Je weet dat je moet douchen als....?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:32 schreef Molo het volgende:
Oh ja, douchen, ook wel handig soms.
Daarna kraamvisite
Lelijkste baby ever en stom mens, maar ja, is even verplicht in dit geval, me van mijn goede kant laten zien enzo.
Wat ben ik toch geweldig ook met mijn goede hart
LOLZ
Later!
Hoiquote:
quote:
seiz 3 de onderwater episode wasquote:
Sony heeft uit coulance geloof ik voor hun Z serie een bepaalde reparatieregeling. Of gold dat alleen voor de eerste Z, niet Z2/3/5 varianten?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh dan ben ik net een half jaar te laat met mijn kansloze Sony
quote:Op donderdag 17 november 2016 10:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sony heeft uit coulance geloof ik voor hun Z serie een bepaalde reparatieregeling. Of gold dat alleen voor de eerste Z, niet Z2/3/5 varianten?Oa door geklaag van Radar, Kassa enzo
ja alleen gaat dat om coulance binnen de 2 jaar garantie periode op schade die ze daarvoor onder abnormaal gebruik wouden scharen, dus de achterkant die snel stuk ging en het oplaadpuntquote:Op donderdag 17 november 2016 10:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sony heeft uit coulance geloof ik voor hun Z serie een bepaalde reparatieregeling. Of gold dat alleen voor de eerste Z, niet Z2/3/5 varianten?Oa door geklaag van Radar, Kassa enzo
brap brap pew pewquote:Op donderdag 17 november 2016 10:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja, en sextina aquafina
en that's too much man
Miauw heeft last van een kapotte achterkant als ik het goed onthouden hebquote:Op donderdag 17 november 2016 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja alleen gaat dat om coulance binnen de 2 jaar garantie periode op schade die ze daarvoor onder abnormaal gebruik wouden scharen, dus de achterkant die snel stuk ging en het oplaadpunt
TMI....quote:Op donderdag 17 november 2016 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Miauw heeft last van een kapotte achterkant als ik het goed onthouden heb
wat ook erg goed is zijn alle visuele en chtergrond grapjes omtrent het dier/mens zijnquote:
ja maar ik las 6 maanden te laat dus dacht dat hij erg oud was aangezien je 2 jaar garantie hebt op telefoonsquote:Op donderdag 17 november 2016 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je hoefde niet heel goed te kijken zelfsquote:Op donderdag 17 november 2016 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah een Z5 compact is pas sinds dit jaar door de X compact vervangen. Dus die van Miauw valt binnen 2 jaar termijn. En dat is vaak de fabrieksgarantietermijn. De Nederlandse wettelijke garantie gaat niet uit van 2 jaar, de Europese richtlijn wel. Maar die heeft Nederland als een van de weinige niet strikt 1 op 1 doorgevoerd maar ruimer door uit te gaan van de te verwachten levensduur. Van dure artikelen als smartphones ala iPhones, Galaxy S7, edge en note mag je verwachten dat die langer meegaan. Idem met se Sony X of voorheen Z serie.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik las 6 maanden te laat dus dacht dat hij erg oud was aangezien je 2 jaar garantie hebt op telefoons
dat was voor de eu wetgeving ook al jaren zo, Nederlandse wet geeft inderdaad aan dat je mag verwachten dan bv een tv van 2000 euro 5 jaar mee moet gaan, of dat je niet iederen 3 jaar een nieuwe wasmachine koopt etc etcquote:Op donderdag 17 november 2016 10:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah een Z5 compact is pas sinds dit jaar door de X compact vervangen. Dus die van Miauw valt binnen 2 jaar termijn. En dat is vaak de fabrieksgarantietermijn. De Nederlandse wettelijke garantie gaat niet uit van 2 jaar, de Europese richtlijn wel. Maar die heeft Nederland als een van de weinige niet strikt 1 op 1 doorgevoerd maar ruimer door uit te gaan van de te verwachten levensduur. Van dure artikelen als smartphones ala iPhones, Galaxy S7, edge en note mag je verwachten dat die langer meegaan. Idem met se Sony X of voorheen Z serie.
quote:Op donderdag 17 november 2016 10:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
have funquote:
Minicruise of ga je er ook iets doen?quote:
minicruise iddquote:Op donderdag 17 november 2016 11:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minicruise of ga je er ook iets doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |