot zijn taak en is het niet de mijne hij komt geen bankstel 10 trappen opslepen, de jongen heeft een doosje van 27cm x 27 cm x 18 cm met een gewicht van 400 gr.quote:
Misschien zou hij het beter doen als mensen niet zoveel pakjes kopen terwijl ups maar zoveel werknemers heeft. Dus meneer meer pakjes moet bezorgen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat hij alsnog zijn werk goed moet doen.
True, maar hij kiest wel voor dit werk.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:27 schreef isax het volgende:
[..]
Misschien zou hij het beter doen als mensen niet zoveel pakjes kopen terwijl ups maar zoveel werknemers heeft. Dus meneer meer pakjes moet bezorgen.
Ben ik nou echt de enige die naar beneden zou gaan? Heb ik gelijk een loopje, gezond bezig, die jongen loopt toch nog genoeg de hele dag.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat hij alsnog zijn werk goed moet doen.
Nou, kiezen weet ik niet, maar als je het aanneemt dien je je werk gewoon te doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar hij kiest wel voor dit werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |