Die dude ziet er zo onverzorgd uit, lijkt me geen probleem voor hem.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:11 schreef Marcoss het volgende:
Domien heeft in ieder geval nog ervaring met het Glazen Huis en weet dus hoe het is, maar Frank wordt gewoon in het diepe gegooid en mag meteen 12 uur per dag aan de bak, 7 dagen lang
quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:11 schreef peaceman het volgende:
Zullen we even wachten met gelijk alles te veroordelen?
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:11 schreef peaceman het volgende:
Zullen we even wachten met gelijk alles te veroordelen?
Als gast hoef je toch niet bij 3FM te werken?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, de helft werkt al niet meer bij 3fm.
Ik volg het allemaal niet zo moet ik eerlijk toegeven. Is het zo erg ja?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je weet dat Ekdom en 3Fm niet meer samengaan?
hij is er toch weg? En vond de laatste editie met dat eeuwige living doll kunstje zichtbaar niet leuk meer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo moet ik eerlijk toegeven. Is het zo erg ja?
Er waren er gewoon niet meer inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen, kan me niet voorstellen dat ze bewust voor 2 dj's hebben gekozen, waarschijnlijk hadden Veenstra en Sander Hoogendoorn gewoon geen zin (Sander vindt dat hele gedoe met camera's en overal live op tv sowieso niks, volgens mij)
Living Doll als meest aangevraagde plaatquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
JAAAAA en dan LIVING DOLL doen!!1!11!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vond Ekdom na 2x al, geloof ik..quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hij is er toch weg? En vond de laatste editie met dat eeuwige living doll kunstje zichtbaar niet leuk meer.
scheelt dat ik Domien absoluut niks vond en hij viel me positief op in het Glazen Huis.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hóe ze het gaan doen. Die nachtrust kon denk ik nog wel eens een issue worden.
Verder vind ik zoveel Frank niet echt prettig om naar te luisteren, maar aan de andere kant.... Laat het hem maar eens zien. Ben benieuwd of hij me kan verrassen.
Oh zo, nee maar als gast hoef je toch niet bij 3FM te werken. Zijn toch vaker gasten die niks met 3FM te maken hebben. Nogmaals, denk niet dat het gaat gebeuren, maar ik zie ook echt niet in hoe dit een leuke editie gaat worden. Ze mogen al blij zijn als ze de 5 miljoen halen denk ik of ze moeten nog een geweldige verandering achter de hand hebben (wat ik ook betwijfel).quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hij is er toch weg? En vond de laatste editie met dat eeuwige living doll kunstje zichtbaar niet leuk meer.
Ja, daarom. Het kán altijd meevallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelt dat ik Domien absoluut niks vond en hij viel me positief op in het Glazen Huis.
Wordt een beetje zo'n 538 truck door het land idee denk ik. met een handvol mensen op een leeg plein.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh zo, nee maar als gast hoef je toch niet bij 3FM te werken. Zijn toch vaker gasten die niks met 3FM te maken hebben. Nogmaals, denk niet dat het gaat gebeuren, maar ik zie ook echt niet in hoe dit een leuke editie gaat worden. Ze mogen al blij zijn als ze de 5 miljoen halen denk ik of ze moeten nog een geweldige verandering achter de hand hebben (wat ik ook betwijfel).
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:18 schreef rubbereend het volgende:
Als het vooral maar weer spontaner wordt, dus als iemand een leuk plaatje aanvraagt aan het huis ook meteen draaien. Dat was vorig jaar al wel meer dan de jaren ervoor
zou ook gewoon een marketingtruc kunnen zijn om het zo te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen, kan me niet voorstellen dat ze bewust voor 2 dj's hebben gekozen, waarschijnlijk hadden Veenstra en Sander Hoogendoorn gewoon geen zin (Sander vindt dat hele gedoe met camera's en overal live op tv sowieso niks, volgens mij)
Ik denk ook dat het een marketingtruc is. Heel slim als het wel zo is in ieder geval. Even alle aandacht weer op SR want "OOOH maar 2 DJ's dit jaar, hoe gaan ze het doen" en dan komt er later of nog een DJ bij (flauw) of nog een wissel DJ per nacht wat ze wel goed zouden kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou ook gewoon een marketingtruc kunnen zijn om het zo te doen.
Maar misschien is het, zoals anderen al geopperd hebben, wel zo dat er een wisseldj bij komt.
dit ja, gewoon dingen laten ontstaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan me nog goed herinneren dat bij de eerste edities echt totaal random dingen gebeurden. De latere edities werden steeds meer en meer " scripted".
Zonder dat de DJ's het wisten viel opens de hele cast van Sesamstraat binnen, of kwam er een band langs met alle toeters en bellen etc. Hoe bekender het daarna werd hoe meer het geregisseerd en opgezet werd wat juist in mijn ogen de kracht van SR was.
.. en dan hebben we het nog niets eens over het forceren van anthems de laatste jaren ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |