Heb je nou al geboekt?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
WoohooBehouden vaart Essje
![]()
Ik heb net te horen gekregen dat 16 december idd mijn laatste dag is. Dus ik corrigeerde mijn teamleider toen ie uitgesproken was. Want ik gaf aan per 8-12 richting Cuba te gaan. Hij gaf mij groot gelijk. Dus per 7-12 is het hasta la vista baby, Havana here I come
Bwhehehequote:Op donderdag 17 november 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pak net dit tshirt om aan te trekken straks
Ze liggen op het strand te slapen toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga ik een jaartje nadat Cat er wasSpeaking of which. Hoe zullen Cat en Marijke het nu hebben in Dubai?
ik heb er 2 van fidelquote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BwheheheIk zit te overwegen er zo'n een of van Che te halen
Enfin, visum/paspoort regelen, boekje over Cuba, eerste casa alvast uitzoeken in Havana. En natuurlijk de toeristenbus tickets fixen.
[ afbeelding ]
![]()
Ga ik een jaartje nadat Cat er wasSpeaking of which. Hoe zullen Cat en Marijke het nu hebben in Dubai?
met Arabieren die met een verrekijker op afstand staan te glurenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze liggen op het strand te slapen toch?
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Arabieren die met een verrekijker op afstand staan te gluren
Awwwquote:Op donderdag 17 november 2016 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets te melden.
Einde bericht.
Zojuistquote:
Tofquote:Op donderdag 17 november 2016 12:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Awww
Wat ga je als lunch klaarmaken? /einde bericht.
[..]
Zojuist
Geen gluurburen maar gluurarabierenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat even een risotto kook om de rest van mijn venkel op te etenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Awww
Wat ga je als lunch klaarmaken? /einde bericht.
[..]
Zojuist
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:16 schreef Fogel het volgende:
Zwab, zwab, zwab!Oeh, dat is snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Uhm, ja, deze keer welquote:
van de week een IJslandse film gekeken. Iets met paarden.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bon appetit zoquote:Op donderdag 17 november 2016 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat even een risotto kook om de rest van mijn venkel op te eten
venkelquote:Op donderdag 17 november 2016 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat even een risotto kook om de rest van mijn venkel op te eten
of horse and men?quote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
van de week een IJslandse film gekeken. Iets met paarden.
En verrekijkers. Iedereen had constant een verrekijker paraat.
Was een ehh, aparte film
Jaaaa die heb ik ook gezien op aanraden van mijn ma. Die wou die film namelijk hebben dus dat heb ik voor haar geregeld. Apart is nog net omschrevenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
van de week een IJslandse film gekeken. Iets met paarden.
En verrekijkers. Iedereen had constant een verrekijker paraat.
Was een ehh, aparte film
Ja diequote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef essnhills het volgende:
Mijn telefoon ging, en die ligt naast me op de bank, dus ik grijp zonder te kijken in die richting, pak een object op met dezelfde grootte als mijn telefoon, wil ik kijken wat het berichtje is, heb ik de raboscanner in m'n hand
We hadden gelezen dat het op het Brussels filmfestival 2014 tot beste film was gekozen. Dus toen de film af was hadden we zoiets van 'als dit de beste was...'quote:Op donderdag 17 november 2016 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jaaaa die heb ik ook gezien op aanraden van mijn ma. Die wou die film namelijk hebben dus dat heb ik voor haar geregeld. Apart is nog net omschreven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |