Heb ik een jaar of 20 geleden ook gedaan. Was geinig. Alleen bijzonder weinig highlights te zien daar, dus we kwam uiteraard terecht in een kroeg. Wel een die een stuk kerk had ingelijfd ofzo, met mooie glas-in-lood ramen en een nog intact altaar. Dat altaar was een goede plek om de pint te nuttigenquote:Op donderdag 17 november 2016 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
minicruise idd
Met mn moeder. Morgen dus ff de highlights bekijken
whehehequote:Op donderdag 17 november 2016 11:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb ik een jaar of 20 geleden ook gedaan. Was geinig. Alleen bijzonder weinig highlights te zien daar, dus we kwam uiteraard terecht in een kroeg. Wel een die een stuk kerk had ingelijfd ofzo, met mooie glas-in-lood ramen en een nog intact altaar. Dat altaar was een goede plek om de pint te nuttigen
quote:
Hebben jullie een hut besteld? Zo nee, er zijn maar weinig banken die je als ligplek kan gebruiken, die moet je meteen "claimen"quote:Op donderdag 17 november 2016 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
whehehe
Wij hebben besloten dat als we buiten alles gezien hebben en het koud hebben we ons ook prima kunnen vermaken in de shoppingmall
True truequote:Op donderdag 17 november 2016 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hoefde niet heel goed te kijken zelfs![]()
Verder vind ik het een shitty telefoon en zou ik 'm niemand aanraden.
Ik ga weer terug naar Iphone.
Ja we hebben een hutquote:Op donderdag 17 november 2016 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben jullie een hut besteld? Zo nee, er zijn maar weinig banken die je als ligplek kan gebruiken, die moet je meteen "claimen"
Prettige reis gewenst in ieder geval
Woohooquote:
zoeits is het, het glas is verkeerd gemonteerd en staat standaard onder te veel spanning dacht ikquote:Op donderdag 17 november 2016 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True trueBekende glasbreuk out of the blue ivm bepaalde constructie van de glasplaat die teveel bewegingsvrijheid heeft dan wel onder druk direct barst. Duidelijk constructiefout by design.
Als je voor een tientje (guldens!) heen en weer mag, kan je geen hut verwachten. Maar er zal vast iets veranderd kunnen zijn de laatste 20 jaarquote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja we hebben een hut
Wist niet dat je ook zonder hut kon
Maar zal wel lukken
Alles is gepakt, we vertrekken ergens na de lunch, m'n vader brengt ons naar IJmuiden
Nicequote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
WoohooBehouden vaart Essje
![]()
Ik heb net te horen gekregen dat 16 december idd mijn laatste dag is. Dus ik corrigeerde mijn teamleider toen ie uitgesproken was. Want ik gaf aan per 8-12 richting Cuba te gaan. Hij gaf mij groot gelijk. Dus per 7-12 is het hasta la vista baby, Havana here I come
Cuba wil ik ooit ook heen...quote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net te horen gekregen dat 16 december idd mijn laatste dag is. Dus ik corrigeerde mijn teamleider toen ie uitgesproken was. Want ik gaf aan per 8-12 richting Cuba te gaan. Hij gaf mij groot gelijk. Dus per 7-12 is het hasta la vista baby, Havana here I come
dat zal wel jaquote:Op donderdag 17 november 2016 11:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je voor een tientje (guldens!) heen en weer mag, kan je geen hut verwachten. Maar er zal vast iets veranderd kunnen zijn de laatste 20 jaar
quote:
Lekker suf wel inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef PeZu het volgende:
... die apotheek van mij
gister belde ik omdat ik eergister een recept niet had doorgeklikt op de site of het dan die dag met spoed kon, dat kon niet want geen herhaalrecept, ik wil uitleggen dat dat nirt klopt en dat dat al de 4e keer is dat ik het uitleg, na 1 woord denderde die sufkut er al doorheen en nee nee het kan echt niet, bel de dokter maar
ik gister eigenwijs zelf doorgeklikt en nu staat het gewoon klaar bij de apotheek_!
das niet verkeerdquote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
administratiemiepjesquote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef PeZu het volgende:
... die apotheek van mij
gister belde ik omdat ik eergister een recept niet had doorgeklikt op de site of het dan die dag met spoed kon, dat kon niet want geen herhaalrecept, ik wil uitleggen dat dat nirt klopt en dat dat al de 4e keer is dat ik het uitleg, na 1 woord denderde die sufkut er al doorheen en nee nee het kan echt niet, bel de dokter maar
ik gister eigenwijs zelf doorgeklikt en nu staat het gewoon klaar bij de apotheek_!
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker suf wel inderdaad
ook heel droog ja dan is er 4x eerder een uitzonder gemaakt omdat u er om vroeg en moet daar blij mee zijn, (daar heb je op het momeet wat aan als je klachten hebt) , ik nee want 2x zat hij ook bij mijn standaard herhaal recepten die jullie zelf verzorgen, nee dat kan niet meneer.quote:
nice zwabber, real nicequote:
Uhuquote:
Ik ook al jaren. Tot ik dus een an offer you can't refuse tegen kwam. Voor 250 euro een retourtje Londen - Varadero. Imo een nobrainer zeker nu je vanaf Schiphol al 500 a 750 euro kwijt bent en vanaf Keulen sowieso 400 tot 550 euro.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Cuba wil ik ooit ook heen...
Heb je wel al ander werk na terugkomst? Of blijf je als sigarenroller in Havanna plakken?
Zeker niet als je voor ¤250 een retourtje kunt krijgen van Londen naar Varadero, het toeristenoord van het eiland. Maar vanaf daar ben je voor 10 euro met de touristenbus richting Havana.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu
Uhu
[..]
Ik ook al jaren. Tot ik dus een an offer you can't refuse tegen kwam. Voor 250 euro een retourtje Londen - Varadero. Imo een nobrainer zeker nu je vanaf Schiphol al 500 a 750 euro kwijt bent en vanaf Keulen sowieso 400 tot 550 euro.
Dat wil ik niet laten liggen omwille van een weekje werken alvorens ik Joos werkloos ben. Hehehe ja preciesNeuh, ik koop wel als souvenir een doosje Havaanse sigaren. Gewoon omdat het kan. En natuurlijk aan de mojito, cuba libre, rum. Terwijl ik niet rook noch alcohol drink. Maar als ik er dan toch ben op vakantie heb ik zoiets /yolo
[..]
Zeker niet als je voor ¤250 een retourtje kunt krijgen van Londen naar Varadero, het toeristenoord van het eiland. Maar vanaf daar ben je voor 10 euro met de touristenbus richting Havana.Heerlijk richting zon, zee, strand. Historie van Fidel Castro/Che bezoeken. En natuurlijk de Havaanse sigaren, Cuba Libre, Mojito en rum
![]()
Eenmaal thuis ga ik met vrienden zo'n sigaar aansteken en ervan genieten icm mojito, Cuba libre of een goed glas rum. Soort dayafterholidayparty![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Yolo is the best way of lifequote:Op donderdag 17 november 2016 12:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu
Uhu
[..]
Ik ook al jaren. Tot ik dus een an offer you can't refuse tegen kwam. Voor 250 euro een retourtje Londen - Varadero. Imo een nobrainer zeker nu je vanaf Schiphol al 500 a 750 euro kwijt bent en vanaf Keulen sowieso 400 tot 550 euro.
Dat wil ik niet laten liggen omwille van een weekje werken alvorens ik Joos werkloos ben. Hehehe ja preciesNeuh, ik koop wel als souvenir een doosje Havaanse sigaren. Gewoon omdat het kan. En natuurlijk aan de mojito, cuba libre, rum. Terwijl ik niet rook noch alcohol drink. Maar als ik er dan toch ben op vakantie heb ik zoiets /yolo
[..]
Zeker niet als je voor ¤250 een retourtje kunt krijgen van Londen naar Varadero, het toeristenoord van het eiland. Maar vanaf daar ben je voor 10 euro met de touristenbus richting Havana.Heerlijk richting zon, zee, strand. Historie van Fidel Castro/Che bezoeken. En natuurlijk de Havaanse sigaren, Cuba Libre, Mojito en rum
![]()
Eenmaal thuis ga ik met vrienden zo'n sigaar aansteken en ervan genieten icm mojito, Cuba libre of een goed glas rum. Soort dayafterholidayparty![]()
Heb je nou al geboekt?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
![]()
Bwhehehequote:Op donderdag 17 november 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pak net dit tshirt om aan te trekken straks
Ze liggen op het strand te slapen toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga ik een jaartje nadat Cat er wasSpeaking of which. Hoe zullen Cat en Marijke het nu hebben in Dubai?
ik heb er 2 van fidelquote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BwheheheIk zit te overwegen er zo'n een of van Che te halen
Enfin, visum/paspoort regelen, boekje over Cuba, eerste casa alvast uitzoeken in Havana. En natuurlijk de toeristenbus tickets fixen.
[ afbeelding ]
![]()
Ga ik een jaartje nadat Cat er wasSpeaking of which. Hoe zullen Cat en Marijke het nu hebben in Dubai?
met Arabieren die met een verrekijker op afstand staan te glurenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze liggen op het strand te slapen toch?
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Arabieren die met een verrekijker op afstand staan te gluren
Awwwquote:Op donderdag 17 november 2016 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets te melden.
Einde bericht.
Zojuistquote:
Tofquote:Op donderdag 17 november 2016 12:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Awww
Wat ga je als lunch klaarmaken? /einde bericht.
[..]
Zojuist
Geen gluurburen maar gluurarabierenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat even een risotto kook om de rest van mijn venkel op te etenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Awww
Wat ga je als lunch klaarmaken? /einde bericht.
[..]
Zojuist
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:16 schreef Fogel het volgende:
Zwab, zwab, zwab!Oeh, dat is snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Uhm, ja, deze keer welquote:
van de week een IJslandse film gekeken. Iets met paarden.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bon appetit zoquote:Op donderdag 17 november 2016 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat even een risotto kook om de rest van mijn venkel op te eten
venkelquote:Op donderdag 17 november 2016 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat even een risotto kook om de rest van mijn venkel op te eten
of horse and men?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
van de week een IJslandse film gekeken. Iets met paarden.
En verrekijkers. Iedereen had constant een verrekijker paraat.
Was een ehh, aparte film
Jaaaa die heb ik ook gezien op aanraden van mijn ma. Die wou die film namelijk hebben dus dat heb ik voor haar geregeld. Apart is nog net omschrevenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
van de week een IJslandse film gekeken. Iets met paarden.
En verrekijkers. Iedereen had constant een verrekijker paraat.
Was een ehh, aparte film
Ja diequote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef essnhills het volgende:
Mijn telefoon ging, en die ligt naast me op de bank, dus ik grijp zonder te kijken in die richting, pak een object op met dezelfde grootte als mijn telefoon, wil ik kijken wat het berichtje is, heb ik de raboscanner in m'n hand
We hadden gelezen dat het op het Brussels filmfestival 2014 tot beste film was gekozen. Dus toen de film af was hadden we zoiets van 'als dit de beste was...'quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jaaaa die heb ik ook gezien op aanraden van mijn ma. Die wou die film namelijk hebben dus dat heb ik voor haar geregeld. Apart is nog net omschreven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |